IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    wauwie sabrien...4 Toppertjes in de vriezer!!! Super zeg!!

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!!

Pat, nog een paar nachjes slapen. Op naar een goede echo!!!!!!
    Komt goed meis!

Thanks voor de lieve reacties! Dit hebben we nog nooit gehad, cryo's. We waren alle twee echt blij verrast :D. Dit geeft met toch zoveel rust!!!!!!

Vandaag wachtdag 10 aangebroken:
    Pffffffffff........ nog steeds geen ongi!!! Soms nog wat lichte ongikrampjes maar lang niet zo erg als dinsdag gelukkig. Ik weet dat het allemaal niets te zeggen heeft wel of geen krampen, wel of geen pijnlijke boobs. We wachten nog maar een paar daagjes af dan weten we het zeker!

bedankt voor jullie steun, jullie zijn lieffffffff :D.

3. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Sabrien gefeliciteerd meis. Wat een geruststellend idee, maar inderdaad we gaan keihard duimen dat ze voorlopig niet nodig zijn.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow sabrien, ik krijg helemaal kippenvel, 4 cryo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat betekent toch echt dat het hele sterke emmies zijn!!!!!!!!!!

tja en die ongipijn blijf ik juist wel positief vinden maar ik wil je niet gek maken want de droom kan zo snel in duigen vallen, het is helaas wachten, wachten, wachten!

Baal vreselijk want ik ben dit weekend weg en kan dus niet direct komen kijken naar je elke ochtend :( ga je zondag testen? Bbbbrrrr ik word er al bang van, laat staan jij, de uren kruipen voor mijn gevoel voor jou nu echt voorbij!!!

Nou knuf van mij, lekker een druilerige dag, schiet ook niet op, blij dat je wat positiever bent, ik denk aan je!!!

En meiden ik doe mee met de groepshug hoor, jullie allemaal wens ik zoveel moois toe, jullie is het echt het meeste gegunt, zoveel moeite, ivf/icsi meiden zijn gewoon al super mama's, dat heb ik altijd al gevonden!!!!!!!!!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Linda,

Ja goed he 4 cryo's dit hebben we nog nooit gehad!!! We wisten allebei niet wat ons overkwam toen de brief bij de post zat, hebben beide staan brullen van blijdschap!

En eigenlijk vind ik het testen nu wat minder eng omdat die cryo's me echt een heel gerust gevoel geven. We hebben dan nog 2 kansen ( ze zijn 2 bij 2 ingevroren) mits alles goed ontdooit natuurlijk. Tuurlijk hoop ik dat deze topper lekker blijft zitten maar ik voel me nu toch wat meer opgelucht. En ik ben heeeel bang om te testen gewoon bang om het resultaat te zien. Het is ook zooo spannend allemaal. Heb ook nog geen testen in huis gehaald, denk dat ik zaterdag maar eens langs Kruidvat rijd (mits er dan nog geen ongi is natuurlijk).

Geniet maar lekker van jullie weekendje weg!!!!

6. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Hallo allemaal, ik kom me ook maar eens melden. Heb me zojuist aangemeld.. Las hier en daar wel eens mee, maar echt meeposten tot op heden niet echt.

Ben 28 jaar, getrouwd en momenteel bezig met mijn 3e ivf poging. Buiten ivf om kunnen wij niet zwanger raken.

Ben met korte cyclus aan het prikken, maar de Menopur deed niet zoveel (prikte de eerste 6 dagen, vanaf CD 3, 225 IE, maar op CD 9 is dat opgehoogd naar 300 IE. Meting op dag 12 (vandaag) wel acitiviteit maar het heeft nog wel even te gaan :)

Van het weekend weer een meting en dan maar zien.

Ik zal me eens goed inlezen en kom graag vaker meeposten! Toch wel fijn om je ervaringen kwijt te kunnen :)

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meicke; welkom en heel veel succes tijdens deze poging. Ik ga in ieder geval hard duimen voor een wondertje!!
    Sabrien; weer een dag voorbij meis!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Supernieuws!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga heel hard voor je duimen. Spannend, hoor.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Meicke, welkom. Jullie 3e IVF-poging... heel veel succes!!!! Hier lekker mee kletsen, hoor.

Ik ben Timon, 34 jaar en ook getrouwd. Wij zijn al zo'n 2 jaar bezig voor een baby en zitten, na 2 IUI's, nu 5 maanden in de wacht voor ICSI.

11. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel!

Jemig Timon, moeten jullie 5 maanden wachten? In welk ziekenhuis lopen jullie?

Ik kom er net achter dat voluit niezen met volle eierstokken GEEN succes is.... whaaa dat deed zeer, haha!

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hihi..Meicke met volle eierstokken niezen lijkt mij ook geen pretje..

Lindhina goed nieuws dus...succes!!

Sabrien hoe gaat het vandaag met je??

Linda fijn weekend!! Je ging weg toch?

Hier ontzettend zenuwachtig voor maandag...nog maar 3 dagen...

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Meicke, welkom!!! Hahaha nee niezen met een volle eierstokkenbuik is geen pretje :D hihi. Heel veel succes met jullie 3e poging!!!

Pat, zijn we samen zenuwachtig ;). Ik word langzaam heel erg gek hahahaha, zover ik dat nog niet was. Nog steeds geen ongi vandaag wachtdag 11, 14 dgn na punctie. Soms beetje hoofdpijn en soms beetje nog ongigevoel maar gelukkig lang niet meer zo erg als dinsdag. Ik weet het niet meer soms denk ik heel positief en dan durf ik dat weer niet te denken. Vindt het zooooo spannend. Ga straks maar even langs het Kruidvat dan heb ik in ieder geval de testjes in huis en dan kijk ik wel of ik zaterdag of zondagmorgen eens een testje waag. Brrrrrrr vindt het zooooo eng!

En dat komt vast helemaal goed met jou maandag, daar duim ik voor!!!!!

Fijn weekend allemaal, jullie horen nog van me !

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden ik ga keihard duimen voor jullie!!!!!!!!!!!!! Noujj ga, ik doe niet anders ;) mijn duimen zijn blauw :).

Sabrien ik denk heeeeeeeeeeel veel aan je, bij mij werd het altijd vanaf wachtdag 12 spannend, slik.

Lisa, meis hou je taai, doe rustig aan he!!!

15. Meicke

Meicke Actief lid

12 nov 2009
    110
    0
    0
    Almere
    Oh tis goed spannend hier!!

Sabrien, die laatste week is altijd sowieso heel erg killing he! Hoop dat alle spanning en onzekerheid nu beloond wordt met een prachtige positieve test, wanneer je dan ook gaat testen ;)

Pat, zenuwachtig voor maandag, krijg je dan weer een echo?

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabrien, yes nog geen ongie, ik heb er een goed gevoel over hoor bij jou :D nog 2 nachtjes of mss wel 1 nachtje en dan weet je het :D:D:D hoe voel je je? echt killing he' deze laatste slopende dagen/uren whaaaaaaaaaaah, ik duim duim duim.

meicke, welkom meid, 3e ivf, hoop dat het deze keer gaat lukken voor je ;)

met mij alles oke, vandaag gewerkt, en vanavond lekker vrij, moest eigenlijk tot 8 uur, maar mocht van mijn lieve collega's niet 11 uur achter elkaar komen werken :D lief he'.
    vandaag dag 4 na tp ;)

pat, maandag gaat goed komen meid, dat moet gewoon, ik duim voor je ;)

knuf voor all,
    x lisa.

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieffies,

Wat ontzettend lief dat jullie zo aan me denken!!!

Mijn man kwam net thuis van het werk met een kruidvattest hij kon en wilde niet meer wachten. Net testje gedaan met avondurine (ja ik weet het (eigenwijs) maar was helaas negatief :(. Ik weet dat het misschien nog te vroeg is maar heb van sommige toch wel gelezen dat ze op 14 dgn na de punctie positief testen.

We wachten nog maar even af maar houden gewoon nog maar negatief aan.

Gelukkig hebben we de cryo's nog :D!

Dikke kus Sabrien

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Sabrien,

Kom even kijken hoe het met je gaat meis, wat rot dat je negatief test.....maar het is idd nog vroeg dus nog niet teveel getreurd hoor. Je zit nu pas op dg 11 na terugplaatsing toch?
    Ik ga super hard voor je duimen.

xxxxxxxxxxx Maaike

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Maaike,

Wat lief!!!!

Ja vandaag 11 dgn na TP. Ik weet dat het niet slim is maar we konden echt niet meer wachten. Die onzekerheid vind ik erger als dat ik nu weet dat het negatief is. Pfffffff wat een gedoe zeg!!!
    We gaan maandag gewoon voor de test naar het ziekenhuis dan weten we het zeker.

Bedankt dat je altijd aan me denkt!!!!

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabrien neeeee :(:(:(
    ik hoop dat het te vroeg was meis.
    dikke dikke knuf.

Deel Deze Pagina