IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Yesssssssssssss GEFELICITEERD!!!! Geniet van het goede nieuws.

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    pat gefeliciteerd meid, hopelijk kun je nu een beetje genieten, al kan ik me heel goed voorstellen dat je pas echt gerust gesteld bent bij de 12 weken grens.

sabrien, bleh weer hoofdpijn, bah meis!

elif, spannend voor je allemaal nu heh? hopelijk kun je woensdag beginnen met stimuleren.

dafiie, mooie woorden meid ;)

ik heb vanmorgen toch maar het ziekenhuis gebeld, en mag morgen ochtend komen voor een echo. ben benieuwd, vind het maar vreemd allemaal.

x lisa.

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Pat, JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, gefeliciteerd!!!!!!!!!! Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisa, ben eens benieuwd morgen!!!!!!! Sterkte!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Pat; gefeliciteerd meis!! Dat zijn mooie waardes...

Lisa: succes morgen met de echo, gek hoor!!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dank je meiden...

Lisa succes morgen, ik hoop dat je nu eindelijk eens tabletjes krijgt zodat je ongi snel komt.

6. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Pat jij ook gefeliciteerd,

Hier gaat het wel, kan het allemaal nog geen plekje geven, het is voor mijn gevoel gewoon niet klaar, hoe raar dat misschien ook klinkt allemaal, maar ja we gaan onze gedachten verzetten, als dit mogelijk is, we hebben namelijk net een nieuw huis gekocht, dus dat is mega leuk, laat de bouw maar beginnen.

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Pat, Gefeliciteerd! :D

Lisa, veel succes morgen!

debje, dikke knuffie!
    En gefeliciteerd met jullie nieuw huisje!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    och debje wat erg een hele dikke knuffel xxxxxxxx
    @ pat geweldig geniet ervan!
    Lisa heel veel succes vandaag met de echo

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Debje, heb er geen woorden voor.................... vindt het zoooo verdrietig........ Probeer dit maar eens een plekje te geven, dat gemakkelijk gezegd.............. Denken jullie er misschien toch nog over om verder te gaan? Dikke knufffffffffff
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, stop eerst maar eens daar al je energie in misschien is dit nu een goede afleiding voor jullie!!!!!

Elif, spannend!!! Morgen uitgangsecho!!!!!!!!!! Weer een stap verder!!!!

Pat, wauw moest echt even gisteren nog online komen!!! Zat met een big smile :D achter de computer, mijn man was me raar aan het kijken hihihihi! Nu spannend tot de echo!! Wanneer is die gepland? Spannend.........

Lisa, ben benieuwd hoe het gegaan is. Hoop dat ze je helpen en dat je snel ongi wordt!!!! en verder kunt met de cryos :)!

Kus Sabrien

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ben ik er even niet en zie dan de spanning en het resultaat ervan.

PAT!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Zo gaaf dat het zover is. Wanneer heb je de echo?

Debje, dikke knuffel! Van harte met jullie nieuwe woning in aanbouw.;)

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Debje ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog geen plekje kan geven...de laatste poging is dan ook heel raar afgebroken dus heb je eigenlijk niet eens een kans gehad...dat moet ontzettend veel pijn doen...ik denk aan je en ben ook stiekem wel een beetje benieuwd of jullie het ergens anders wellicht nog eens gaan proberen?
    Ik wens je heel erg veel succes met jullie nieuwe huis, dat lijkt me wel een lekkere afleiding. Altijd leuk de boel op de kop zetten en daarna weer heel erg mooi maken. Leuk leuk!

Sabrien, de echo hebben we de 29ste...dat zal toch het spannenste blijven. We hebben nog nooit een hartje helemaal goed zien kloppen dus het blijft spannend.

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Pat, Spannend, de 29e. Ik ga kei- en keihard duimen voor een heeeeeeeel mooi en goed kloppend hartje. Nu moet het gewoon GOED komen! Een goed teken is natuurlijk dat het HCG al goed gestegen is. Hou je taai!!!!!!!!!!!

Lisa, hoe is het gegaan? Maak me een beetje zorgen om je!!!!!!!

Elif, vandaag uitgangsecho!!!! Spannend.....

De eerste Puregon zit er weer in!! Is altijd weer spannend, ben benieuwd wat de 1e FM brengt!

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    joehoe de puregon zit er weer in!! Dat het maar goed zijn werk mag doen!! Ik duim voor je.

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen, wat is het hier rustig zeg!!!!

Hoe is het met alle zwangere dames onder ons??
    Ben nog steeds aan het duimen voor mooie echo's en kloppende hartjes!!!

Ik voel me sinds ik de Puregon erbij spuit, stukken beter. Ben eindelijk weer een beetje mezelf hehehehe wat een verschil zeg!!!!
    Ben nog wel wat nerveus en onzeker maar dat hoort bij de behandeling, ik voel me in ieder geval weer een beetje mens! Heb nog wel soms last van hoofdpijn maar lang niet meer zo erg als vorige week :D!

We gaan ervoor!!!!!!!!!!

15. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Sabrien wat fijn dat je hoodpijn minder word us niks zo vervelends ga voor je duimen dat je een hoop eitjes krijgt en een mooie test heb aan het eind

Hier gaat alles goed niet erg ergens last van alleen zere (.) (.) En erg moe maar voor de rest niks
    Mvm was naandag geweest en mocht gelijk mee doen tot de kesrt en dinsdag gelukkig de echo kan niet wachten ben bog zo onzeker over alles

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wat spannend Sabine dinsdag de echo!!! Ik duimmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!! Fijn dat je je verder goed voelt, ik kan me heel goed voorstellen dat je heel erg bang en onzeker bent! Ik hoop dat jullie dinsdag de bevestiging krijgen dat alles goed is en een mooi kloppend hartje zien! Fijn dat je meedoet met MvM!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een rust hier. Ik ben niet alle dagen online, maar kan nog steeds op 1 pagina alles lezen.;)

Sabien, wat fijn dat je je nu weer mens voelt. De spanning hoort bij de behandeling. Elke keer weer hopen dat het gelukt is.

Sabine, wat spannend! Dinsdag is al heel snel....

Hier doe ik lekker mijn ding. De eerste maand zonder mmm-dingen. we hebben rond de ei wel geklust en vlot erna had ik een helder rode veeg. Erna nog een enkele drup in mijn onderbroek gehad. Dit heb ik nog nooit gehad. Voel me dan ook blonT. ;)
    Vandaag een vrij dagje en heb naast verschillende huishoudelijke klusjes, in de tuin gerommeld en even het centrum in geweest. Heerlijk met dit weer. De ramen hebben dan ook opengestaan.:D

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, hoe is het hier?

ik ben vandaag begonnen met progynova voor onze cryo tp.

hele verhaal staat in mijn eigen topic.

x lisa.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat was kort, maar krachtig.;) Waar staat jouw topic?

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lisa's ivf met eiceldonatie,

sorry voor m'n korte verhaal, maar had net al m'n hele verhaal getypt in m'n eigen topic, en de meeste van hier weten me daar wel te vinden dus vandaar ;)

Deel Deze Pagina