Ik hoop ook dat je te vroeg was!! Echt killing he, die spanning en het geduld wat je telkens maar weer moet opbrengen!!
Hallo dames Misschien kennen sommigen van jullie mij nog (ik schreef op de eerste pagina's van dit topic nog mee), al hoop ik natuurlijk dat de personen met wie ik toendertijd schreef al lang zwanger zijn geworden! Ondertussen is ons dochtertje 7 mnd en we hebben nog 2 cryo's over, die willen we eigenlijk zo snel als het kan weer terug laten plaatsen. We weten helaas uit ervaring hoe lang het kan duren en eigenlijk wensen we een brusje voor ons dochtertje. Omdat ik nog niet zeker weet of ik mijn eisprong al weer terug heb, weet ik niet of deze maand de tp doorgaat, maar ik heb al wel een paar echo's gehad (maandag weer), waarop nog geen eitje te zien was. Ik kan me goed voorstellen dat het best confronterend is als iemand meeschrijft die al een kindje heeft, en nog maar pas, echt waar. Maar ik hoop dat ik hier ook af en toe kan posten hoe het met ons avontuur gaat.
Rach84 van mij ben je weer van harte welkom hoor!!! Welkom terug, ik schrijf af en toe ook nog hier, terwijl er voor ons geen poging meer inzit Sab. dikke knuffel meid, maar je hebt wel een beetje vroeg getest en dan ook nog 's avonds, dus zeker niet opgeven, mijn duimen draaien door
Rach84, van mij ben je ook van harte welkom! 1 Onvervulde kinderwens is er 1 teveel, of je al een kindje(s) hebt of niet!!!! Spannend weer allemaal voor jullie!! Bedankt voor jullie lieve reacties!! Ik weet dat het erg vroeg is dat we hebben getest maar mijn man hield het gisteren echt niet meer en heb me eigenlijk een beetje laten ompraten hahahaha. Nou ja we zien het maandag wel, doen dan eerst nog zelf een kruidvattestje want tja er zitten nou eenmaal 2 in de verpakking . En we moeten dan om half 12 in het ziekenhuis zijn voor daar een urinetest te doen! Zelf denk ik dat de bolletjes mijn ongi tegenhouden maar ja we zien het wel. Lief dat jullie aan me denken!!!! Debje ik heb zoveel respect voor jou, dikke knuffff! Fijn weekend!
Oooh sabrien... Ik hoop heel hard dat je veel gedronken hebt gisteren en dan nog eens met avondurine...bah bah bah ik wil geen nega test voor jou... Ik duim nog even door en hoop op een wonder maandag... Rach ik ken je nog van het iui-topic. En toen jij hier weg was ben ik hier komen schrijven. Leuk dat jullie voor een 2e gaan! Ik wens je heel veel succes! Lisa hoe gaat het nu bij jou? Hoe voel jij je? Debje je hoort hier nog steeds thuis hoor!
Ik heb net weer een meting gehad, en ze telden gewoon 17 folikels! En dat voor iemand die lastig te stimuleren is Morgen nog een meting en de verwachting is morgen de Pregnyl zetten en dinsdag de punctie (eventueel uitloop naar woensdag, maar dat weet ik morgen!) Al met al niet ontevreden!!
Sabrien; ook ik hoop dat je te vroeg getest hebt! Blijf heel hard doorduimen.... Rach; wat gezellig om jou ook weer hier te zien.... Wist niet eens dat jullie nog cryo's hadden...hopelijk kan je snel aan de slag hiermee!
Sabrien, moeilijk he, om geduld te hebben als het om testen gaat! ik hoop dat je de volgende keer wel 2 streepjes te zien krijgt! daffie, wat leuk om jou weer te zien hier. schrijf je mee omdat je nog steeds een band hebt met de dames of ben je zelf ook al bezig voor een brusje? Wij hebben nog 2 cryo's inderdaad
Hey Rach... wij staan weer op de wachtlijst sinds 23 september voor een brusje. De wachtlijst voor ICSI is nu echter 6 maanden, maar ik mocht toch niet eerder als eind januari beginnen omdat ik een keizersnede heb gehad van Myrthe..... Schrijf mee en weet weer precies hoe ik me 1,5 jaar geleden voelde....vol onzekerheid en die stomme wachtweken! Maar meiden er is echt hoop!!!
Wij lopen in het UMCU. Met zo'n volle buik zal niezen zeker niet prettig zijn. *Timon zie de eierstokken al helemaal schudden*
Sabrien, ik hoop dat maandag een positieve duidelijkheid mag zijn. Welkom Rach. Wij hebben elkaar nog niet eerder ontmoet. Hoe is het met je dochtertje? Ik heb lekker nog 4 dagen vrij. Vandaag de keuken weer heerlijk schoon gemaakt. Dat doet een mens goed. Ach, ik heb nog meer klusjes te gaan. Zo kom je die 5 maanden wachten wel door.
Meicke 17 follikels is zeker mooi hoor! Ik had er toen 20, weet nog goed dat dat best gevoelig was. Ik had er ook echt een buikje van, jij ook? Timon, nee wij kennen elkaar nog niet. Lekker bezig in huis zo te lezen?
Vandaag een lummeldag, maar morgen zal er zeker weer wat in huis gedaan worden. Het is zo prettig eens enkele dagen achter elkaar vrij te zijn.
Sabrien ppppppppppppppffffffffffffffffffffffffff Jeetje ik heb nog wel een beetje hoop aangezien je gister nog niet ongi was maar vandaag heb je je nog niet gemeld. Wel enorm balen van die test, oh ik duim nog even door meis!!!!!!!!!!!!!
Hey lieverd, Leuk weekend gehad? Vandaag nog geen ongi, maar ik denk echt dat de Utrogestan de ongi tegenhoudt. Wij gaan nergens meer van uit........ Zit er vandaag helemaal doorheen, wat is dit toch moeilijk . Morgen om half 12 naar het ziekenhuis, kom me daarna zsm melden. Ga daarna direct terug naar mijn werk! Vraag morgen meteen hoe het met de cryo's verder gaat!!!! Zijn toch wel weer hele mooie vooruitzichten . Lief dat jullie altijd aan me denken, dikke kus!!!