IVF / ICSI Deel II

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by rach84, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Lisa, wat geweldig dat jullie tp is geslaagd. Nu goed voor jezelf zorgen en vast dat de wachtweken voorbij vliegen.

Sabrien, wat spannend deze week.

Hanneke, onbegrip is er duidelijk bij mijn schoonmoeder. Ze kan/wil niet begrijpen hoe de ICSI in elkaar zit (na 3x uitleggen:$) en kan totaal niet begrijpen hoe wij in het proces zitten.

Daffie, fijn dat jij hetzelfde boze gevoel kent. Voel ik me toch niet zo alleen.;)

Helaas kan ik haar niet zomaar laten kletsen, Sabrien. Dan weet direct het hele dorp het en daar hebben we totaal geen zin in.

Genoeg schoonmoeder. Ik heb verders niets te melden en blijf jullie volgen.

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lisa; wat grappig dat je ons geboortekaartje zag haha. Myrthe is nu al 9 maanden, dus dan laten ze de kaartjes wel lang hangen:D Hoop dat er van jullie volgend jaar ook een kaartje bij komt te hangen!

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dan moet je me toch vertellen welke van jullie is. De volgende keer dat we er zijn (kan even duren ;)) ga ik op zoek. :D

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Myrthe Esmee met een foto aan de voorkant!! en roze natuurlijk:D

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hmmm, tegen die tijd nog maar eens melden. ;)

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

hahaha, misschien komen we elkaar tegen die tijd wel tegen in het UMC. Scheelt in wachttijd niet veel volgens mij!!

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben nu echt even kwijt hoelang jouw wachttijd is. :)

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

6 maanden vanaf 23 september, dus denk eind maart, maar hoop eerder...

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ja, dan zitten we gelijk. Hmmm, tegen die tijd een meeting plannen in het wachtkamer?:D:D

10. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Lisa wat super, van harte gefeliciteerd en nog een toppertje ook. Ik ga de komende 2 weken me suf duimen. Voor jou en Sabrien.

11. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Joehoe een toppertje Lisa wat goed!! Ik duim dat ie heel lang blijft zitten!!

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Sabine, succes met de echo vandaag!!!!

Pat, hoe gaat het met jou? Wanneer heb je weer een echo?

Lisa, hoe voel je je met je toppertje in je buik? Yoehoeoeoeoeo!!!! Ik ga echt kei- en keihard duimen dat dit toppertje wordt omgetoverd tot jullie wondertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wachtdag 8:
    Werd vanochtend kletsnat en zwetend wakker, had gedroomd dat ik helemaal van onderen onder het bloed zat........... Snel naar onderen naar het toilet gerend en was natuurlijk niks aan de hand hahahaha had gewoon hartkloppingen ervan. Pffffffffff wat is dit slopend zeg! Heb het erger als de vorige keer maar dat komt denk ik doordat ik vorige keer zwanger was en even heb mogen genieten en dat het toen is misgegaan of zo :(. Ik weet het soms ook niet meer, dan heb ik een goed gevoel en dan totaal niet........... vandaag heb ik echt een slecht gevoel erover :(. Heb nog steeds ongikrampen en soms het gevoel dat het erger wordt (nu is het weer even rustig), maar soms weet je ook niet meer wat je moet voelen. Sorry voor mijn gezeur, ik ga weer flink aan het werk dan heb ik wat afleiding :D. We zien wel wat het einde van de week ons brengt.

Heb trouwens ook nog geen bericht over eventuele cryo's, binnen 2 weken zouden we schriftelijk bericht krijgen..........ook dat zie ik somber in op het moment.Mijn man zei vanmorgen de 2 weken zijn nog niet om hoor!!!!! Ren iedere dag als ik van het werk terug kom gelijk naar de brievenbus.

Dikke kus Sabrien

13. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    pppppppppppfffffffffff killing sabrien, het zijn zulke vreselijke dagen, volgende week weet je het gewoon om deze tijd en nu dat eeuwige wel/niet we/.niet, gek wordt je ervan!!! Ik denk aan je meis, die laatste dagen zijn gewoon echt niet leuk! Knuf

Lisa hoe gaat ie, nu weer even rustige dagen he? Hou je taai!

14. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabine jij je echo vandaag? Succes en ik hoop dat je weer een mooie echo hebt!

Sabrien wat droom je toch raar meis...er is niets aan de hand hoor, je gaat gewoon posi testen dit weekend!! Ik duim zo hard voor je dat kan bijna niet missen, en dan ben je die cryo's helemaal niet nodig!

Linda hoe is het met jou?

Hier maandag de echo en begin echt nu alweer te zenuwen...ben zo bang nu ik zover ben dat het alsnog fout gaat..heb ook helemaal nog geen besef dat wij straks ouders gaan worden...dat klinkt zo raar en onwerkelijk...

Timon en daffie nog 5 maanden wachten...killing lijkt me..

hanneke ik neem aan dat je nog lekker in je rust zit? anders horen we het toch?

Debje hoe gaat het met jou?

15. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ja linda, nu even beetje rustig aan doen, probeer mezelf wat minder in te delen op het werk deze dagen, net wat boodschappen gedaan, en uiteraard niet zwaar getild, daar let ik echt op. de 2e week gaat vast echt killing worden, ik probeer er nuchter in te staan, maar dat gaat me volgende week vast niet meer lukken, pffffff,.

sabrien, oh meis toch, wat een nare dromen heb je, en heel begrijpelijk hoor, deze dagen zijn echt killing, ik weet het, hopelijk heb je een beetje afleiding van je werk. en je weet dat het kan, de ene dag heel positief en dan zie je het allemaal niet meer, zo herkenbaar, maar zoals linda zei, over een week weet je het, ik duim echt keihard voor ons ;)

sabine, vandaag je echo toch? spannend hoor;)

@pat, maandag weer een echo, kan me je angst ook heel goed voorstellen na jullie mk verleden, ik duim met je mee meid ;)

linda, morgen de 20 weken echo toch? spannend meis, hoe voel je je? is het werken nog te doen met 2 van die frummels in je buik?

lindinha, morgen 1e fm, hoe gaat het nu met je? heb je je rust genomen,goed aan jezelf denken he'

x lisa.

16. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden heb me echo gehad alles was goed heb het weer gezien het is nu 2,8cm en het beweegde het was heel mooi om tezien hoop dat jullie (sabrien en lisa) het ook snel mogen mee maken

17. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    gefeliciteerd sabine ;)

en nu genieten he', of deed je dat al, hihi.

ik hoop je ook snel te mogen volgen.

x lisa.

18. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    sabine van harte!

hier spanning voor morgen maar ik vole ze goed en ben best al dik alleen je hoopt voor de kindjes toch dat ze gezond zijn!

meiden, wat zouden jullie graag dit soort zorgen hebben, ik weet het zo goed, ik wilde dat ik kon zorgen dat jullie ook zenuwachtig zijn voor een echo! ik gun het jullie zo! zorg goed voor jezelf, dat doen jullie ook zoals ik lees, dat is helaas het enige wat je kunt doen in die rottige ww...... dikke knuf ik denk aan jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

Feb 8, 2009
    466
    0
    0
    Sabine, wat een geweldig nieuws. Is toch weer een hele fijne bevestiging. Geniet ervan meis.

Linda succes/veel plezier met de echo morgen.

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Sabine, WAUW gefeliciteerd meis!!! En nu genieten!!!!!!!!!! :D

Linda, heel veel succes vandaag en veel plezier met de echo!! :D
    Wow, wat gaat het ontzettend snel, je hebt gewoon al de 20- weken echo!. Enne geniet maar van dat dik zijn ;).

Pat, jij maandag de echo he? Jij gaat ook gewoon ontzettend goed nieuws krijgen en dan kun jij ook wat geruster zijn en ook lekker gaan genieten :D.

Lisa, hoe gaat het meis? Spreek jullie toppertje maar streng toe!

Update wachtdag 9:
    Meiden ik denk dat deze poging echt game-over is :(. Heb sinds gisteravond echt ontzettende ongi-pijn en mijn boobs doen nagenoeg geen pijn meer en ik krijg hoofdpijn...... Heb nog geen bruin/bloedverlies gehad maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Heb gisteravond effe flink uitgehuild bij mijn hubbie, alle spanningen van afgelopen weken kwamen er uit. Mijn man en ik hebben sowieso besloten niet op te geven, hoe dan ook wij gaan door!!! Ik hjou jullie op de hoogte!

Kus voor jullie allemaal!

Share This Page