Sabrien van harte!!!!!!!!!! Ik kon je niet meer succes wensen maar heb echt veel aan je gedacht, weer midden in de nacht toen ik aan het spoken was en vanochtend in de wachtkamer, ik bedacht me weer hoe oneerlijk de wereld toch is. Maar jouw, wat zeg ik, JULLIE uitkomst, echt geweldig!!! Ik ga duimen voor de bevruchting, je hebt braaf naar me geluisterd, lees ik dus ook komende dagen rustig aan doen, alles nu voor het warme nestjes voor jullie kleintje straks. Dikke knuf ben trots op je!!! Hier alles goed, we waren super opgelucht, het blijft toch spannend en we hebben look euk nieuws, zie onderschrift. Meiden ik denk aan jullie, als het te pijn doet dat ik heir schrijf, laat het even weten, misschien met een krabbel als je het prive wil houden, snap ik als geen ander, maar meiden, het KAN daarvoor doen we het, en daarom houden we vol. Ik denk zoveeeeeeel aan jullie, knuf @ all.
Wow Linda, wat super allereerst dat de echo weer goed is. Maar............. van harte gefeliciteerd meis een jongetje en meisje. Wat onwijs gaaf voor jullie.
* breek ff in * Linda, wat lees ik hier?!?!?! Een dochter en een zoon. Wat GEWELDIG!!!!!!! Gefeliciteerd! Ik krijg er gewoon kippenvel van..... * breek weer uit *
Linda, ik kon het niet meer drooghouden toen ik je berichtje las....... WAT GEWELDIG een jongetje en een meisje. WAUW!!!!!!!!!!!!!!! Ben helemaal emotioneel.....................Super........... wat geweldig!!!! Fijn dat de echo weer goed was!!!! En bij de fysio? Wat lief dat je vannacht alweer aan me hebt gedacht , ik houd je toch niet wakker he? Ja, we zijn ook heeeel blij met deze super uitkomst!!! Merk wel nu de pijnstillers uitgewerkt zijn dat ik veel pijn heb, heb net maar 2 molletjes ingenomen. En de arts en verpleegkundige hebben me ook op het hart gedrukt rustig aan te doen de komende dagen en dit heb ik beloofd en mijn man let erop , hij is zo lief de schat! En naar jou luister ik altijd ,hihihihi. En ik ben nog trotser op jou !!! Debje en Hanneke thanks, vindt het zo super dat jullie er altijd voor me zijn!!!!!!!!!! Debje, ik kan me voorstellen dat de zin je wel vergaan is na de vorige keer. Vindt het wel super dat jullie met het adoptieproces verder gaan, RESPECT! Fijn weekend!!!
Lieve Sabrien, Kom je even in dit topic feliciteren met je super score, wauw meis!! Doe het maar rustig aan en ik ga voor je duimen dat er mooie bevruchtingen ontstaan. Linda......helemaal geweldig meid, een meid en een jongen! Geniet ervan. xxx Maaike
sabrien wat een mooie score spannend hopen dat ze allemaal bevrucht zijn linda gefeliciteerd een jongen en een meisje wat gaaf
YEAH sabrien wat een goed nieuws meid wordt er helemaal vrolijk van, echt super voor jullie. rust nu maar lekker uit, en morgen weer een spannende dag. wat horen jullie dat eigenlijk snel al een dag na de punctie, zit je tenminste ook niet zo lang in spanning, het wachten duurd allemaal al zo lang, ik duim weer verder hoor @linda, WAUW wat een geweldig nieuws, hier wordt ik ook weer helemaal vrolijk van, wat een rijkdom een jongen en een meisje dat is toch het mooiste wat er is. jullie zullen wel helemaal in de wolken zijn. en super dat de echo er weer mooi uit zag. nu kun je echt gaan shoppen @ debje, ja kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. denk je naar het buitenland te gaan voor meer kans, en dan wordt je zo behandeld. dikke knuf meid
Sabrien wat een mooi aantal zeg 14!!! Supergoed ook dat het zaad goed genoeg was voor icsi!! Nu vol spanning wachten op het telefoontje over de bevruchting... Debje wat knap dat jullie verder gaan in het adoptie-proces! Linda wat mooi...een jongen en een meisje...krijg er kippenvel van.
Thanks meiden!! Ze hebben net gebeld ennnnnnnnnnnnnnn............ er is bevruchting opgetreden !!!! Ze kon nog niet zeggen hoeveel en wat voor kwaliteit want ze moeten natuurlijk nog een dagje doordelen en dan............maandag om 9 uur de terugplaatsing!!! Wij zijn blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pat, MOOIE BANNER MEID!!!!!!! Lisa, ze bellen altijd al een dag erna om te zeggen of er bevruchting is opgetreden. Kunnen natuurlijk nog niet zeggen hoeveel en de kwaliteit!!! Onze dag kan niet meer stuk!
Sabrien wat een mooi nieuws!!! Super nu lekker met een big smile gaan uitrusten tot maandag en dan ga je je kleintje(s) maar lekker ophalen!!!
Sabrien, wat gaat het allemaal super zeg. Nu ff in deze flow blijven hangen he en dan over 2 weekjes een positieve test. Geniet lekker van het goede nieuws en rust lekker uit voor maandag. Ik ga voor je duimen meis.
Sabrien wat goed nieuws zal wel weer een hele geruststelling zijn nu nog even afwachten hoeveel er bevrucht zijn krijg je dat maandag tehoren?
linda, super gefeliciteerd, een jongen en een meisje, de koningswens Sab. hier draaien de duimen door voor morgen!! Komt goed is de dag dat mijn mannetje en ik elkaar ontmoet hebben!
Sabrien wat superrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben heel benieuwd naar hooeveel en verder maar je weet he, kwaliteit zegt niet altijd wat, kijk naar mij. Er komt gewoon een TP en dat is het allerbelangrijkste want er is weer KANS!!! Wauw ben heel blij voor jullie en ga heel hard de komende dagen duimen en kaarsjes opsteken!!!!!! Kon gister trouwens niet komen kijken want ik was bij m'n schoonouders maar heb uiteraard aan jullie gedacht. Twee slopende wekene weer, nouja eerste weekje vooral weer even bij komende LANGZAAM weer alles doen en dan heel leif zijn voor je buikie en dan kijken we uit naar een hoplijk heel mooi moment, maar eerst jullie lieve emmy morgen ophalen, of kunnen het er ook twee zijn? Dikke knuf van mij.
Linda, wat geweldig om te lezen dat jullie een jongen en meisje krijgen. Sabrien, 14 eitjes en dan ook nog een een bevruchting. Wat een geweldig weekend voor jullie. Een brok in mijn keel van dit nieuws. Morgen de tp. Zo spannend.
Thanks lieverds!!! Wij zijn net terug uit het ziekenhuis en zijn de trotse bezitters van: 1 Topembryo . Er waren van de 14 eicellen maar liefst 9 bevrucht dus das superrrrrrr. Van de overige 8 gaan ze de komende 2 weken kijken of ze die kunnen invriezen dus dat wordt ook spannend. Daar krijgen we over 2 weken schriftelijk bericht van, alleen als het gelukt is. 16 november is de testdag in het ziekenhuis we mogen dan ochtendurine brengen, mits zich dan nog geen ongi heeft aangediend natuurlijk......... We hebben vanmorgen afgesproken met elkaar dat we nergens vanuit gaan en dat we het allemaal rustig op ons laten afkomen. Vooralsnog gaan we proberen de komende 2 weken toch een beetje te genieten van dit goede nieuws tot nu toe. Linda, ik heb naar je geluisterd en ben vandaag nog thuis gebleven. Heb toch nog een behoorlijke pijnlijke en opgezette buik en wil absoluut geen risico nemen met ons toppertje dus doe het nog even rustig aan. Gelukkig hebben ze op mijn werk alle begrip hiervoor. Hoe is het met jouw rug/bekkenpijn? En hoe was het bij de fysio gegaan? Lisa, wanneer is de echo? Bedankt voor het duimen, aan me te denken en de kaarsjes !
sabrien wat goed nieuws ga heel hard duimen voor je dat het lekker blijft zitten worden denk weer 2 spannende weken doe lekker rustig aan en luister goed naar je lichaam
@Sabrien, wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje wat een goede bevruchting zeg, ik hoop dat er ook nog een cryo voor jullie tussen zit die je dan vervolgens pas over een jaar of 2/3 nodig hebt . Ik ga gewoon kei hard duimen, fijn dat je thuis gebleven bent, ik geloof er echt in dat het dan beter is voor je emmy, de eerste paar dagen vindt die innesteling plaats en dan moet je lichaam denk ik wel tot rust gekomen zijn. Meis hou je taai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!