IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik zit heb de punctie en echos in zwijndrecht Albert Schweitzer en de terugplaatsing enzo in rotterdam Erasmus MC

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabine wat mooi dat je bij je laatste poging zoveel cryo's mag hebben. Hopelijk ben je ze niet nodig!!

Ik ben weer terug van de punctie en ik had 8 eicellen, morgenvroeg word ik gebeld over de bevruchting...nog even spannend dus.
    Heb wel giga las van mijn buik pff.

3. welcomehome

pat een mooie score 8 ga voor je duimen hopelijk allemaal bevrucht nu lekker rusten

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sabine, wat een goed nieuws 8 cryos, SUPER!!! Geeft toch meer rust denk ik he?

Pat, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt aan je buik. Rust maar goed uit en neem je tijd om op te knappen!! Goede score, ben benieuwd naar de bevruchting. Hoop dat ze je niet te lang in spanning laten zitten en dat ze vroeg bellen............................. Succes......

Ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim ook voor jullie meiden, als het iemand gegunt is, zijn jullie het wel!!!

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    #7366 pat, 22 sep 2009
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
    Meiden daar ben ik dan eindelijk met de uitslag..we hebben 2 embryo's. Eerlijk gezegd een vette tegenvaller vinden we zelf maar als ik alle verhalen soms hoor mogen we ook wel weer blij zijn dat er bevruchting plaats gevonden heeft...nu maar hopen dat we niet eens meer dan deze 2 nodig zijn!!

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Moet al de hele dag aan je denken, pfffffffffffff wat een spanning zeg!!!! Inderdaad kan me voorstellen dat je dit een tegenvaller vindt maar er is toch bevruchting geweest en dat is toch al super he!!!!!
    Weten jullie al wanneer de terugplaatsing is??? En mogen jullie dan alle 2 de embryo's laten terugplaatsen of maar 1.

Ik ga kei- en keihard voor je duimen......................

8. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Donderdag om half 5 is de terugplaatsing, en ze mogen alletwee teruggeplaats worden.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    van harte pat, ik ga voor beide heel hard duimen!!!

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Oh pat wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ga ook net als Linda ontzettend duimen!!!!!!!!!!!!!!!!

Wordt weer spannend hier en we kunnen weer goed nieuws gebruiken he!!!!! :D:):D:):D:):D Daar zijn we allemaal wel aan toe!!!!

Pffffffff nog een uurtje uitzitten hier en dan lekker naar huissssssssss.

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Zo hier ben ik weer!!

Over 1 week mag de 1e Decapeptyl er weer in !!!!! Bij mij slaat nu de angst toe, heb vannacht gewoon slecht ervan geslapen.... Ben gewoon zo ontzettend bang, ben nog nooit zo bang geweest.......... Gewoon bang voor weer een teleurstelling, waarom gaat er niet gewoon eens iets goed bij ons. Maar ik weet het ik moet positief blijven en sommige dagen lukt me dat heel goed maar ik merk gewoon dat ik heel erg veel moeite heb om weer helemaal opnieuw te beginnen. Wil ook echt niet zeuren begrijp me niet verkeerd ben echt ontzettend blij dat we deze kans nog krijgen (die nog geheel vergoed wordt). Ik weet ook niet of ik er weer klaar voor ben maar van de andere kant wil ik ook niet langer stil staan..........

Ik raap me weer op na deze rot nacht en probeer er maar het beste van te maken!

Bedankt dat ik dit verhaal even van me mocht afschrijven.

Pat, nog 1 nachtje slapen...............
    Sabine, hoe is het meis?

Kus Sabrien

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabrien zo herkenbaar!! Dikke knuffel

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabrien thanx voor je lieve berichtje in mijn topic, en ik herken je verhaal dus ook heel goed, de angst van weer een teleurstelling zit er zo diep in, en het van je afzetten lukt dus ook niet.

@pat, wat een goed nieuws meis, dat deze 2 maar lekker warm in je buikje mogen blijven zitten.

@sabine, jij ook een tp gehad las ik ergens, succes in deze slopende ww.

@ lindinha, hoe gaat het met jou meis, heb je al fm gehad?

en all dikke knuf,

x lisa.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Herken het ook heel erg Sabrien, ik had soms bij de laatste IVF gewoon geen 'zin' en zag zo tegen dat donkere gat op daarna... voor mij is het nu makkelijk praten achteraf maar ik wilde je even laten weten dat ik erg met je meeleef!

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Vandaag de terugplaatsing...spannend :p

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    pat succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Pat, succes met de terugplaatsing!!!!!!!!! Spannend.............

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Bij de terugplaatsing is alles goed gegaan..dus nu is het afwachten.....afwachten.......en afwachten......Wij gaan het deze keer heel positief benaderen en proberen ervanuit te gaan dat het goed gaat(heeel moeilijk) Ik heb alleen sinds dinsdag last van mijn keel en vanaf woensdag heb ik al geen stem meer, verder ook nog een klein beetje snotterig...vind het dus erg lastig om positief te blijven, heb soms al het idee dat de poging al verpest is voor dat de kleintjes al teruggeplaats waren. Heb ook steeds zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar dat is volgens mij nog van de punctie.

Zo klaar met klagen!!

Sabine hoe gaat het bij jou?? Wanneer mag jij testen??

En Sabrien hoe voel jij je nu? Al ietsje positiever of valt dat tegen?

x

19. welcomehome

hoi meiden hier begint het weer erg spannend teworden moet nog 4 dagen wachten heb wel een af en toe kramp in me buik en ben zo bang dat het niet gelukt is we moeten nog maar even geduld hebben

@pat voor jou ook weer spannend in de wachtweken

@sabrien voor jou gaat het ook bijna weer beginnen spannend

sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik krijg geen mailtjes meer als er iemand gereageerd heeft

xjes sabine

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sabine, wat spannend nog 4 dgn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPANNEND!!! En krampjes kan van alles betekenen, gemeen he. Ik had een paar dagen voordat ik positief testte vorige keer ook last van krampen dus je weet het gewoon niet. Om gek van te worden he, voel je niks is het niet goed maar voel je iets dan is het ook niet goed...........nog 4 dagen wachten en dat weet je meer....! Hou nog even vol ik weet dat het ontzetend moeilijk is. STERKTE....nog die laatste daagjes.....

Pat, wat fijn dat alles goed is verlopen bij de terugplaatsing. Ik weet dat ik ook flink verkouden was tijdens de terugplaatsing en was toen ook bang dat ik daardoor niet zwanger kon raken of zo (ja je haalt je echt van alles in je hoofd).... Maar de IVF arts zei ook dat je baarmoeder en je neus (snotterig hoofd hihihi) niets met elkaar te maken hebben dus dat heeft helemaaaaaaal niets te zeggen!!!!! En ik had de vorige keer na de terugplaatsing zeker ook nog een paar dagen last van mn buik. Neem je rust en luister goed naar je lichaam! En gewoon klagen hier hoor, mag ik ook van jullie dus mag jij dat ook !!!!!!! Is allang fijn dat je hier alles van je af kunt schrijven..........

Met mij gaat het wel weer goed nu, probeer echt positief te blijven!!!!!!!!!!!!!!! Ja pat dat is heeeeeeeeeel moeilijk maar wij gaan het ook proberen........Ik ben vorige poging zwanger geraakt en nu moet het ook gewoon gaan lukken (stoer van mij he?). ;)

Nog een paar daagjes en dan begint bij ons "het circus" ook weer!!!
    Zie alleen op tegen de hoofdpijn (van de Decapeptyl) maar dat nemen we ook maar voor lief! We doen er in ieder geval ECHT alles aan, dat kunnen we onszelf NOOIT kwalijk nemen.......

Fijn weekend nog!!!

Deel Deze Pagina