IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pat: ga heel veel voor jullie duimen, doe maar lekker rustig aan, goed voor jezelf zorgen!

@sabine: ik had ook ongikrampen aan het eind van de ww dus moed houden, ik duim me suf!!!!

@sabrien: we gaan er weer voor meid!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga je natuurlijk elke dag volgen!!!!!!!!!!! Knuf van mij

2. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden ik heb vandaag een test gedaan 2 dagen tevroeg maar hij gaf ZWANGER aan dat kan toch niet komen door die bolletjes ben bang dat het een valse test is

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabine dat kan echt niet van de bolletjes komen hoor!!
    Alvast een hele kleine felicitatie want je zit natuurlijk nog 2 daagjes voor de testdatum...

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAA Sabine WAUW!!

Nee dat kan echt niet komen door de Utrogestan bolletjes! Hoe lang is het geleden dat je de Pregnyl hebt gespoten? Bel anders eens naar het ziekenhuis op wat die zeggen! Spannend hoor!!!!!

Ik denk dat we je gewoon mogen feliciteren hoor (nog even voorzichtig):
    GEFELICITEERD!!!!!

Kus Sabrien :D

5. welcomehome

2 weken geleden heb ik die gezet kan het gewoon niet bevatten na 3 jaar eindelijk een potistieve test in je handen hebben stond helemaal tetrillen kan het ziekenhuis om 2 uur bellen dus zal even kijken wat hun zeggen maar ga er van uit dat het wel zo is ga zo meteen nog een test halen en kijken we nog een keer

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    14 dgn geleden dus dan kan het ook niet van de Pregnyl zijn!!!!!

Wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd wat het ziekenhuis ervan zegt maar ik denk dat je zwanger bent hoor!!!! Zo'n mooie test krijg je niet voor niks ;).

Ben ontzettend blij voor je!!!! :D

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh meid ik krijg helemaal kippenvel jij bent zwanger hoor !!!

Ik ga je gewoon feliciteren, ik had ook nog nooit een positieve test in drie jaar gehad en zie het resultaat!!!

Ik feliciteer jullie van harte!!!

8. welcomehome

heb net het ziekenhuis gebeld en moet tot woensdag wachten ze willen het zeker weten na 24 uur zonder bolletjes tehebben gebruikt ben zo bang dat het zo meteen een negatieve test is het worden 2 lange dagen denk

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Vindt het wel een beetje raar die reactie! Toen ik wist dat ik zwanger was moest ik doorgaan met de bolletjes tot aan de echo (eigenlijk gepland met 7,5 week zwangerschap). Zo zie je toch dat elk ziekenhuis er anders mee omgaat!?!?!?!

Succes met inderdaad deze 2 spannende dagen en hoop op woensdag nog een knallende test !!!!!!!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ben het helemaal met sabrien eens, heb in het andere topic al wat uitgebreider gereageerd, mijn ervaring is ook dat ze in het zkh gewoon ook voorzichtig zijn, bij mij zeiden ze ook dat het nog fout kon gaan, ja duh natuurlijk maar een positieve test is een mijlpaal en het wordt gewoon nu weer kei spannend!!!

11. welcomehome

hoi meiden
    heb net nog een test gedaan en die was ook weet positief het kan toch niet anders morgen nog maar 1 doen zoals ze willen in het ziekenhuis en dan maar gelijk bellen kijken wat ze dan zegt

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sabine, GEFELICITEERD!!!!!

Nu maar gauw naar het ziekenhuis bellen voor een echo af te spreken he!!! Geniet nu eerst maar eens van die positieve testen............... :) :D :) :D dat is inderdaad al zo'n mijlpaal na al die ellende!

13. welcomehome

sabrien dank je wel blijf naar de foto kijken van de test het is echt zo onwerkelijkheid kan het echt niet bevatten
    me baas vroeg gister hoe het was en toen heb ik het gezegd van de test hij werd gewoon emotioneel hij leeft dus echt mee ze zeggen wel van alles maar dit bewijst het toch wel

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ja Sabine, het is zo onwerkelijk. Je wilt al zoooooo lang zo'n mooie test zien en dan is het zover en dan kun je het gewoon niet geloven!!!! Maar het is echt zo ;)!

Wat een lieve reactie van je baas!!!! Hoezo mannen zijn gevoelloos hahahaha!!

Geniet er maar van meis!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Eerste Deca spuit zit er weer in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het begin is alweer gemaakt!!!

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Waah Sabrien!! Helemaal goed!! Je nieuwe poging is officieel begonnen!

Sabine moest je nu vandaag ook nog bloed prikken?

Hier begint het gekriebel...voel ik iets voel ik niets...pff word nu al gek van mezelf en moet nog een week!!

Linda alles goed met jou? Je bent al ver over de 12 weken nu toch??

dikke knuffel allemaal

17. welcomehome

nee moest vandaag nog een keer testen heb 20 okt de echo wel speciaal dan zijn me vriend en ik 6 jaar samen dus hopelijk is het een mooie echo

sabrien voor jou gaat het nu ook allemaal weer beginnen succes

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dus dan geloven ze het nu wel in het ziekenhuis!! Beetje raar systeem maar ach ieder ziekenhuis is weer anders.
    Toch als nog maar een keertje; Van Harte Gefeliciteerd!!!! enne als jullie op 20 oktober 6 jaar bij elkaar zijn dan is dat wel heel erg bijzonder als je een mooie echo krijgt.

Nu dus een mooie zwangerschapsbanner uit gaan zoeken!!! :)

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @sabine: ik hoop dat 20 okt. een super dag wordt voor jullie!

@sabrien: zet 'm op, voelt het fijn of eng weer gestart te zijn? ik hoop zo dat het meevalt met de hoofdpijn, ik duim meis!!!

@pat ik duim voor je meis!!!

hier idd inmiddels morgen al 15 wkn, we hebben afgelopen maandag een hele mooie echo gehad van onze twins en alles gaat goed, nu durven we voor 100% te genietn maar ik vertel jullie niet te veel want dat doet alleen maar pijn alleen meiden HET KAN ECHT!!! 3e ivf en gemiddelde emmies, dus houdt moed!!!

@miepje: hopelijk gaat alles nog steeds goed, ik ga je topic even opzoeken.

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks meiden!!

Het begin is "weer"gemaakt tuurlijk weer spannend als je begint voelt van de ene kant weer fijn (je bent weer bezig) maar van de andere kant ook heeeeeeeeel eng. Ik hoop inderdaad ook vurig dat de hoofdpijn me dit keer gespaard blijft maar ik heb het al de 3 keren erg gehad dus daar houd ik dan maar weer rekening mee! Dat hebben we er maar voor over he!

Sabine, wauw wat spannend..........ik ga ontzettend hard duimen dat jullie 20 oktober (inderdaad speciale dag) een heeeele mooie echo hebben!! Daar gaan we voor! :D

Pat, spannend... nog 1 week.... zo moeilijk en slopend he die wachtweken. Sterkte nog met het wachten.....

Linda, super dat alles zo goed gaat met jullie twins!!! Je topic is nu echt op slot he, slik. Maar ik weet je toch wel te vinden ;). Ik vind het heerlijk je verhalen te lezen!!!!!!! Morgen al weer 15 weken!!! Wauw!!!!!!!!!!! :)

Bedankt dat jullie aan me gedacht hebben vandaag!

Kus!!!

Deel Deze Pagina