IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Voel me heel erg nerveus vandaag, weet dat het beide kanten op kan en dat je er ook echt geen touw aan vast kan knopen. Ga zo naar de acupunctuur, misschien dat dat mij wat rust kan geven.

Tot later....

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Elif, kan ik me goed voorstellen dat je er genoeg van hebt. Jeetje is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt de laatste tijd. Denk goed aan jezelf, als het niet gaat dan gaat het niet!!!!! Wat verschrikkelijk dat je zoveel pijn hebt. Effe dikke knufffffffff

Lindinha, bah dat nerveuze gevoel herken ik. Het is ook zo zenuwslopend he, vooral die 2e week. Je voelt van alles en dan ga je denken, zou het dan toch?!!? Je wilt je niet teveel verheugen omdat je bang bent voor een teleurstelling en weer een tegenslag. Weet dat ik aan je denk en ik hoop dat de accupunctuur je weer wat rust kan brengen. Probeer hoe moelijk dat ook is toch wat afleiding te zoeken!!!

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ook hier wat minder actief, druk druk druk...

Meicke wat ontzettend mooi!! Gefeliciteerd!!

Debje ik snap hoe vervelend, maar toch zou ik lekker voor die baan gaan en pas tezijnertijd gaan melden dat je wat vaker afwezig bent.

Lisa al weer druk aan het aftellen?

Sabrien wat ontzettend vervelend die hoofdpijn..ik hoop dat je er snel weer vanaf bent, weet je al wanneer jullie voor jullie mooie cryootjes gaan?

Linda lekker rustig aan doen! Hoe gaat het op je werk?

Sabine je bent over de 12 wekengrens...wat heerlijk. Genieten!!

Lindinhna spannend!! Nog een paar daagjes wachten..lijkt wel een eeuwigheid..ik weet het. Ik duim voor je!

Timon hoe is het bij jouw? Al druk aan het aftellen of ben je er nog niet zo mee bezig?

Elif wat naar dat je je zo slecht voelt, beterschap!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sabrien, klinkt absoluut niet prettig. Doe rustig aan, meid.

Lindinha, hoe was bij de acupuntuur?

Elif, beterschap. Wat vervelend om zo vatbaar te zijn.

Hier gaat alles goed. Lekker met de gewone dingen bezig en niet teveel met zwanger raken bezig. Al komt mijn ei weer in zicht en zal ik mijn man langzaam aan gaan opwarmen.:D Blijven klussen kan gaan kwaad.;)

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    De acupunctuur heeft me wel geholpen, kwam er wel veel relaxter en ontspannender vandaan. Hopelijk heeft het ook geholpen voor de innesteling. Voel verder vandaag niet veel meer.... het is vrij rustig momenteel....

6. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie?
    Hier alles goed! Lekker kadootjes aan het kopen voor onze mete en pete kindjes,

Vraagje (misschien een beetje gek) omdat wij natuurlijk allemaal puncties hebben gehad, komen we dan eigenlijk ook eerder in de overgang? Je gaat toch in de overgang als je eitjes voorraad op is? Bij ons zijn ze natuurlijk opgepompt om meer tegelijk te hebben! Dus ook eerder overgang?

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik zat me dat toevallig ook af te vragen afgelopen weekend.... ja ik denk het wel ja, zou wel vrij logisch zijn, maar zeker weten doe ik het niet.

Iemand wel eens nagevraagd in het ziekenhuis?

8. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Debje, ik heb hier ook aan zitten denken. Maar ik heb ergens gelezen dat deze eitjes zowieso die ronde er zitten en verwijderd worden. Dus je komt niet eerder in de overgang (gelukkig).

9. Hoi Dames,

Na mijn vorige berichtjes hier dat ik mee zou komen schrijven meld ik me weer af.
    Doordat ik borstvoeding geef is mijn lichaam nog niet klaar voor een volgende zwangerschap.

Ik wens jullie heel veel succes en sterkte met de ivf's en icsi's

rachel

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hi Lisa, ja wij mogen idd morgen een bloedtest laten doen, ik denk dat er een gouden randje om ons dossier zit na alles wat er gebeurd is. We hebben het na de punctie ook gewoon gevraagd aan dr. B. of we dat na een week mogen laten doen (vorige keer stelde hij het zelf voor, toen we voor de 2e keer een telefoontje uit Utrecht kregen) en hij deed er helemaal niet moeilijk over, pakte gelijk zo'n formulier voor bloedprikken en die kregen we mee. Wel gaf hij aan dat als je positief test daardoor je er wel rekening mee moet houden dat het de week erna nog wel mis kan gaan, omdat het wel heel erg pril is allemaal dan.

Morgenmiddag weten we meer....

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow wat spannend en snel! wel heel fijn zeg, ik ga keihard duimen!!!!!!!

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat fijn zeg lindinha, ik ga heel hard duimen dat er hcg te vinden is, hoe voel je je verder, nog wel lekker thuis van het werk las ik, heb je goed hoor, goed aan jezelf denken ;)

daffie, tja moeilijk hoor, heel begrijpelijk dat je niet gelijk je hele prive leven op tafel wilt gooien, aan de andere kant is het mss wel veel prettiger dat ze het weten, succes met de beslissing ;)

sabrien, hoe is het met de hoofdpijn?

linda, hoe gaat het met je beebs?

rach, ik vroeg me al af hoe het met je ging, dus eerst de borstvoeding af maken voordat je lichaam weer klaar is voor een nieuwe zwangerschap?

@ all dikke knuf

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Rach, jammer dat jullien nog moeten wachten en dat je lichaam er nog niet klaar voor is. Nu nog maar even genieten van de borstvoeding ;).

Lindinha, spannende dag vandaag!!! Ik ga zoooo keihard voor jullie duimen!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda, hoe is het met jou, meissie! Rustig aan he. Denk goed aan jezelf!!

Lisa, hoe is het met jou meis? Over 2 weken kunnen jullie weer starten met de Progynova he?!?! Gaat weer snel!!!

Met mij gaat het echt effe minder nu, die hoofdpijn breekt me echt op. Heb net maar een afspraak gemaakt bij de huisarts kan ik om 12 uur terecht. Ik houd het niet meer vol, kan bijna niet meer uit mijn ogen kijken. Sorry voor mijn gezeur. Lijkt wel alsof ik met de Decapeptyl bezig ben :(. Ben ook echt onzettend moe.

Ik ga nu ontzettend hard verder duimen voor Lindinha!!!!

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal voor het duimen.
    Ik ga zo eerst boterhammetje, aankleden en dan naar het ziekenhuis voor bloedprikken, wordt vanmiddag dan pas teruggebeld tussen 13-15 denk ik.

Had ff de zenuwen vannacht, werd wakker met ontzettend kramp in mn buik, ben ff naar de wc gegaan toen, daarna ging het wel weer beter en gewoon weer geslapen. Maar je gaat je dan toch zorgen maken he....

We zullen het zien!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, SUCCES!!!!!!!!!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lindha heel veel succes en ik duim door!!!

Sabrien goed idee dit is niet meer normaal, heb je soms migraine?

Hier ziek thuis, flinke verkoudheid, gelukkig geen MG, super weinig weerstand.

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lindinha, succes meid!! Ik duim heel hard:)

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier word ook heel hard geduimd Lindinha!

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Linda wat vervelend meis dat je zo ziek bent. Doe maar rustig aan en neem vooral je tijd op om te knappen. Dat is niks als je weerstand zo laag is. Heel veel beterschap.

Ben net terug van de huisarts, het is geen migraine die symptomen heb ik niet. Had mijn bloeddruk wat aan de hoge kant dus dat moet ik even in de gaten houden. Heb in ieder geval pijnstilling gekregen voor de hoofdpijn dat moet ik dus gaan uitproberen. Hoop echt dat het helpt. Denk dat het een combinatie is met alles wat we de afgelopen maanden hebben meegemaakt en zo. Ze vroeg ook hoe ik hiermee omga en heb gezegd dat wij heel positief in het leven staan en dat we er goed mee omgaan. Maar ja van binnen vreet het toch he!

Kom strakjes nog even kijken Lindinha, spannend zeg!

Dikke kus

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik hoop dat deze pijnstillers wel werken, misschien is het iets sterkers? Tja en stress moet je niet onderschatten. Hoofdpijn hoort wel bij hoge bloeddruk idd, nou meis jij ook heel rustig aan he, dan kan je straks van de feestdagen genieten. Knuf van mij.

Deel Deze Pagina