IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Linda, ik kan me heel goed voorstellen dat je erg onzeker bent, ik hoop dat het midweekje je goed zal doen en dat je lekker tot rust komt! Al vast fijne dagen gewenst!

daffie, spannend dat jullie al weer op de wachtlijst staan voor een 2e wondertje...ik hoop dat jullie wens voor een brusje snel vervuld mag worden!

all, na een lang en goed gesprek met de gyn, mogen we nog een 5e poging wagen. We hebben alles goed op een rijtje gezet en we mogen deze cyclus al gaan starten met de decapeptyl. Op 22 okt gaat de eerste decapeptyl er weer in en zodra als ik ong ben geworden mag ik bellen voor de uitgangsecho....spannend!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeeeeeeee spannend beehappy echt heel knap!!!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Beehappy, heb in je eigen topic al gereageerd!!!!! Superrrrrrrrrrrrrr......

daffie, welkom terug hier!!! Wat goed dat jullie voor een broertje of zusje gaan. Spannend!!!!! Leuk dat je hier weer komt meeschrijven!

Linda, veel plezier met je midweek weg en maak je niet druk meis!!!!!!!!! Veel plezier!

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hee Daffie, ik zie jou ineens hier weer! Was even kwijt dat je al een dochter had innmiddels maar is ook al even geleden, ik post hier nu nooit meer maar begrijp ik het goed gaan jullie voor nog een ronde? Dan ga ik weer heel hard voor je duimen meid!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi icsi/ivf-chicks,
    ik weet niet wat er in de lucht zit deze week, maar ik heb net de bloeduitslag gehad:
    positief!
    wel pril, dus nog even afwachten,
    maar totaal in shock!

ik hoop echt dat deze roze vibes voor iedereen hier gaan doorzetten!

knuffffff

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Wat een mooi nieuws!
    Al vast een voorzichtige proficiat!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dank je wel! :)

en ik wens jou toe dat de roze flow doorgaat in jouw 5e icsi!
    het moet lukken!!!!
    knuff

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow iedereen moet zich bij dit topic aanmelden geloof ik ;) klingel alvast een voorzichtig van harte!

wel heel erg voor de meiden die wel ongi zijn geworden :(:(:(, veel zwangeren is natuurlijk positief nieuws, ivf/icsi kan gewoon echt lukken maar dat wil iedereen vooral het liefst bij zichzelf zien toch?

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    uiteraard, dat hebben we allemaal.

ik moet zeggen, ik heb altijd de diepe overtuiging gehad dat t niet zou lukken, na bijna 2 jaar zwaaaar aan de ovutesten, ons helemaal suf ***** ;), en 5x IUI.

maar ik heb nu zelf ondervonden dat ICSI (of IVF) toch wel echt een uitkomst kan zijn..

maar de vreselijke spanning die de MMM met zich meebrengt, wens je niemand toe he.
    het is ook amper te bevatten voor de buitenwereld hoe dat gaat...

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *breekt in*

KLINGEL GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!!!!

Wat een geweldig goed nieuws. Op naar de juni mamma's!!! ;)

*breekt uit*

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Dank jullie wel voor het welkom terug hihi.

Ten eerste hoop ik echt dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn en voel ik me eigenlijk een beetje verwend omdat we volgend jaar graag voor een 2e kindje willen gaan. Dit omdat we al zo'n prachtig wondertje hebben en ik het dus anderen nog veel meer gun als onszelf. Ik ben wel blij dat ik de hoop hoog kan komen houden hier, want het is echt mogelijk meiden!! Heel veel sterkte allemaal!!

Sommige namen ben ik echt alweer wkijt...wat erg he!! Maar misschien zijn jullie ondertussen ook wel van naam veranderd??

Klingel; gefeliciteerd meis!! Wat zal je je nu fantastisch voelen en spannend nog steeds natuurlijk....

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wauw Klingel, gefeliciteerd!!!!!!!!!

OKTOBER IS ECHT EEN TOP MAAND!!!! Vindt het bijna jammer dat ik de terugplaatsing waarschijnlijk in november heb ;), och ja maken we daar ook maar een topmaand van he!?!?!?!??!??!?!?!!?

Ik houd me vast aan de positieve vibes hier, HET KAN ECHT WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :) :) :) :) :):) :):)

Fijn weekend!!!

Ik ga dadelijk wat boodschapjes halen, heb de hele middag met een vriendin koffie geleut. Effe eruit.......

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Klingel, hartelijk gefeliciteerd! Wat gaaf... al 2 zwangeren hier. Nu wij nog.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hallo meiden,

Ik heb hier ook een hele poos gezeten, eerst bij iui, daarna bij ivf, en als ik hier weer kom lezen schieten de tranen me nog in de ogen. Ik weet hoe zwaar het allemaal is, en hoe vreselijk traag die wachtdagen voorbij kruipen vol onzekerheid en hoop. Ook lees ik weer goed nieuws, weer 2 zwangeren erbij in korte tijd. Ik zelf kreeg daar altijd weer goede hoop van, ik hoop dat jullie dat ook hebben. Tegen mij zeiden ze altijd, jou tijd komt ook,echt, en dat geloofde ik nooit. Nu kan ik ieder moment mijn kleintje verwachten. Jullie tijd komt ook, houdt moed, en blijf elkaar steunen. Ik zal die tijd nooit vergeten, het is een deel van je leven geworden, maar als je dan uiteindelijk zwanger raakt is het net alsof het ergens weggestopt wordt en je het wilt vergeten.
    Ik zal voor jullie allemaal duimen lieve meiden, houdt de moed er in, en hopelijk volgen er snel meer met een positieve test.

veel liefs

15. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Klingel wat goed, gefeliciteerd. Het is zeker een vruchtbaar maandje, maar dat gaan jullie in november gewoon voortzetten.

16. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Klingel gefeliciteerd!!

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden,

hoop geschreven hier de afgelopen dagen.

hanneke gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk ;)

lindinha, hoe gaat het met jou meis, ik zal je van de week even pb over bruidsboeket informatie, zo heb ik dat ook bij linda gedaan, en die is met die informatie naar de bloemist gegaan ;)

daffie, welkom terug meid, ik ken je nog wel, hoe gaat het met jullie kleine meid? jammer dat er een lange wachtlijst is. maar zo kun je je er weer helemaal op gaan voorbereiden.

nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd.

en de rest die ik vergeten ben, dikke knuf.

bij mij dus nog steeds geen ongie te bekennen, nog een weekje wachten, of mss bel ik van de week het ziekenhuis al wel.

fijne zondag,

x lisa.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hebben jullie nooit overwogen om eventueel elders de ICSI te laten doen?

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

@ Timon; nee, hebben nooit overwogen om het elders te laten doen. Tijdens de behandelingen moet je regelmatig naar het ZH en dan was utrecht toch echt wel prettiger als verder weg. UMCU staat ook goed bekend met zijn resultaten....dus we hebben gewoon gewacht tot we aan de beurt waren en het resultaat is er;).

@ Lisa; zie dat je al heel wat achter de rug hebt ondertussen meis....wat een pech zeg!!:( Hoop voor je dat je snel een voldragen zwangerschap mag gaan beleven.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat is ook weer waar. Mijn man is een beetje aan het surfen en had bijv. Leiderdorp gevonden. Ja leuk, maar hoe moet dat dan als je steeds een fm moet doen? Niet handig dus.

Deel Deze Pagina