IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Succes Lisa!!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pat van harte!!!!!

@sabrien: hoe gata het met jou?

@lisa: ik ga zo naar je topic ;)

@sabrien: hey broedkipje, hoe gata het nu? ik moest ook altijd 125 spuiten maar dan elke dag zeg maar. ben erg benieuwd naar de 21e, vanaf dan kan het dan ineens snel gana he. ik duim kei hard, 's avonds lekker een kruik tegen je buik en doe rustig ana dan kunnen de eitjes goed groeien!!! Hier alles ok, af en toe onzeker, ik kijk uit naar de 30e maar we hebben een heerlijke week gehad. Ik duimmmmmmmmmmmmmm

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

lisa, ook hier nogmaals succes!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lisa, heb ook het verhaal in je topic gelezen. Wat ontzettend verdrietig dat dat de reden is dat je ongi niet heeft doorgezet............ je was er wel op voorbereid maar toch lijkt het me ontzettend moeilijk om het te accepteren......nu op naar de cryo's!!!!!!!!!!!!!!!! Probeer positief te blijven, knufffffff

Linda, wat heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad!!!! Ik kan me voorstellen dat je nog onzeker bent zeker na het bruinverlies!! Nu op naar de 30e!!! Komt helemaal goed, 2 mooie spartelende wondertjes in je buikkie!!!! Ennnnn inderdaad voel me echt behoorlijk weer een broedkip, en ik doe rustig aan er wordt goed voor me gezorgd ;)!!! Voel me stokkies wel dus er is wel wat aan de gang!! We wachten af woensdag weten we meer......... Fijne avond nog.... kus!!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sabine, vandaag echo toch???? HEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL SUCCESSSSS!!!!!!!!!! Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje!!!!!!!!

Ik denk aan je!!!

6. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi ik heb net de echo gehad het is er 1 en een heel mooi hartje horen kloppen zo bijzonder hoop dat jij het ook snel mag mee maken

7. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Sabine GEFELICITEERD!!! Wat een super goed nieuws.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabine van harte gefeliciteerd, ik wens je hele mooie maanden toe, kom je kletsen bij het verlengde wachtbankje of zit je daar al?

Sabrien ik duimmmmmmmmmmmmmmmm het wordt nu spannend het, voel je al iets?

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    YEAH !!!!!!!!!!!!!!!!!! Sabine, wat bijzonder!! en nu GENIETEN!!!!!! Dank je wel, komt goed ! SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    GEFELICITEERD!

Linda, ja inderdaad nu wordt het spannend. Ja voel mijn buik (lees stokkies) wel hoor, is ook wat meer gezwollen lijkt wel. Ben echt eens benieuwd wat de score is!!! Moet pas om 15:20 uur dus kan het pas later morgen laten weten. En voor jou op naar de 30e zou toevallig zijn als ik dan de punctie heb, wij saampjes hebben echt wat met datums ;).

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Veel succes, dát zou natuurlijk wel weer toevallig zijn of als je eerder mag dat je positief test op 11-11 want dan hebben wij de 20-wkn-echo :)

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ja ik wil POSITIEF testen op 11-11!!!!!!!!!!!!! Daar gaan we voor :D.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sabine, gefeliciteerd! Wat fijn dat je het hartje heb gehoord.

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabine gefeliciteerd, nu lekker genieten meid!

sabrien, veel succes morgen meis, hoop dat er al lekker veel eitjes liggen te wachten, hoe voel je je? nog last van hoofdpijn.

linda, hoe is tie met jou en je twins? wauw zeg al bijna 18 weken, dat gaat echt super snel zeg, willen jullie weten of het jongetjes of meisjes of gemixt hihi, worden?

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabine wat mooi!! Een kloppend hartje!! Gefeliciteerd!!

Sabrien ik ga duimen voor een mooie score vandaag! Succes

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Lisa, ja bizar he, soms geloof ik het nog niet, we willen zeker weten wat het wordt, wie weet volgende week vrijdag, we denken nu zelf J en M maarja je weet het gewoon echt niet. Langzaamkomt mijn zekerheid weer terug maar iets kopen ofzo doe ik nog steeds niet, gek he.

@Pat: hoe gaat het met jou????

16. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Sabine, Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @beehappy, je bent weer gestart! ik duim voor je meis!!!

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallooooo!

Ben net terug van de FM. De score zoals ie nu is: links 7 follikels en rechts 2 van ongeveer allemaal 1 cm groot. Dus dat is prima!!! Baarmoederslijmvlies was mooi dik, dus het zag er allemaal goed uit!!!!! :D A.s. vrijdag 2e FM dus das dan weer spannend!!!

Ben toch stiekum weer bang voor een overstimulatie (zoals bij 1e poging) maar daar was nu absoluut nog geen sprake van zei de dokter. Het zag er volgens haar nu bedeesd uit. Dus we spuiten en broeden maar rustig verder!

Zo ga koken, opruimen, zuigen, dweilen, douchen en dan lekker pyamatje aan en op de bank hangen mmmmmmmmm :).

Fijne avond!

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabrien wat een goed nieuws!! Er gebeurd iets daarbinnen!!
    Op naar vrijdag :) Hoor je dan ook al wanneer de punctie is of ga ik nu te snel :(

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Spannend! Klinkt erg goed. Nu nog het resultaat hiervan positief laten wezen.

Deel Deze Pagina