IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je.

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @sabrien, neeeeeeeeeeee toch weer he. herken dat heel goed dat schuldig voelen (ik ben nu weer ziek gemeld vanwege zwangerschap, vanwege de bruine afscheiding, voel me zo'n kluns). fijn dat je zo'n lief mannetje hebt, we kunnen niet zonder ze he! dat slapen is wel heel fijn, ik denk aan je, pppfff nog een lange weg he!

@pat, waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh dat klinkt heel goed, ik duimmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Timon welkom, helaas voor jullie...maar het is hier wel leuk kletsen. Ik vind wel dat je er positief mee omgaat en ik hoop dat die 6 maanden zo voorbij zijn..Succes met de behandeling! (en)

Sabrien wat balen dat de hoofdpijn alweer zo aanwezig is...:(
    Sterkte de komende dagen en ik hoop dat je snel toe bent aan de punctie zodat het weer snel voorbij is. En wat is je mannetje een lieverd dat ie een bos bloemen mee naar huis neemt voor je! Supertof van hem:)

Ik zit vandaag 15 dagen na de punctie en nog steeds niets te zien...
    Heb vanmorgen nog maar een testje ertegenaan gegooid en hij is ietsje donkerder dan die van gisteren...zou het dan toch...

4. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Pat wat goed nieuws morgen mag je toch van het ziekenhuis testen?
    Ik had ook 2 dagen tevroeg getest en hij is nog steeds positief dus ga hard voor je duimen
    Succes met de laatste wachtdag

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Pat, als het streepje donkerder wordt dan zit het toch goed!?!?!?!:) Nu nog even wachten op de uitslag van het bloedprikken, spannend morgen toch????? AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! :D OEHHHHHHHHHHHH

Timon, welkom hier. Het is inderdaad onzettend fijn om hier alles van je af te kletsen en we ondervinden heel veel steun aan elkaar!!!
    Geniet inderdaad nog even van de 6 maanden "Rust" en neem je tijd om aan alles te wennen. Het is niet niets om zo'n uitslag te krijgen!

Ben nog steeds van slag door het berichtje van Pat, wordt er helemaal blij van!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D vergeet er bijna mijn hoofdpijn van (maar heel even) hahahaha.

Linda, jeetje meis schrik van je berichtje, alles gaat toch wel goed met de 2 babytjes? Bah schrikken meis, doe maar rustig aan en denk goed aan jezelf en de 2 kleintjes. Hier heb je 3 jaar ellende en een heleboel bloed, zweet en tranen voor over gehad!!!! Neem je rust!!!!! Hoop dat het bruinverlies gauw minder wordt!!!!!!!!!!!!!!!!! En voel je niet schuldig over het ziekmelden dan doe ik dat ook niet ;).

De hoofdpijn is nog steeds niet te harden hier :(, maar ja niets aan te doen............ het hoort erbij......... ik denk maar gauw aan Pat dan word ik weer blij :)!!!!!

Kus voor iedereen!!

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ik vind het ook rete-spannend...ik ga vanavond een digitale doen samen met mannetje en dan zullen we het zeker weten...

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    pat, ik denk dat jij heel goed nieuws krijgt vanavond! :)

timon, welkom hier. schrikken he, van iui naar icsi. ik weet hoe dat voelt. maar: je krijgt straks wel weer echt goede kansen om zwanger te worden!
    wat een lange wachtlijst trouwens zeg, waar loop jij?

wens je veel succes

@hier: heb dr geen vertrouwen meer in, schijterd die ik ben.
    temp is ook twijfelachtig laag, al de hele ronde eigenlijk, behhhhh

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pat: ik krijg helemaal kippenvel, als ik me het moment herinner dat ik de digitale test deed, kan ik zo weer huilen, ik ga aan jullie denken maar een test die donkerder wordt... hihi daarvan krijg ik alleen maar een big smile

@sabrien: meis wat naar zeg, bah wat kan je je beroerd voelen van die hoofdpijn he, ik zei wel eens tegen mijn man dat het erger is als een kater haha. probeer eens een kopje koffie, hielp bij mij echt een beetje maar uiteindelijk zal het pas minder worden naarmate je erbij gaat spuiten maar dat weet je zelf helaas al te goed. hou je doel maar voor ogen dat is het enige wat je kan doen, sterkte en knuf!

@all: hier lijkt het de goede kant uit te gaan, de bruine afscheiding lijkt bijna weg, ik durf niet te vroeg te juichen maar voel me ook al wat beter, hopelijk kunnen we deze week dit nare hoofdstuk afsluiten, pppfff

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij lopen in het UMC

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    okee timon!

goedemorgen iedereen...

@pat: wat zie ik nu aan je banner???????? :$:(:(
    nee toch?

..... ?

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    aaah dat is een foutje, sorry! de banner ging automatisch door naar een nieuwe cyclus...ik heb hem gauw weggedaan!!

Vanmorgen opnieuw positief getest en ben al wezen bloedprikken.
    Vanmiddag tegen 3 0f 4 uur de uitslag, maar ik ga het nu wel geloven hoor! Ik zie het bloedprikken maar als een bevestiging. (vind het stiekem toch nog wel heel spannend...)

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier weer even een berichtje van mij..... ik voel me eigenlijk prima, ondanks dat de behandeling is afgebroken. Zag zo verschrikkelijk op tegen de punctie, dus kan nu weer even ademhalen. Ik heb vorige week wel de Ovitrelle gespoten, dus zaterdag wel eisprong gehad, van meerdere eitjes, en jeetje.... wat deed dat zeer zeg!!!! Ik heb er normaal niet zo'n last van met mn eisprong, maar ik voelde het gewoon toen ze gesprongen waren, pijn in mn eierstok en trok door naar mn rug, beetje vergelijkbaar met pijn die ik altijd heb aan die eierstok met punctie, maar die pijn voel ik dan meestal na de punctie...pfff maar goed, we moeten er wat voor over hebben. Hebben nog wel geklust, dus wie weet.....alhoewel ik er zelf niet echt in geloof. Maar zoals onze gyn. al zei...."ik weet dat je er zelf niet in gelooft, maar het kan wel...!", we zullen het zien eind volgende week.

Volgende week vrijdag op pad voor een trouwjurk, hoop niet dat ik dan net ongi wordt, niet echt handig. Maar ga er wel gewoon vanuit dat ik ongi word, heb niet echt hoop voor deze keer.

@Lisa: hoe is het meis?? Ongi al in zicht??? Irritant zeg....
    @Timon: loop je in het UMC in Utrecht of ergens anders? Hebben ze daar 6 maanden wachttijd...jemig... wij lopen in Rijnstate Arnhem en UMC Utrecht, maar konden toen eigenlijk gelijk beginnen.
    @Linda: Hoe gaat het nu met je? Bruinverlies al verdwenen? Is het niks ernstigs? Wat zei de gyn?

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    pat wat spannend meid, ik zal voor je duimen.

@sabrien, bah al weer die vervelende hoofdpijn, ik snap je gevoel wel hoor, het word ook elke poging zwaarder, dikke knuf.

@linda, meis, wat lees ik nou, gelukkig is alles goed met de beebjes, wel rustig aan doen hoor, en je niet schuldig voelen over je werk, die 2 kleintjes zijn nu het aller belangrijkste.

confidence, hoe gaat ie meid?

about me, nog steeds wachten op ongie :( pffff.

x lisa.

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lindinha, gelukkig dat je je weer wat beter voelt, en je weet het nooit heh, dr. b. heeft tegen ons ook gezegd dat een spotane zwangerschap niet uitgesloten is, maar vertouwen heb ik er ook niet in hoor.

leuk leuk op pad voor een trouwjurk, dat zal je lekker afleiding geven.
    dikke knuf x.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lindinha: misschien toch wel fijn dat je een iniminiekansje hebt, is alles niet helemaal voor niets geweest?

Waar ga je heen voor de trouwjurk? ik heb 'm bij assepoester in Anhem gekocht :)

@lisa: verdorie zeg die ongi, nog twee weken en dan krijg je medcijnen toch? pppffff ik duim!!!

@pat: had je die digitale nog gedaan, meid jij bent gewoon kei zwanger maar ik kom je vanmiddag echt feliciteren ;)

@all: bruin verlies is weg, GELUKKIG, waarschijnlijk is het een gesprongen adertje geweest maar in principe weten we niet wat het was, de echo van zondag was goed dus daar moeten we ons maar een vast houden. ben me wel weer super bewust dat we er nog lang niet zijn, merk ook op de rest van het forum dat 'andere' meiden heel anders erin zitten, die hebben het dan over innestelingsbloeding, nou sorry maar daar geloof ik niet in bij bijna 16 wkn. Ik zal het ook daarom zo leuk vinden (sorry beetje ego) om met jullie alles te kunnen delen. De meiden bij de walvisclub zijn allemaal al veel verder.

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Lisa: Ja trouwjurk-jacht is zeker een goede afleiding en mocht ik in 1x slagen dan zijn er nog 101 andere dingen die geregeld en uitgezocht moeten worden...hihi! Komt goed...!!
    Oh ja Lisa, dat wilde ik je nog vragen... hoeveel kost een bruidsboeket gemiddeld, even handig voor onze kostenberekening, dan kan ik daar rekening mee houden. 150/200 euro?? en corsages en auto-bloemstuk???

@Linda: Ik ga kijken bij Prinses Bruidsmode in Apeldoorn, heb een bepaald merk op het oog die ze daar o.a. verkopen. Zat eerst ook te denken om naar Assepoester te gaan, maar mn collegaatje was er ook geweest en ze zei dat ze daar niet echt alle aandacht voor je hebben, aangezien je daar geen afspraak hoeft te maken.... en ze hebben "mijn" merk daar niet.
    Gelukkig gaat alles goed met die 2 ukkies van jullie! Zal inderdaad wel een adertje zijn ofzo, ik geloof dat ook niet hoor innestelingsbloeding met 16 weken,.....yo dan is ie toch allang ingenesteld....!!! Rustig aan he meis!!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lindinha: die van mij was van linea raffaelli, klopt dat je geen afspraak kan maken maar ik heb het er met m'n vriendinnen wel super leuk gehad, koffie/thee en koekjes kregen we en toen ik een definitieve keuze had gemaakt warme appeltaart met champagne :) het is er wel wat rommelig maar ik had wel iemand die mij hielp, ik ging er ook heen vanwege de prijs hoor en omdat ze snel kunnen leveren. Moest 'm nml. binnen drie maanden hebben.

Wel merk ga je voor dan?

Mijn boeket was overigens maar 35 euro haha maar hij was ook mini (en ik was de eerste bruid die ging onderhandelen) bij mij zeiden ze vanaf 50 euro (bij bijv. 1 ,2 of 3 bloemen) echt een heel boeket ga je idd denk ik wel rond de 100 euro. De corsage van mijn man zat bij in de prijs.

Maar als ik het zo lees gaan jullie lekker uitpakken, echt super leuk, heb je al een locatie? Wie neem je mee met de jurk?

18. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    He meiden, ik ben een tijd niet geweest omdat we ook 2 weken op vakantie zijn geweest naar de Dominicaanse Republiek. Wat een onwijs goed nieuws lees ik hier allemaal. Pat ben ook benieuwd naar vanmiddag maar ik weet zeker dat het alleen maar een bevestiging is.
    Lindinha, wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd. Mijn mannetje heeft me op vakantie ook gevraagd. Spannend allemaal. Wij gaan waarschijnlijk 15 april trouwen.

Iedereen die nog in spanning zit te wachten, heel veel succes en sterkte.

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    oooh wat heerlijk zeg die bruiloften...ik kan het me nog zo goed herinneren!! Ik zou het zo weer overdoen en het regelen vond ik ook een superleuk iets om te doen. (Ook alles in 3 maanden moeten doen) Mijn boeket & bloemstuk voor op de auto waren samen €150,-

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @all: ja inderdaad superleuk om allemaal te regelen. Oh dat valt me dan nog mee met de prijzen voor de bloemen. Wel goed Linda dat hebt onderhandeld!!! Ze zeggen dat je dat ook heel goed met de jurk kan doen, omdat daar zo ontzettend veel provisie op zit, dat ze altijd wel wat kunnen zakken in prijs. Iemand ervaring mee?? Ik ga volgende week vrijdag op pad met mijn moeder, schoonmoeder en mijn beste vriendinnetje die tevens een van mijn getuigen is. Dus we hebben er helemaal zin in!! Ik heb mn oog laten vallen op een jurk van Maggie Sottero, maar misschien wordt het wel een hele andere.... ik zie het wel! Maar klinkt wel leuk hoe het bij Assepoester ging!! Ook goed om positieve ervaringen te horen...hihi!!

@Hanneke: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Wat leuk jullie gaan ook trouwen!!! En ook al vrij snel, nog eerder dan wij...hihi! Wanneer ga jij op jurken-jacht?? Of ben je niet zo van de trouwjurk??

Deel Deze Pagina