IVF / ICSI Deel II

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by rach84, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Wat super Sabrien, gefeliciteerd! Laat je maar lekker verwennen door je mannetje.

2. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabrien ik ga super-hard duimen dat jullie topper zich lekker bij je innesteld!! Wat een mooi aantal bevruchtingen trouwens.

Lekker rustig aandoen en absoluut niet gaan springen, rennen enz. Laat je lekker verwennen!! dat is wat mijn acupuncturist mij vertelde bij de tp en het heeft gewerkt dus nu ga ik het ook tegen jou zeggen...je weet maar nooit :(
    Ik ga superhard duimen voor een ontzettend mooie positest over 2 weken!!

P.S. Ik vind jullie instelling heel erg mooi!!

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    oja en geen ananas en kiwi eten!!!!!! deed ik bij de derde keer en nog steeds, had iets met afbraak van eiwitten te maken volgens mijn acupunctuur, in azie schijnen ze dat niet te eten als je zwanger bent, tja ik deed alles maar wat ik hoorde én warme kleren aandoen dus zorgen dat je warm bent

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Hey meiden, ik weet niet of jullie het al elders op het forum hebben gelezen, maar wij blij verrast vanmorgen!

Ik was aan het wachten op mijn ongi vor de uitgangsecho, maar die bleef uit...en vanmorgen toch maar een testje gewaagd en ZWANGER!!!

5. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    beehappy wat mooi....gefeliciteerd!!!

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Beehappy, :D!!!!!

Thanks Pat en Linda voor de adviezen!!!!!

Kiwi ben ik allergisch voor en ananas vind ik zo'n gedoe om te snijden dus dit zal ik de komende weken zeker niet gaan eten!!! Heb het zeker warm, verwarming staat aan en zit lekker met fleece dekentje op de bank ;). Alles voor ons toppertje!! Heb vanmiddag lekker boterhammetje op met fruit en lekker rooibosthee, dus zorg zeker goed voor 'm!!!! Vanavond eten we lekker wraps met gehakt en veeeeeeeeeeel groente!!!

Is het eigenlijk nog normaal dat ik last van mijn buik heb en dat de buik nog flink opgezet is? In het ziekenhuis had ik dat vanmorgen ook al opgemerkt maar die gingen daar eigenlijk niet echt op in!??!?! De vorige 2 puncties heb ik niet zo'n erge pijn gehad maar toen hebben ze ook maar 6 keer hoeven te prikken en nu meer als het dubbele.

Ben altijd blij met jullie adviezen en tips!!!

7. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

beehappy gefeliciteerd onwerkelijk gevoel is het als je opeens zo test in je handen heb?
    geniet er van zo ver je kan ik ben nog steeds erg onzeker had vannacht ook een droom gehad dat het fout was gegaan bij me zal er wel tevel mee bezig zijn denk

8. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Beehappy wat geweldig gefeliciteerd!!! Geniet er van meis.

Sabrien, is heel normaal dat je nog last van je buik hebt. Veel blijven drinken he, want met overstimulatie is het zo dat als je zwanger bent het nog erger wordt. Dusssss veel blijven drinken.

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Gezellig is het vandaag hier!!! Ik ben pas 1 dag ziek thuis en ben me nu al aan het vervelen erg he? Kom jullie maar hier lastig vallen hahahahahahaha! Mijn mannetje komt over een uurtje thuis dus ga alvast aan mijn wraps beginnen heb ik tenminste wat om handen. Pffff ikke kan niet goed stilzitten!!! Maar ik heb dat jullie beloofd dus ik ben braaffffffffffffffffff.

Fijne avond!

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Sabrien, wat geweldig! Ik las net dat je vandaag nog thuis bent. Geniet ervan en hier niet te vervelend worden, he.;)

Beehappy, gefeliciteerd!!!!

Het eten staat op en straks naar de info-avond. Beetje spannend.

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Hahaha, nee zal niet te vervelend worden hahahaha!!!!!
    Ons eten staat in de oven, jammie!!!!!!!!!!
    Succes vanavond op de info-avond, als je naar aanleiding daarvan nog vragen hebt, brandt je maar los. Ik heb toch tijd genoeg ;)!

Succes!

12. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Timon, spannend zo'n info-avond. Gek genoeg heb ik dat nooit gehad. Maar ik ben zo'n internet-freak dat ik die arts bijna alles uit zat te leggen hahaha. Het begin is er en inderdaad als je vragen hebt, zitten hier helaas de experts. Veel succes vanavond.

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik laat het vanavond maar op me af komen. We hebben toch nog 5 maanden te wachten. :( Natuurlijk zal ik al mijn vragen hier spuien. Dan blijven jullie tenminste ook nog bezig.:p

14. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @beehappy, jeetje wat een wonder, van harte gefeliciteerd!!!

@Sabrien: ik had ook altijd veel follikels en was alle drie de keren t/m een week na de punctie thuis, dan ging het herstel ineens snel, je hebt nu toch meer wondjes in je lichaam en er vullen zich nu meer follikels met vocht wat dus pijnlijk voelt aan je stokkies. Rustig ana doen en veel drinken, ook belangrijk voor jullie lieve emmy want de energie moet naar hem/haar!!!!!!

15. debje1976

debje1976 Actief lid

Sep 11, 2006
    483
    0
    0
    Sabrien, wat geweldig! een topper aan boord

Beehappy, gefeliciteerd!!!! Mega bijzonder!!!

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Hee meiden, mag ik jullie hier een vraag stellen.
    Hoe was jullie cyclus na het mislukken van een ivf/icsi poging?
    Mijn 1e dag menstruatie was 16/10. Nu zou ik er dus vanuit gaan dat mijn ei rond 30/10 moet komen (heb altijd een cyclus gehad van rond de 28/29 dagen). Heb vanaf 28/10 ovutesten gedaan (alleen zaterdag niet) maar tot op heden geen ei kunnen spotten. Nou zou het kunnen zijn dat ie zaterdag is gesprongen maar normaal zie ik het aan mijn ovutesten. Deze keer waren de streepjes echt supervaag. Ben dus benieuwd of ei al eerder geweest is of misschien nog later moet komen.
    Oh ja, wij moesten nu een maandje rust nemen dus dan maar zelf klussen. Vandaar dus mijn vraag hoe het bij jullie is gegaan.

17. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Ladouce, ik had altijd wel weer een regelmatige cyclus. Maar die ovulatietesten werken bij mij helemaal niet, dus ik weet ook niet of ik die maand een ei heb gehad. Balen trouwens dat deze poging mislukt is. Heel veel succes!

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,686
    0
    0
    Ik altijd een langere cyclus na een mislukte poging.... is ook niet heel raar zei mn gyn. altijd!! Dus no worries!!

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Goeiesmorgens!!

Ladouce, had ik ook na een mislukte poging. Dan was mijn cyclus ook wat langer als normaal. Was heel normaal zei de gynaecoloog tegen mijn ook. Maak je niet druk!

Timon, heb je wat aan de info-avond gehad? Wij helpen je die 5 maanden wel door te komen hoor!!!

Lindinha, wanneer is je uitgangsecho?

Hier is ze weer!!!!

Dacht ik vanmorgen lekker te kunnen uitslapen (ja ben echt nog thuis, mijn man heeft me bijna vastgebonden vanmorgen). Dachten ze eens even lekker voor mijn deur met de bladzuiger alles schoon te gaan maken. Daar ben ik heeeeeeeeeel blij mee maar niet om 8 uur :x sukkels!!! Zo dat moest ik even kwijt! Heb vanmorgen wel wat dingetjes rustig op mijn gemak gepoetst. Wat gezuigd, gestoft en gedweild. Gewoon rustig op mijn gemak!

Hier alles goed. Linda je hebt gelijk, ik heb echt nog steeds een beurs gevoel van binnen en voel me stokkies nog steeds. Het is pas dinsdag dus wat verwacht ik ook!

Heb vandaag een paar afleveringen van de gilmore girls op het programma staan, vind ik zoooo leuk. Heb ik tenminste wat afleiding en dan blijf ik tenminste rustig zitten :p.

Kom strakkies nog even spieken!!!

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Ladouce ik had toen een poging was mislukt en geen hormonen kreeg pas een ei spong op dag 19 je lichaam moet weer zelf op gang komen natuurlijk na al die hormonen

sabrien dat voel je nog wel even heb ik ook 2 x gehad ze zijn toch even bezig geweest in je lichaam vooral met plassen had ik er erg last van en de laaste keer was me buik ook op gezet lekker rusten en als het niet gaat gewoon lekker gaan liggen

Share This Page