Dank jullie wel!!! Pat, de dr. zei dat ze hopelijk vrijdag al meer kon zeggen dus ben eens benieuwd. Ligt er natuulijk ook aan hoe groot ze gegroeid zijn. Hoop misschien volgende week woensdag of vrijdag de punctie te hebben. Ik had gisteravond erg veel last van mijn buik (misschien door de inwendige echo) nu gaat het wel weer. Hebben jullie hier ook wel eens last van gehad na een echo? Maak me zo druk dat ik misschien weer last van een overstimulatie krijg .......... proberen positief te blijven. Hoop dat ik morgen meer weet. Hoe is het met jullie?
Sabrien, ik zie dat je net voro mij had gereageerd hihi Maar ik heb dat ook steeds dat ik pijn heb in mijn buik tijdens de stimulatie en de gyn zei toen dat dit gewoon kwam omdat de eirerstokken zwaar worden....ik hoop dat die pijn ook in jou geval geen overstimulatie betekend!
Sabrien, ik heb ook een overstimulatie gehad en moest toen ongeveer 3 liter per dag drinken. Echt heeeeeeeeel veel drinken kan het tegenhouden. Wel goed nieuws dat ze mooi aan het groeien zijn. Succes.
@sabrien van harte!!!!!!!! snap heel goed dat je je zorgen maakt maar op het laatst voelde ik mijn stokkies ook altijd constant. Prikken ze bij jullie nooit bloed? Want daardoor wisten wij altijd of het goed zat. Voor een eerste fm een super score, veel drinken idd, dat helpt echt, bij mij zakte de waarde daardoor echt. Zet 'm op, doe rustig aan, je lichaam moet nu hard werken! Liefs van mij en ik duim door!
Thanks voor jullie lieve berichtjes!! Ik probeer me maar niet teveel zorgen te maken, de arts zei gisteren ook dat het er prima uitzag! Bij ons prikken ze nooit bloed tussendoor, dat hebben ze bij mij alleen gedaan toen er te weinig groeide bij de 2e poging (bij 75 eenheden dit is toen later met 100 opgehoogd). Ik ga verder drinken..............heb al 2 koppen thee en 0,5 liter water op en ga nu beginnen met mn 2e flesje. Proost!!!! Ik zit meer op de wc als op mijn werkplek hahahahaha .
Sabrien ik had het deze keer ook dat ik telkens zo'n last had van mijn stokkies. Na de punctie heb ik die pijn zelfs nog minimaal een week gehad. En ik had toch zeker geen overstimulatie dus niet te druk maken!! Hier gaat het goed, we hebben de datum van de echo met 1 dag vervroegd. Aanstaande woensdag is dus nu de echo...en ik word er zo onzeker van nu het steeds dichterbij komt...pff Even aftellen dus...
Ik duim mee voor jullie pat, wat ontzettend spannend!!!!!!! En ik zal me zeker niet meer te druk maken. Thanks! Enne jullie zijn echt toppers hoor!!!!!!!! Ben blij dat ik hier af en toe mijn ei kwijt kan (wat een uitdrukking hahahaha). Linda, jij vandaag 18 WEKEN, WHOEOEOEOEOEOEOEO!!!!
sabrien wat goed nieuws het groeid weer goed gelukkig is ook altijd weer een opluchting nu hopen op een goede punctie met niet al teveel pijn
Thanks Sabine en Linda, Ben net terug uit het ziekenhuis. En het scorebord ziet er als volgt uit: Links 9 follikels en rechts 7 (woensdag waren er nog 2) maar zag er prima uit verder. Ze waren nu rond de 13 a 15 mm dus goed doorgegroeid. A.s. maandag terug voor controle en als het goed is maandagavond Pregnyl en woensdag punctietime!!! Ik vroeg nog of er kans was op een overstimulatie maar dat zag er nu zeker niet zo uit. Toen ik de overstimulatie had, had ik op de 2e FM ook al 17 follikels maar ook nog een hele hoop klein spul wat daarna ook nog behoorlijk is gaan meegroeien en dat zit er nu niet, ze zei dat er nog 2 of 3 kleintjes waren dus die kunnen nog gaan meedoen maar dat is geen ramp. Whoeoeoeoeeoe spannend weer allemaal............. Alleen is het dan zo als ik woensdag de punctie heb en dan vrijdag de terugplaatsing dan mag ik 2 weken later op vrijdag testen en dan is het ................ vrijdag de 13e whaaaa, als dat maar goed gaat! Gaan jullie voor me duimen dat ze nu rustig verder doorgroeien maar dat de rest rustig blijft? Fijn weekend!
@sabrien: wat super zeg, een hele nette opbouw van de eitjes, echt perfect gewoon! ben heel blij voor jullie, dit ziet er echt goed uit! En je weet toch, we hebben wat met data, mijn man en ik hebben op vrijdag de 13e een relatie gekregen welliswaar in Juli maar toch, en ik mocht altijd 15 dgn na tp testen dus je kan altijd nog op zaterdag testen, is de 2e streep namelijk nog dikker Spannende week dus volgende week, ik duim meis, zorg goed voor jezelf, blijf je straks na de punctie en tp ook een paar dagen thuis? Nou alvast fijn weekend!!!
Linda, Gelukkig dat jij het ook goed vind uitzien (we zijn toch echt al experts geworden he?). Hoop dat er nu niet al te veel meer gaan meegroeien en dat ik maandag goed nieuws krijg. Ik probeer maar veel te drinken en wat afleiding te zoeken en dan zien we het wel, laat het allemaal op me afkomen! Mocht het zover komen dan ga ik denk ik wel een dag eerder of later testen, hahahahaha. Ik denk niet dat ik lang kan thuisblijven, mijn collega zit met een gebroken arm thuis dus alles komt op mij neer de komende weken. Kan dus eigenlijk niet ziek thuisblijven.............. Ik blijf donderdag sowieso nog thuis en vrijdag is mijn vrije dag en dan komt het weekend dus denk dat ik als alles goed gaat die maandag weer kan gaan werken. Dan is de schade 2 ziektedagen en dan valt het nog mee! Hoe gaat het met jou en de twins, heb je ze nog gevoeld?
Ok, hopelijk ben je dan voldoende hersteld maar indien niet moet je je toch ziekmelden hoor (ik heb misschien makkelijk praten) want je moet er achteraf geen rotgevoel over hebben maar goed je kan alleen voor jezelf spreken. De laatste keer herstelde ik overigens veel sneller dan de keren daarvoor. Heb de twins denk ik vanacht gevoeld maar misschien zijn het ook wel m'n darmen. Zal blij zijn als ik vrijdag de echo en hopelijk weer goed nieuws krijg, volgens mij geloof ik pas echt dat alles goed komt als ik ze in mijn armen heb liggen, de angst/onzekerheid etc. zit echt diep, gelukkig kan ik ook wel genieten hoor maar in je achterhoofd...
Sabrien, wat een mooie score! Heel spannend... Linda, nog een weekje wachten en dan heb je je echo! Hier geen nieuws.
Even een gedichtje hier. Ik ben inmiddels meer dan een jaar uitbehandeld. 3 pogingen hebben we gedaan om toen te beslissen dat we het verder aan de natuur overlaten. En we hebben besloten om het tot het einde van dit jaar op de natuurlijke manier te blijven proberen. Soms wordt ik zo verdrietig als ik weer ongesteld ben geworden en soms probeer ik mijn schouders er weer onder te zetten en blijf ik geloven dat ik moeder wordt. Er zijn nog steeds wondertjes die gebeuren dus daar kan ik er ook 1 van zijn. Mijn gedicht: Dan is er de dag Dan is er de dag dat wegdromen nog wel mag over een toekomst met een kind van mij vroeger maakte deze droom mij blij Dan was mijn leven compleet, als ik mama heet. Maar ik heet geen mama en dus is mijn man geen papa. Wij blijven zonder, voor ons geen wonder dat de werkelijkheid keihard is een eeuwig gemis, Maar zover is het nog niet! Nog geen tijd voor zo'n groot verdriet. Er is nog de hoop op een wonder Ik wil niet zonder. En deze hoop op geluk zal bij mij zijn Blijven geloven, ook al zijn de kansen klein Wij blijven het proberen dit jaar. Mijn droom is nog niet klaar! liefs Flam
Flam, wat een mooi gedicht. Ik blijf ook voor je duimen!!! Wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Effe een dikke knufffffff........ Pat, fingers crossed voor donderdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beehappy, hoe gaat het met spuiten. Jullie hadden nu lekker vakantie he? Geniet ervan! Ben vandaag voor de 3e en tevens laatste FM geweest! Had nu een andere arts dan vrijdag en ze zei dat alles er perfect uitzag. 14 Follikels telde ze nu in totaal dus das superrrrrrrr. Ze zijn nu tussen de 15 en 17 mm en moeten nog ietsje groeien. A.s. vrijdag de 30e de punctie!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeee. Was zo nerveus en ben nu zoooooooooooo blij . Nog 2 dgn Deca en Puregon en dan woensdagavond de Pregnyl!!! Linda, hebben we nog a.s. vrijdag allebei iets he . Hopelijk weet je dan de geslachten!!!!!!!!!!! Nu hoef ik als er een terugplaatsing is tenminste niet vrijdag de dertiende te testen!! Dikke knufffffffffff Sabrien