Hanneke van harte gefeliciteerd, wat leuk, toch grappig, wij lieten alles steeds liggen ivm de mmm en toen zeiden we hop, we nemen het heft in eigen hand en we gaan een mooi feest bouwen, hebben jullie dat nu ook? @pat wanneer hoor je iets?
lindinha ik heb ook idd een bedrag van de jurk afgekregen omdat ik er een stuk of 4 had gepast en er waren er 2 die ik echt mooi vond. Naderhand gezegd dat ik een strak budget had voor de jurk en toen zijn ze ruim 200,- gezakt voor DE jurk. Ik was er echt verlefd op..hihi.. hij staat nu op een paspop in mijn slaapkamer te pronken. Net telefoontje gehad...bloedtest was positief!! 212 EH...leek mij wel een beetje aan de lage kant maar positief is positief, mijn testen worden met de dag donkerder dus dan zal het wel goed zijn. (Maandag mag ik opnieuw komen voor een bloedtest en dan moet het minimaal 850 zijn) Ik ga het langzaamaan maar eens geloven...ondanks de angst dat het opnieuw misgaat... Ik ben gewoon ZWANGER...
@pat: van harte gefeliciteerd!!! ik snap heel goed dat je nog voorzichtig bent, heel logisch, elke dag is er eentje bij en ik ga kei hard voor je duimen, moet je nu vanwege je vlindertjes door met utrogestan?
Wat is er veel geschreven vandaag!!!! En allemaal GOED NIEUWS, heerlijk!!!!!!!!!! Lindinha en Hanneke, gefeliciteerd met jullie aanstaande bruiloft!! Leuk allemaal die dingetjes regelen, zwijmel...........Voor ons is het alweer anderhalf jaar geleden, maar denk nog steeds terug aan die mooie dag. We zijn getrouwd op een Kasteel (was maar 100 euri duurder als op het gemeentehuis). Zooooo romantisch........ zucht.....zwijmel!!!!!!! Leuk voor jullie en nu heerlijk op jurkenjacht!!!!!! Linda, wat fijn meis dat alles goed is met jullie 2 ukjes!! En tuurlijk moet je gewoon hier blijven kletsen. Kan je ook niet missen hoor!!!!!!!!! Tuurlijk kijken wij heel anders naar een zwangerschap dan meiden die op een "natuurlijke" manier zijn zwanger geraakt, logisch toch!!!! Rustig aan, en denk goed aan jezelf (en je 2 ukjes) natuurlijk!!! Morgen alweer 16 weken he?!?!??! WAUW Lisa, bah nog geen ongi, vreselijk zeg!!!!! Hoop dat ze je nu eens snel gaan helpen meis. Dit is ook niet te doen!!!! HUGGGGGG PAT, JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Nu mogen we je echt feliciteren na al die positieve testen en de bloedtest!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo dat moest er even uit....hihihi...... Ik begrijp heel goed dat je nog heel erg bang en onzeker bent vooral na 4 vlindertjes maar geniet nu eerst eens van die positieve testen en van dit moment. Dit is toch alweer zo'n mijlpaal!!! Wij gaan hier gewoon keihard voor je duimen dat het HCG maandag verhoogd is, en inderdaad die testen worden niet zomaar steeds donkerder. OMHOOG DAT HCG!!!! Als het HCG maandag verhoogd is krijg je dan ook een afspraak voor een echo? Zo spannend!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kruip weer terug op mijn bankje (die ik onderhand helemaal zat ben) bleh............ Ben vandaag ook nog ongesteld geworden dus dan ben ik hopelijk volgende week overal vanaf. Maandag heb ik een startecho en hoop dat ik dan woensdags met de Puregon mag starten meestal voel ik me dan stukken beter! Daar gaan we voor....... Ik voel me zo'n aansteller dat ik thuisblijf voor hoofdpijn, ik blijf nooit ergens voor thuis. Ben geloof ik echt een workaholic, maar ik kan nu echt niets van de hoofdpijn echt vreselijk dit keer. Zo ik hou op met zeuren daar heeft niemand wat aan hahahaha. Ik blijf positief en mijn moeder zei net nog tegen me dat we deze kans niet voor niks nog hebben gekregen en daar hou ik me maar aan vast dan heb ik het er graag voor over!!!! Kus Sabrien
Pat JOEHOEEEEEEE GEFELICITEERD!!!! Wat een super nieuws, ondanks dat je het weet is het toch weer een hele fijne bevestiging. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje. Linda, ik ben blij dat het bloeden is gestopt. Je hoort het vaker maar je wilt dat echt niet meemaken. Gewoon je rust nemen hoor van je werk als het nodig is. Hoe voel je je verder? Lijkt me niet niets 2 van die ukkies. Wel bijzonder maar ook zwaar denk ik. Lisa tot wanneer moet je wachten dan voordat je er medicijnen voor krijgt? Ze kunnen het toch opwekken of is het beter wanneer het via de natuurlijke manier gebeurt? Sorry ik moet weer even iedereen naar boven halen, maar met die jetlag lukt dat nog niet zo. Wij houden de huwelijksdag klein. Ik ben al een keer getrouwd geweest met alle toeters en bellen en ben echt die dag geleefd door anderen. Dit keer willen we het helemaal op onze eigen manier doen. De huwelijksvoltrekking met een klein clubje en met dat clubje gaan eten en daarna een strandfeest. Lekker relax. Ik wil natuurlijk wel een mooie jurk gaan zoeken maar het zal geen traditionele trouwjurk worden.
Succes met je jurkenjacht. Het hoeft toch niet uit te maken dat je ongi bent met het oassen? Wij lopen in Utrecht, omdat daar een fertiliteitskliniek is. Helaas blijkt onlangs de wachtlijst tot 6 maanden te zijn opgelopen. Grappig, het Rijnstate was vroeger ook mijn zh. Ik heb zelfs nog in het oude Elisabeth Gasthuis gewerkt.
Hanneke, van harte met jullie voorgenomen huwelijk! Veel plezier met de voorbereidingen. Voor ons is het alweer 4 jaar geleden, pffff. Pat, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig!!!
Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik nog bijzonderder vind dat mijn mannetje mij heeft gevraagd terwijl de kans op kinderen nihil is? Daarom ben ik eigenlijk nog emotioneler en kiest hij heel bewust voor mij. Het blijft allemaal heel moeilijk.
WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUW Pat jij ook al Gefeliciteerd meid geniet ervan ( zover dat kan in de 1e weken) Ik vind het ook doodeng
Kan ik me heel goed voorstellen, ik vond het ook bijzonderder omdat we zo in de ellende zaten. Wij hebben het in het gemeentehuis ook ter sprake laten komen (onze kinderwens) was super emotioneel maar we vonden dat het een onderdeel is van ons leven.
Halllo Meiden, Ik ben terug van even weggeweest! Beehappy en beehubbie willen het toch nog een 5e poging gaan wagen.Ook al weten we dat onze kansen klein zijn en dat we geen enkele garantie hebben, willen we het toch nog een keer gaan proberen. Gistermiddag hebben we de stoute schoenen aan getrokken en de kliniek gebeld en toevallig is er vanavond iemand uitgevallen en dus kunnen we vanavond al terecht. Het is echt weer super spannend en we hopen dat de gyn het nog een keer wil proberen. Liefs beehappy
Inderdaad Hanneke dat is wel heel bijzonder!!!!! Hij kiest echt met heel zijn hart voor jou en dat betekent dat jullie samen heeeeel sterk zijn!!!!! Dat bewonder ik ook heel erg!!!!! De MMM heeft ons ook veel meer naar elkaar toe doen groeien, we praten meer met elkaar en begrijpen elkaar beter. Gisteren kwam mijn man met slagroomsoesjes naar huis van zijn werk omdat ik zei dat ik daar zo'n zin in had (doen de hormonen met me ) dan vind ik hem zooooo lief!!!!!! Hij begrijpt me echt. Vindt het super dat jullie gaan trouwen!!!!!!! Pat, nog aan het zweven op de roze wolk, hihihihihi!! Beehappy, wat ontzettend dapper dat jullie het nog een keer willen proberen!!!!!!!! Daar heb ik heel veel bewondering voor, niet geschoten is altijd mis toch?!?!?! Wat spannend vanavond gesprek bij de gyn, hoop ook echt dat hij jullie gaat helpen!!!!!!!! Dat wordt weer een spannende tijd voor jullie! Ik ga kei- en keihard voor jullie duimen!!! Leuk dat je weer hier komt schrijven!!!!!!! Confidence, kan me voorstellen dat je het nog steeds doodeng vindt. Ik ga duimen voor een mooie echo, schiet nu ook al op he!!!!! Spannend.......... Timon, jammer dat de wachtlijst 6 maanden is!! Pffffff wachten duurt zooooo lang............ Leuk dat je hier meeschrijft!! Kun je alvast een beetje ervaring op doen met alles hier!!!!! Linda, hoe is het met jou? Bruinverlies helemaal weg? Vandaag 16 WEKEN!!!! Ja, ja ik houd het goed bij. Toevallig is mijn schoonzusje ook donderdag altijd precies een week verder, zij is nu 31 weken zwanger dus dat begint al op te schieten. In december word ik peettante van een jongetje dat heeft ze me al verklapt!!! Vindt het ook allemaal heeeeeel spannend, peettante worden......... Heb hem nu al helemaal verwend met van alles en nog wat, ik kan niets laten liggen als ik op een baby-afdeling ben!!! Hoop dat je je goed voelt!!!!!!!!!! Zo heb net mijn huisje lekker gepoetst, maar heb me toch last van opvliegers hahahahaha!!!! Ben er gewoon van aan het zweten...... die rare hormonen.......! Oh ja heb nog steeds hoofdpijn, maar heb me voorgenomen er niet meer over te zeuren dat heeft toch geen zin. Vanaf volgende week hopelijk Puregon erbij en dan gaat het meestal wel wat beter!!!! Lisa, hoe is het met jou? Fijne dag meiden!!!!
Sabrien even dikke knuffel ik had ook altijd zo`n last van de hoofdpijn en dan mag je best ff zeuren En die opvliegers....hahaha, best apart he? fijn weekend allemaal, ik ben een paar dagen weg De spuiters succes, de wachters succes en de zwangere.....zucht.... droom....
Sabrien, wat vervelend dat je wer zo'n last hebt van de deca, maar helaas herken ik het helemaal...ik hoop dat je klachten snel minder zullen worden als je mag starten met de Puregon! dikke knuffie!
Sabrien, sterkte met je hoofdpijn en klagen mag altijd he. Beehappy heel veel succes vanavond. Spannend om weer te beginnen. Confidence veel plezier met waar je heen gaat. Linda, alles goed weer bij jou?
Hallo, Geen flauw idee of iemand mij nog kent hier, maar ruim anderhalf jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje als jullie. Gelukkig mocht ik vorig jaar juni, na 2 x IUI, 1 x IVF en een ICSI, een positieve test in mijn handen hebben en hebben we dus ondertussen een gezonde dochter. Ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik dit schrijf, omdat velen nog tussen hoop en vrees leven denk ik. Ik weet nog maar al te goed hoe het voelde tijdens en tussen de behandelingen door. Wij staan sinds 2 weken geleden ook weer op de wachtlijst voor een nieuwe ICSI poging voor een broertje of zusje. Heb ook begrepen in het UMC utrecht dat de wachtlijst is opgelopen, maar dat er minder lang gespoten hoeft te worden omdat ze de ICSI's niet meer buiten het weekend hoeven te plannen en ze dus van de eigen cyclus uitgaan. Dit was bij onze succespoging nog niet zo,want toen heb ik ruim 4 weken gespoten geloof ik en dat wordt nu verkort naar 2 weken zoals ze het mij uitlegde. Het duurt dus echter nog wel een poosje tot we weer mogen beginnen, maar dan zou ik toch graag weer hier meeschrijven. Ik heb er voorgande jaren heel veel aan gehad om mijn ervaringen te delen met iedereen....dat maakte dat ik me niet alleen voelde in onze strijd om een kindje te mogen krijgen. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met spuiten, puncties en hopelijk de positieve testen en zal af en toe eens even meelezen. Liefs Daffie
@sabrien: pppffff nog ene paar dagen hoofdpijn, je houdt je goed meid maar hier mag je altijd klagen hoor!!!!!!!!!! Sterkte ik denk aan je!!! @beehappy: heel veel succes, echt super dapper van jullie!!! @all: hier lijkt het goed te gaan maar ben wel weer onzeker, volgende week een midweek weg, dus hopelijk kom ik weer een beetje tot rust (ik klaag niet hoor ). Moet jullie dan helaas wel even missen maar ik ben snel weer terug, voor de tijd meld ik me uiteraard nog vaak!!!
Daffie, wat fijn om te lezen dat jij iets meer weet over de huidige procedure van het UMC. Blij dat het niet zo lang spuiten is. Ik als held met naalden. Dit hebben ze ons nog niet eens uitgelegd, omdat de intake toch nog een tijdje op zich zal laten wachten. We hebben immers zo'n 6 maanden te wachten.
Timon; ja, de gynaecoloog vertelde dat het lab nu ook in het weekend ICSI's doet en daardoor hoeven ze het dus niet zo te plannen dat het uit het weekend gehouden wordt. Dit deden ze eerder omdat ICSI een intensieve klus is voor het lab. en ze daar het personeel niet voor hadden in het weekend. Nu willen ze echter klantvriendelijker werken en dat betekent dus minder spuiten en ook puncties in het weekend. Vindt het persoonlijk een erg goed ontwikkeling en minder spuiten is zeker prettig!! En 6 maanden wachten duurt inderdaad best lang, maar als het uiteindelijk lukt is het echt het wachten waard hoor probeer leuke dingen te doen, zodat de tijd wat sneller gaat!