Ikke is weer terug!! Er zaten zeker 6 follikels links en een paar minder aan de rechterkant, en de grootsten waren al 11mm en 12mm Ik moet vandaag al beginnen met de cetrotide om een vroegtijdige eisprong te voorkomen. Vrijdag moet ik opnieuw terug voor een echo... En het belangrijkste natuurlijk...de punctie is waarschijnlijk maandag al... Het gaat nu wel heel snel Sabrien ik heb dat ook dat je zo emotioneel word van je eigen berichtjes...en we hebben zeker al heel erg veel met elkaar meegemaakt!! Sabine ik duim voor je morgen. Debje hoe was jou fm? Linda en steenbokje ik vind het erg fijn dat jullie ons nog steeds komen steunen!!
Daar houd ik je aan Linda!!! LEUK!!!!!!! ben benieuwd.......... Ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen maar graag alles weten !!! Wauw Pat, wat een goed nieuws. Wat gaat het allemaal snel!!!!!! Vindt het jammer dat ik niet gelijk met jullie loop, maar als ik begin met spuiten dan stromen de positieve testen allemaal hier binnen. DEAL meiden?!?!?!? Ik vind het ook ontzettend leuk dat Linda en Blondsteenbokje hier nog komen kletsen!!!!!! Ben ook super blij dat het jullie zo goed gaat ! Debje al geweest?
Ik hoop ook dat het jullie moed geeft, ondanks dat je misschien ook denkt, nu nog bij mij!!!! pat van harte, wauw dat gaat snel dan ineens he, de start duurt altijd lang en dan ineens druk met punctie, uitslagen etc. ik duim voor jullie!!!
Na een onbeschotte gyno, veel tranen, woede, excusus vanuit hun kant, ivm verkeerde behandelmethode, is het voor ons over, poging afgebroken.
Debje wat klote voor jullie heb er geen woorde voor maar je heb tocg geen punctie gehad bij de laaste keer want dan telt het pas als behandeling BEN HEEL ERG ZENUWACHTIG mag van mij wel al 9uur zijn dan ben ik er van af Xjes sabine
Debje, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!Wat is er gebeurt? Wat afschuwelijk, dit kan niet, dit mag niet! De punctie was toch nog niet geweest he?!?!?! :x :x Ik was zo hoopvol over jullie poging, het zag er zo goed uit! Sabine, je zal dit niet meer lezen maar ik denk aan je precies om 08:30 uur. Zet hem op! Kom strakjes nog even lezen wat de score is!!!!!! SUCCES!!!!
debje wat is er gebeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????? wat erg, maar geen punctie, dan telt de behandeling niet hoor, of is het voor jullie zelf nu klaar? oh meid wat erg, ik denk aan je!!!
hey meiden, wat een hoop zijn er al weer bezig met behandelen zeg, ben hier bewust niet veel omdat ik er niet veel mee bezig wil zijn. ongie is nog steeds niet geweest na de mk, en als die er over 2 weken nog niet is, gaan ze het opwekken. dus het duurd allemaal weer wat langer voor we aan de cryo's beginnen, maar vind het wel even oke zo. @ debje, meid wat is er gebeurd???? dikke knuf voor jou. voor de rest ook een dikke knuffel, zet hem op meiden. x lisa.
Hey Lisa, Wat leuk dat je voorbij komt!!!!!!!!!!!!!!!! Goed dat je voor jezelf wat rust neemt hier. Heb ik ook echt nodig gehad, maar ik merk dat ik nu bijna weer begin ik toch behoefte heb om hier wat mee te krabbelen . Wat ontzettend vervelend dat je ongi na de miskraam nog niet op gang is gekomen. Mijn ongi na de miskraam was 40 dgn dus ook langer als normaal. Lijkt me erg vervelend als het zooooo lang duurt! Het is allemaal niet niks een miskraam verwerken, ik denk er ook nog dagelijks aan. Rustig aan meis! Dikke knuffffffffffff voor jou!!!!!!!!
hoi meiden ik heb de punctie gehad wat een pijn had ik zeg maar goed er zijn er 17 eitjes goed alleem nu weer een tegen valler me vriend had maar 2,5 miljoen maar me eigen er toch zorgen om want de andere keer had ie er 11 miljoen maar ja we moeten maar wachten tot zaterdag dan horen we of er beruchting is geweest xjes sabine
Sabine wat een boel eitjes!! Wel jammer dat de kwaliteit zo tegenviel, heb je nu dan automatisch icsi of toch gewoon ivf? Ik heb het idee dat mijn stokjes aan de wandel gaan met me...pff echt telkens druk in mijn onderbuik. Heb ook veel last van moeheid en hoofdpijn 's avonds. Verder voel ik me goed hoor en klaag zeker niet!!
icsi word pas gedaan onder de 1miljoen dus ze doen gewoon ivf we moeten maar wachten zaterdag en dan hopen dat er wel gewoon veel bevrucht zijn