Lindinha, WAUW!!!!!!!!!!!!! Wat een GOED nieuws!!! Proficiat!!! Succes met de terugplaatsing vanmiddag, wat spannend weer allemaal. Ik ga keihard duimen voor jullie ! Voor nu genieten van het goede nieuws!!!!
Zo he wat een goed nieuws. Ze zijn dus allemaal van hele goede kwaliteit. Gefeliciteerd meis. Heel veel succes vanmiddag en spreek ze maar heel lief toe dat ze voorlopig blijven zitten.
O wat een goed nieuws!! En ik denk dat je de twee emmies al hebt opgehaald en ze al lekker warm binnen zijn? Ik ga heel hard duimen voor je!!
Ja we zijn net thuis van het ziekenhuis. Ze hebben 2 emmies teruggeplaatst en 4 ingevroren, de andere emmie die iets achterbleef heeft niet ver genoeg doorgedeeld, hij was vanmorgen nog 4-cellig en later 5-cellig, is te weinig om in te vriezen, maar goed we zijn al superblij dat we een cryo hebben en dan zijn het er ook nog 4 deze keer!!! Helemaal happy de peppy!!!
Lindinha, wat een goed nieuws lekker rustig aan doen en hopen dat de 2 weken weer snel voor bij zijn voor je
YEAH lindinha, wat een goed nieuws meid, nu lekker genieten he', en je buikie lekker warm houden sabrien, hoe gaat het met je meis?
Wat lees ik goed nieuws, Lindinha. Fijn dat er zoveel eskimootjes zijn en dan ook nog 2 emmies lekker warm. Flink duimen....
Lindinha; wat een ongelooflijk goed nieuws zeg!! Houdt je 2 emmys maar lekker warm bij je de komende 9 maanden Ik ga heel hard duimen dat ze blijven zitten....en dan ook nog eens 4 cryo''s...wat een geluk! Ben zelf net terug van een midweekje Landal. Even heerlijk relaxen in de regen hahaha. Zit wel een beetje met een probleem, want ik ben aan het solliciteren naar een andere baan. één met regelmaat (werk nu onregelmatig in alle diensten), dus zeer gewenst. Deze baan gaat als ik wordt aangenomen wrs vanaf februari of maart in en in maart mogen we wrs weer beginnen met een ICSI poging voor een brusje. Dan zou ik dus meteen problemen hebben met de echo's en later moeten komen enzo....baal er echt van dat het niet gewoon vanzelf kan gaan en dat mijn priveleven dan meteen daar geopend moet worden. Wil de baan wel heel graag, want dan hoef ik geen weekenden, feetstdagen, nachtdiensten etc meer. Eigenlijk zou ik me er niet druk om moeten maken, maar dat doe ik dus toch....
Hmmm....lastig ja...snap het wel, maar zou me er idd niet al te druk om maken, jij hebt hier immers ook niet om gevraagd om op deze manier zwanger te moeten worden. Ik zou wel open kaart spelen als je daadwerkelijk aangenomen wordt, misschien niet gelijk, maar als het zover is in maart, gewoon vertellen aan je leidinggevende. Succes verder met je soll.gesprekken!! Vandaag alweer voor de zoveelste keer vroeg wakker, om 1.30 sliep ik nog niet en was alweer om 6.45 wakker....pffff.... ben gewoon niet moe. Ben ook nog steeds thuis van het werk, en ben al meer dingen gaan ondernemen, maar dan nog steeds niet moe.... iemand tips?
Hallo allemaal, ik heb al bijna 2 weken niks van me laten horen... na de punctie even wat afstand genomen, en wat blijkt... ik ben zwanger Van de 3e ivf! Had het echt niet meer verwacht... Maar het is echt zo!
Meicke gefeliciteerd onwerkelijk is het als je op eens zo test in je handen heb? Hoe voel je je? Sabrien hoe is het met je?
Meicke van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!! Tja op een gegeven ogenblik denk je, misschien lukt het wel nooit en toch kan het echt!!! Lindinha: geweldig op jou berichtjes van de afgelopen dagen te lezen, ik ga keihard duimen!!! Ben heel blij voor jullie!!! @all: ben er soms even wat minder, moet rustig aan doen maar denk altijd aan jullie hoor!!!
@Linda: Thanx!!!! Hoop ook dat het gaat lukken, maar idd soms dat slaat die twijfel en angst weer toe. Zou gewoon willen dat ik een teken krijg dat het allemaal goed gaat daarbinnen, maar kan nergens een touw aan vast knopen. Heb al sinds de punctie wat ongipijntjes en af en toe wat steekjes en krampjes, maar verder niks.... Hoe was dat bij jou Linda?
Ik had een beetje ongipijn in de 2e wachtweek maar ik was zo onzeker dat ik alles afschoof op de utrogestan, achteraf werden mijn borsten wel iets minder pijnlijk maar bleef het zeg maar wel terwijl het eerder weg ging maar ik weet ook weer iemand van ivf/icsi die zwanger was en die had geen pijnlijke borsten net als dat er echt meiden zijn met een beetje bruin en toch zwanger! Na het testen heb ik zeker nog twee weken ongikrampen gehad. Ik hoop het zo voor je meis, het kan echt dus hou vol!!!
Hey meiden, Sorry ben in het weekend niet meer online geweest. Leuk, gezellig en druk weekend gehad . Sabine, lief dat je het vraagt. Met mij is alles wel goed en met jou? Lekker genieten!!!!!!!!! Vindt het alleen ontzettend vervelend dat ik nu al 2 weken dag en nacht hoofdpijn heb. Wordt er langzaam gek van. Heb echt nooit hoofdpijn (alleen dan met Decapeptyl spuitjes, die rotdingen hihihi) maar nu lijkt het niet meer weg te gaan. Of dat toch komt door alle spanningen of zo, och ja het moet er toch allemaal een keertje uit. Ik ga altijd maar gewoon door en door en door, wil eigenlijk een beetje ontsnappen aan alle gevoelens en dat is ook niet echt goed. Voel me net een struisvogel, steek ook graag mijn kop in het zand. Lindinha, die ongikrampjes en steekjes. Super irritant he, er is geen speld aan vast te knopen. Ik heb het gehad bij de poging dat ik zwanger raakte maar ik heb het de afgelopen mislukte poging ook gehad. Het kan gewoon 2 kanten op. De 2 wachtweken zijn gewoon echt het allerergst he! Hou moed en probeer positief te blijven en ik DUIM!!!!!!!! Meicke, WAUW! GEFELICITEERD !!!! Linda pas goed op jezelf en jullie 2 kleintjes! Doe het maar rustig aan en kijk wat je aan kan. Ook wat werk betreft, als het niet gaat dan gaat het niet. Niets forceren! Effe een dikke knuffff voor jou! Fijne zondagavond nog!
meicke gefeliciteerd! linda doe maar rustig aan meis, denk goed aan jezelf en jullie wondertjes. sabrien, ik had dat de laatste keer ook, kon merken dat de hormonen mijn lijf gingen verlaten, ik bedoel de keer dat ik de mk heb gehad, maar bleef toen nog lang klachten hebben. rustig aan doen hoor, alleen maar door en door gaan is niet altijd goed, neem je rust en tijd. lindinha, ik had hetzelfde als sabrien, toen ik zwanger bleek had ik steeds steekjes en ongie krampjes, maar de afgelopen keer ook. het kan gewoon 2 kanten op gaan, hou je taai meis, nog een paar daagjes wachten las ik en dan al de bloedtest. tjeee zeg dat dat mag, ik heb toen ik zwanger was moet smeken om een bloedtest, en toen ik dat een week later weer wilde laten doen voor m'n eigen geruststelling kreeg ik dat gewoon niet, was echt zo boos. fijn dat je nu maar een week in spanning hoeft te zitten. hier ook gezellig en druk weekend gehad, gister m'n verjaardag gevierd voor de vrienden en vandaag lekker wezen shoppen met m'n dinnetje. morgen weer werken. x lisa.
Thanks Lisa!!!! Tja die hormonsters, vreselijk wat ze met je lichaam kunnen doen. Ik ben die hoofdpijn echt ontzettend zat!!. Komt wel goed, gaat wel over voordag ik 80 ben , hihihi. Leuk dat je al aftelt naar de volgende cryo-poging, hopelijk lopen we een beetje gelijk en kunnen we elkaar weer vergezellen op het wachtbankje. Lindinha, houd je het allemaal nog een beetje vol? Hoe is het vandaag?
heh sabrien dat is echt irritant! Hoop dat de hoofdpijn snel weg is. Lisa nog 17 dagen tot de 2e cryo poging wat spannend ik ga weer hard duimen. Hier een flinke kou te pakken, moet zeggen dat ik er nu ECHT genoeg van heb, ben zo zwak sinds mijn overstimulatie. Heb slijm vastzitten op mijn longen, kan niet fatsoendelijk hoesten want ik heb ook lucht/ gas in mijn lichaam zitten, en dat verandert telkens van plaats. Word er echt gek van want het is net of iemand je met een mes snijdt bah. Maar weer genoeg geklaag, woensdag eerste dag weer werken ben erg benieuwd. xxx