IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Meiden wat zijn jullie lieffffffffffffffffffffffffffff :D!!!!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabrien ik duim heel hard voor jullie, geen ongi blijft een goed teken ook al weet ik uit eigen ervaring ook dat het door de utrogestan kan komen maar toch... ik hou goede hoop voor jullie, snap dat je er zelf zo in zit, en verassingen morgen zijn altijd welkom! Hou je taai, nog een nachtje dan ben je in ieder geval van de on zekerheid af............. dikke knuf, ik duim gewoon door!!!

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sabrien; allereerst een hele dikke knuffel meid, duimen draaien nog steeds op volle toeren!!

Gebruik je nu nog steeds utrogestan? Ik moest dat geloof ik tot 10 dagen na de punctie gebruiken en dan stoppen. Als ik me goed herinner waren dat 3 x daags 2 van de vaginale dingen:(. Vind het wel heel eng toen ik moest stoppen, maar ze zeiden in het UMC dat het baarmoederslijmvlies dan al zo dik geworden zou zijn, dat langer niet nodig was....zal ook wel bij alle ziekenhuizen anders zijn....:(

Geen bloed geeft nog steeds moed!!!

4. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

sabrien wat spannend zal hard duimen voor je morgen

Meicke een hele mooie score tot 17 had ik ook bij de laaste keer en er waren er 10 bevrucht dus op naar een mooie bevruchting voor je en hopen dat de punctie mee valt voor je

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    rach, welkom back meis, leuk je hier weer te zien :)
    ben hier zelf helaas nog wel, maar hopelijk niet al te lang meer :D

pat, duim voor een goeie echo morgen ;)

lieve sabrien, ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht, ik denk aan je en ik duim nog harder voor je dat er een wonder in je buikie zit ;)

met mij gaat het nog steeds goed, morgen een week na de tp, dus de 2e wachtweek gaat in :$ ben al druk voor de voorbereidingen voor m'n verjaardag aankomende zaterdag, dus gelukkig wel wat afleiding, ik voel steeds steekjes en gisteravond steeds een beetje trekkerig gevoel van onderen, weet nog van de vorige keer dat ik ook continu wat voelde, ik hoop zo dat ik een geweldig verjaardags cadeau mag gaan krijgen, vandaag lekker wezen shoppen in utrecht, en alvast hele mooie laarzen van vriendlief voor m'n verjaardag gekregen. het zou zo iets geweldig moois zijn als ik aankomend weekend een positieve test in handen heb, maar toch denk ik nee dat zou mij toch niet kunnen overkomen, dat is me vast niet gegund, ik ga er niet vannuit, ik ga denk ik ook vrijdag al een keertje testen, zodat ik op m'n verjaardag niet de grootste klap hoef op te vangen bij een eventueel negatief resultaat. wat denken jullie, kan ik zaterdag al van een betrouwbaar resultaat uitgaan?????

pff heel verhaal weer,

sabrien, nogmaals dikke dikke knuf.

lindinha morgen 2e fm, succes meis ;)

x lisa.

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen lieverds,

Lisa, boh voor jou wordt het deze week spannend!!!! Ik ga jou er deze week ook doorheen helpen meis!!! Ik zou niet al te vroeg gaan testen want als je dan negatief test zoals mij, dan heb je daarna nog hoop als je geen ongi hebt. Je moet doen waar je je goed bij voelt!!!! Ik ga zo keihard voor jullie duimen, jullie verdienen dit zo!!!!!!!!! Dikke knuffffff

Pat, vandaag heeeeeeel veeeeeeeel succes met de echo, ik duim!!!!
    Komt helemaal goed lieverd!

All, helaas is het voor ons voorbij! Test was vanmorgen helaas weer negatief! Moet om half 12 nog wel naar het ziekenhuis voor de definitieve test, hun willen natuurlijk ook een bevestiging hebben en geen test van kruidvat. We zijn er kapot van maar gelukkig hebben we de 4 cryo's nog achter de hand. Ben ook gewoon aan het werk voor wat afleiding zover dat kan natuurlijk. Mijn collega's zijn erg lief voor me! Laat strakjes nog effe wat van me horen maar ik wilde jullie niet langer in spanning houden.

Bedankt voor het duimen en alle kaarsjes!!!!!!!!!

Dikke kus

Op naar de Captain Iglo's!!!!!!!!!!!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabrien, gelijk ingelogd op m'n werk, moet steeds aan je denken maar................. :(:(:( ik vind het heel erg voor jullie, ben natuurlijk wel heel blij met jullie cryo's. Ik wens je nog even veel sterkte in het ziekenhuis, meis dikke knuf, zucht, ik vind het zo oneerlijk.......

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Dank je wel lieverd, wat lief dat je aan me hebt gedacht.

Wij geven zeker niet op, we hebben onze lieve cryo'tjes nog. Het doet zeker pijn, heb net even goed gehuild en het is klaar nu! Ik had deze poging een heel ander gevoel dan de vorige keer (zwangerschap). Het voelde gewoon niet goed!
    Dan kan je beter ongesteld worden als dat die rot bolletjes de ongi tegenhouden. Ben er ook meteen mee gestopt. Hoop dat ik nu zsm ongesteld wordt dan kan ik het afsluiten!

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Sabrien wat ontzettend naar dat die test opnieuw nega was vanmorgen...dikke knuffel en op naar die mooie cryootjes van je!!

Lisa bij jou gaat dus de tweede week in...spannend, meid ik hoop op een mooi verjaardagskado voor je.

Ik durf het hier bijna niet neer te zetten en ik wil niemand voor het hoofd stoten maar de echo was helemaal goed, er spartelde een kindje in mijn baarmoeder...zo raar en onwerkelijk! Ik denk dat het eindelijk tijd gaat worden om te gaan genieten.

10. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

o sabrien had je zo veel moois gewenst heel veel succes

pat wat fijn dat je echo goed was ik kan ook nog steeds niet echt genieten vind het ook allemaal onwerkelijk

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Pat van harte!

@sabrien zucht ben er echt kapot van voor jullie, ik denk aan je! Was het rot in het zkh?

@Lisa: meis ik duim zo hard!!!

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Pat, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Wat een GOED nieuws. Ik ben zooooooooooo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!:D En nu genieten he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke kus!

Lisa, ik blijf deze week kei- en keihard voor jullie duimen en hoop op het mooiste verjaardagscadeau ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda, wat ben je toch lief voor me. Het was zeker wel confronterend om weer het woordje negatief te horen. Maar ik was haar eigenlijk al voor, ik zei direct we weten het al............ dan was het niet zo pijnlijk vond ik. Het is zoals het is, kan er niet meer van maken helaas. Onze 4 captain Iglo's waren allemaal wel van hele goede kwaliteit!!!! Dus dat biedt zeker een goed vooruitzicht :).

We laten ze per 2 ontdooien, dan heb je alleen wel kans dat je geen terugplaatsing hebt als ze het allebei niet overleven. Maar ik vind het zonde om ze alle 4 te ontdooien en dan 1 goede te moeten "wegggooien" dat zie ik niet zitten. Dan ga ik liever 1 keer voor niks. Als ze allebei tegelijk goed ontdooid worden dan plaatsen ze er 2 terug.

Nu eerst maar eens ongesteld worden dan kan ik het definitief afsluiten. Dan kunnen we bellen of we bij de volgende menstruatie kunnen starten of dat we nog een cyclus moeten wachten (ivm planning feestdagen). Ik vind het voorlopig wel lekker om een beetje rust te hebben en alles een plekje te geven en te genieten van de feestdagen!

Kus Sabrien

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lijkt me een goed keuze want bij te snel achter elkaar zie je toch vaak dat je jezelf weer tegen komt. Voordeel vind ik gewoon dat jou lichaam dan niet onder de hormonen gespoten wordt, wie weet is dat wat jullie net nodig hebben. Ik hoop het zo! Als ze wel beide goed ontdooien worden ze toch wel beide teruggeplaatst he? Oh ik hoop zo dat jij en Lisa met mooie cryo verhalen gaan komen, het kan echt dus ik duim zo voor jullie. Kerst komt er weer aan pppffff toch altijd weer heftig. Maar jullie zijn zoals weer te lezen is, super sterk, echt ontzettend knap hoe jullie je er doorheen slaan. Ik hoop dat jullie iglo-kleintjes jullie cadeautjes zijn waar jullie al zo lang op wachten!!! Dikke knuf

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sabrien, breek hier even in!

Ik vind je een sterke meid hoor...hoe je hier weer mee omgaat! Op voor de cryootjes!!! Fijn dat ze van goede kwaliteit zijn! Het komt vast helemaal goed!
    Dikke knuffel van mij!

Voor de zwangeren ook een dikke knuffel, we gaan jullie hopelijk gauw volgen!

Voor Lisa...ik duim voor je!

Liefs Loesie

15. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Sabrien, wat verschrikkelijk voor jullie. Ondanks dat je je nu groot houdt weet ik dat je je ongelooflijk kl.... voelt. Ik ben echt zo blij dat je nog cryootjes hebt. Hoe gaat het trouwens met je astma?

Lisa, de laatste wachtweek. Killing maar ik blijf duimen dat je een waanzinnig verjaardagcadeau krijgt.

Pat, van harte gefeliciteerd met je frummel. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Geniet er van meis!

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sabrien; dikke knuf meid, wat ontzettend jammer voor jullie:(:( Vindt dat je heel sterk overkomt en hoop dan ook dat de cryo's julliet het geluk gaan brengen!

Pat; van hart met de goed echo....

Lisa; heel veel sterkte met de 2e wachtweek!

Heb vanmorgen 2 sollicitiegespreken gehad en zou vanmiddag of morgenochtend horen wat het geworden is....vindt het heel spannend!

17. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Lieve Sabrien,

Dikke knuffel meis, wat een klap moet het weer zijn. Vind je super sterk......op naar onze cryo's.

Heel veel sterkte.

Liefs Maaike

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Meiden wat zijn jullie toch liefffffff voor me!!!!

Hanneke, wat lief dat je nog aan mijn astma denkt. Het gaat wel weer wat beter. Heb me goed kunnen behelpen met de pompjes. Ben blij dat ik de Prednison niet geslikt heb want dan had ik me nu hartstikke schuldig gevoeld. Het is gewoon dikke pech!!!! Je kunt zoals je zelf ook weet er niets aan doen. Wat ontzettend fijn dat je me altijd steunt!!!!!!

Maaike, ja het is zeker een klap daar weet jij helaas ook alles van he!! Maar we proberen positief te blijven en jij gaat eerst je cryo(tjes) ophalen en geeft mij het goede voorbeeld en dan volg ik jou vanzelf. Deal?

Loesie, wat lief dat je hier nog even komt reageren!!!! Ik ga keihard duimen dat jullie GOED nieuws krijgen!

Linda, ja als ze beide ontdooien dan worden ze beide teruggeplaatst!!!!! Wordt weer een spannende tijd!! En tja die feestdagen het blijft lastig, ieder jaar weer.............. Vorig jaar met kerst heb ik de hele kerst niet kunnen genieten toen was ik volop met spuiten bezig en met mijn welbekende hoofdpijn ;). Dus ik ga nu zeker genieten van de feestdagen!!! Dit is jullie laatste "rustige" kerst meis hihihihi. Volgend jaar liggen er vast een hoop pakjes onder jullie boom, wat een heerlijk vooruitzicht!!!!!!!! Ik geniet er zelfs van, ben zoooooo blij dat alles zo goed met jullie gaat!!!!

Ga vandaag een uurtje eerder weg, wij gaan kijken voor een andere auto! Even onze gedachten verzetten!!!!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik blijf echt respect voor je hebben, zoals jullie doorgaan steeds, ik zat toch elke keer echt in een mega dip. Ik weet het nog vorig jaar kerst, beide barstende hoofdpijn! Knuf van mij, kan je er niet genoeg geven vandaag!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sabrien, wat balen dat je negatief heb getest. Wel fijn dat als je weer ongi bent weer door kan met 2 iglootjes. Zou geweldig zijn als deze aanslaan.
    Succes met het vinden van een nieuwe auto!

Pat, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Deel Deze Pagina