die kan ik je nu al vertellen: ze gaat haar shirt rechttrekken en door haar haren heen strijken, van links naar rechts kijken, haar lippen nat maken en zeggen: goh hey, dat was niet mijn bedoeling...
Whahahha......zie het helemaal voor me! Als je denkt dat het haar echt niet boeit..: HUILEN Maarre....misschien had ze het echt niet lullig bedoeld en "flapte" het eruit?
Vandaag de eerste follikelmeting gehad, me slijm was super 9.1 mm, rechts had ik 9 of 10 follikels zitten van ongeveer 11 mm, links eentje van dezelfde grote en verder nog een aantal kleinere. Ik moet vrijdag terugkomen, en er op letten dat ik genoeg drink, ivm eventuele overstimulatie. Persoonlijk hadden wij een goed gevoel hierover, ben nou nog maar een week hormonen aan het spuiten de vorige keer 22 dagen ruim. Dus op naar vrijdag. Even een paar knuffels verspreiden zie en las dat ze nodig waren! Liefs Debje
lieve diana die vragen heb ik mijzelf ook gesteld.. helaas in mijn naaste omgeving wordt er te gemakkelijk over gedacht.. IK NEEM een kind... ik pleeg gewoon abortus, het was een ongelukje... een miskraam?! och heb ik oko gehad, kom je wel weer overheen... zijn voor mij echt dooddoeners en kan er niks mee en wordt er net als jij ontzettend kwaad over.. ik geloof ook in God en stel me die vraag ook weleens. het is soms erg oneerlijk... ik ben niet boos op hem hoor maar ik snap het niet altijd...
Ook al flapte ze het eruit, dan nog vindt ik het een onwijs stomme actie van een leidinggevende....En dan had ze gewoon eerlijk kunnen zeggen dat dat gebeurt was toch? Daffie
ik denk idd dat zij het ook weer in vertrouwen heeft verteld. Ze heeft het vast niet onaardig bedoeld. maar dan ook wil ik even aangeven dat ik liever niet heb dat ze goedbedoelde persoonlijke dingen doorverteld over mij ik zal wel zeggen: en Elmo keurt het ook niet goed! en daffie vond het een stomme actie. haha
Ja, dan is ze zeker weten onder de indruk :-D Jij redt je er wel mee denk ik .... hihi *anders kom ik alsnog wel ff langs!*
Ik vind het echt knap om te lezen dat jullie ondanks alles toch vertrouwen hebben in jullie geloof. Ik ben zelf niet gelovig, en ergens ook wel goed denk ik, want ik kan me niet voorstellen dat iemand van hogerhand dit mensen aan doet, en dan met name iemand door een bak ellende gooit, kinderen wegneemt etc. maar goed dat is een andere discussie. Ik heb ooit een discussie gehad met een zwaar gelovige ex collega, die van mening was dat wij geen kind kregen van de heer omdat het niet voor ons bedoeld was. Ik had ook zo'n zin om haar toen een goede hoek te geven, maar ja dat schiet ook niet op. Succes meiden. Groetjes Elvira
hahaha Elvira, was een *****! ik zou nooit tegen anderen zeggen hoe ze er mee om zouden moeten gaan, dat is voor iedereen anders. ik weet wel wat voor mij werkt, en hoe het zelf goed voelt om mee om te gaan. ik geloof ook niet dat dit me word aangedaan. en ik voel deze situatie eerlijk gezegd ook niet als een bak ellende. (maar kinderen wegnemen is idd een andere discussie) zowel gelovigen als ongelovigen kunnen ongelooflijke domme en ondoordachte dingen zeggen. Hoe dan ook, je kan ook zonder in iets te geloven een andere kijk op bepaalde dingen krijgen doordat je in deze situatie zit. misschien kleine dingen wat meer gaan relativeren. en dat vind ik sowieso al heel knap!
Ik ben ook gelovig en ik heb het me ook wel eens afgevraagd... Waarom krijgt die haar kinderen nu al niet aankan een vierde? Waarom lijkt iedereen zwanger te worden behalve ik...? Waarom gaat het steeds mis als ik dan eindelijk eens zwanger ben? etc. etc. Maar ik besef me dan ook weer dat het niet God is die mensen dit aandoet.... of dat God wil dat je wel of geen kinderen wilt etc. Zo zie ik het dan ook niet... God is er wel om mij de kracht te geven dit al 4 jaar aan te kunnen, de behandelingen te doorstaan en mij steeds weer de kracht geeft om door te gaan na een miskraam of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zo ben ik bijvoorbeeld wonderbaarlijk snel hersteld van die operatie... Zonder God had ik het bijltje er allang bij neergegooid! Vaak zien we op het moment niet wat God allemaal voor ons doet en wil doen... (want we moeten het ook zelf willen en er voor openstaan!.. het willen zien...) maar als we later terug kijken zien we pas hoe Hij ons gesterkt heeft en bijgestaan... Nu klink ik misschien als een streng gelovige die hier een hele preek aan het houden is... maar zo is het ook niet hoor haha... Ik ben juist heel ruimdenkend @Diana - Ik denk aan je meid.... Ik hoop zo voor je dat het toch goed zal zitten, maar nog meer hoop ik dat je snel duidelijkheid zal hebben... Het heen en weer geslinger tussen wel of niet is slopend... Sterkte meid!
Ikzelf begin er minder in te geloven... Ik ben snipverkouden... heb alles dichtzitten en ik hoest me de longen uit mijn lijf... Kan nooit goed zijn om een zwangerschap tot stand te brengen... Ik slaap bijna de hele nacht niet... bweghh
Even een kort antwoord van mij op het geloof-aspect. Ik ben niet gelovig en vindt het fijn voor de mensen die geloven, dat ze de kracht daaruit kunnen halen. Ik denk echter ook dat een mens zijn eigen innerlijke kracht heeft en die sleept mij door dit hele traject heen. Ik geloof dat ik degene ben die de kracht heeft en die krijg ik van mezelf door te relativeren en in mezelf te geloven.... Ik heb diverse vriendinnen die wel geloven en daar heb ik altijd van die heerlijke gesprekken/discussies mee Nu eens even wat anders..... Diana, hoe staat het er vandaag voor? Rach, gaat het nog goed met spuiten? Voor iedereen strooi ik wat HCG ########################## ############################################# Hele dikke knuf Daffie
En zo mag iedereen geloven in wat of wie hij/zij maar wil! Als we het maar respecteren van elkaar... is alles ok Ik heb nog wel ergens een heel mooi gedicht liggen waar ik altijd veel kracht uitput... die wil ik hier nog graag even neerzetten... dus even opzoeken
Dit is het gedicht! Het gedicht heeft nooit een naam bij gestaan, maar het is geschreven door Dave Kouwen. Hij was ooit mijn leraar frans en had het gedicht geschreven en eens opgestuurd naar een uitgeverij. Nooit heeft ie er meer iets van gehoord totdat ie op een dag door Groningen liep en zijn gedicht op een poster zag staan zonder naam eronder.... VOETSTAPPEN Ik droomde eens en zie ik liep aan 't strand bij lage tij. Ik was daar niet alleen, want ook de Heer liep aan mijn zij. We liepen samen het leven door en lieten in het zand een spoor van stappen, twee aan twee, de Heer liep aan mijn hand. Ik stopte en keek achter mij en zag mijn levensloop in tijden van geluk en vreugd van diepe smart en hoop. Maar als ik goed het spoor bekeek zag ik, langs die hele baan daar waar het juist het moeilijkst was maar één paar stappen staan... Ik zei toen: "Heer, waarom dan toch? Juist toen ik U nodig had, juist toen ik zelf geen uitkomst meer zag, op het zwaarste deel van mij pad." De Heer keek toen vol liefde mij aan en antwoordde op mijn vragen: "Mijn lieve kind, toen 't moeilijk was... toen heb ik je gedragen." Ik hoop dat jullie er ook kracht uit kunnen putten..
Wat een lieve antwoorden allemaal. Hier vannacht heel iets rood en nu net ook weer.Het is niet zoals normaal een ongi, had gelezen dat het na utrogestan erg heftig kon worden, maar als het zo blijft is het dat verre van.Nou ja misschien komt het vandaag beter los, hormonen zijn toch troep.Ga zo de gyn maar bellen dat ik ongi ben,kunnen we weer verder kijken. Whisgirl, ja dat gedicht ken ik wel ja, erg mooi, Ik zou me niet zo druk maken om het hoesten,heb het ooit eens gvraagd aan de gyn mt een iui,toen hoesstte ik ook zo,maar kon geen kwaad. Daffie:knap dat je zoveel kracht uit jezelf kunt halen, soms denk ik ik kan de hele wereld aan, ik ben supergirl maar dat houdt ik nooit lang vol
ik ben weer thuis toen zei ik: nee, ik weet zeker dat je het ook niet op een nare manier bedoeld hebt, maar dit soort dingen liggen best gevoelig bij mij. en toen hebben we afgesproken dat ze het niet meer tegen iemand zou zeggen. opgelost!
bedankt voor de hcg. ik heb mn ellebogen niet gebruikt maar heb toch aardig wat gevangen: ### wishgirl, ik ken het gedicht ook, heel bekend, en ook mooi! diana, heb je de gyn al gesproken?