IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja dat zou je verwachten he...iets meer medewerking. Denk dat we dat ook wel hadden gekregen als onze eigen gyn. er was geweest, die doet nooit zo moeilijk over dat soort dingen. Heb nu een afspraak met hem staan voor 17 dec.... was de eerstvolgende mogelijkheid...

Ga het morgen eerst bij de HA proberen, hopelijk heb ik dan voor die tijd de uitslag van het bloedonderzoek. Kan ik dat gelijk meenemen naar het zkh en evt gelijk actie op ondernemen.

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    jeetje lindinha, wat een rot wijf is die dr. t. toch ook. als me ons gesprek met haar me nog bedenk wordt ik al weer boos.
    hopelijk wil je huisarta meewerken, en anders dr. b. vast wel, het zijn echt stomme dozen daar, hoe ik de afgelopen keer heb moeten smeken om een extra bloedtest, nou niet normaal meer, en dat terwijl het in de meeste ziekenhuizen een standaard protool is om een bloedtest te laten uitwijzen of je zwanger bent, en dan zelfs nog een week later om te kijken of het hcg is gestegen, neee die dr. t. is totaal niet meegaand met haar patienten.

wij mochten zelfs van dr. b. een chromosomen onderzoek laten doen door de 2 miskramen die ik heb gehad.

ik hoop meis dat hij jullie medewerking zal geven hierin, hij is toch veel meer meegaand met z'n patienten. en ze kunnen wel zeggen dat het geen zin heeft, dat zeiden ze ook telkens tegen mij, maar volgens mij vinden ze het gewoon te duur om vaker bloedtesten te laten uitvoeren. erop blijven staan meis, ik kan me heel goed voorstellen dat je dit wilt laten onderzoeken, want waarom nestelt het elke keer niet in, dat zou ik me ook gaan afvragen als het nog nooit gepakt heeft. dikke knuf voor nu, het is allemaal ook zo moeilijk he', en dan elke keer weer een tegenslag, en dan geen medewerking van je ziekenhuis, ze moeten toch kunnen begrijpen dat je hier onderzoek naar wilt doen.

x lisa.

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja precies, ik wil het gewoon laten onderzoeken, ook al komt er dan misschien niks uit, dan weet ik dat in ieder geval en kan ik dat voor mezelf afsluiten, maar nu blijf ik me maar afvragen waarom het elke keer niet innestelt, misschien is het ook wel gewoon de natuur en hebben we elke keer pech, maar ik wil het gewoon zeker weten, dingen uit kunnen sluiten!

Vanmorgen bij de HA geweest en die deed echt helemaal NIET moeilijk, ik legde uit dat ik het graag verder wil onderzoeken om te kijken of het misschien ergens aan ligt, nou dat begreep ze heel goed en ze vond het ook heel erg raar dat het ziekenhuis geen verdere medewerking wilde verlenen. Heb vanmorgen 6 buisjes bloed af laten tappen, en krijg volgende week de uitslag, dus mocht daar wat uitkomen dan kan ik dat de 17e gelijk gaan bespreken met dr. B.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Lindinha, gaan ze dan naar stollingsfactoren kijken?

Mijn vriendin heeft dat na 2x een mk ook gehad. Zij hebben toen ook een chromosonenonderzoek laten doen, die uitslag duurde wel drie maanden maar ook daar is nu niks uitgekomen dus dan kunnen ze dat hoofdstuk achter zich sluiten en nu verder gaan.

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik heb geen idee waar ze allemaal naar gaan kijken en op testen, had een heel lijstje gekregen met allemaal onbegrijpelijke punten waarop te testen. Weet dat ze sowieso op Vitamine B12, foliumzuur en ijzer gaan testen en nog wat andere zaken. Volgende week do. of vrij. krijg ik de uitslag. Ga weer ff afspraak maken om de uitslag met de HA te bespreken.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mag ik deze tip ook weten?;)

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverd, wat een ellende. Je verdriet is zo enorm voelbaar... iedereen kent het vast wel.

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja helaas kent iedereen hier dat gevoel, het is ook zo oneerlijk allemaal!! Af en toe moet je je frustratie er gewoon ff uitgooien.

Mn ongi is vandaag ook echt doorgebroken.... ICSI 4 is ten einde, op naar de cryo's in 2010!!

Fijne avond en weekend allemaal!

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lindinha :(:(:(

fijn dat je een lieve huisarts hebt, en die je medewerking wilt verlenen.

hier toch ook weer mindere dagen, gezeur op m'n werk, winkel gaat waarschijnlijk verkocht worden waar ik werk en dat al per 1 jan. maandag hebben we een gesprek met onze werkgeefster, en door dit alles merk ik dat ik toch al m'n frustaties hier op af reageer, en opmerkingen door andere niet kan hebben, zoals vanavond op verjaardag van m'n schoomoeder, barste in huilen uit in een volle kamer met visite :(

wel een leuke sinterklaasavond gehad, met de kleintjes van m'n zus, maar goed het is allemaal zo dubbel, en dan heb je er van die mindere dagen tussen zitten dat het je toch allemaal weer teveel wordt.

x lisa.

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve Lisa, heb al even in je eigen topic gereageerd!
    Sterkte meid!!!

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieverds,

Lisa, heb ook al in je eigen topic gereageerd. Sterkte meis met dit rot nieuws. Hopelijk komen jullie er in het gesprek met je werkgever er op een goede manier uit! Knuff

Lindinha, hoe is het met je? Ik herken het gevoel van WAAROM ook! Dit spookt ook vaak door mijn hoofd!!

Ik probeer echt iedere dag POSITIEF te denken, al is dat heel moeilijk maar alleen dan kan ik de moed en de kracht hebben om verder te gaan!!!!!!! Dat houdt mij op de been.

Fijne zondag meiden!!

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik vind dat echt heel knap van je dat je elke dag positief denkt! Ik vind dat zo moeilijk af en toe en dan denk ik.... volgens mij worden wij nooit mama en papa. Weet dat positief denken beter is maar soms moet ik die twijfel ook gewoon uiten.

Heb je tips voor ons allen hoe positief te blijven??

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben eigenlijk ook wel elke dag positief, maar dat is ook wel het aard van het beestje. Kan nooit lang in een vervelende bui blijven hangen.

Nu ik hier meiden zie die waarschijnlijk positief gaan testen dan heb ik wel even een steek van jaloezie. Ik wil ook heel graag en nog steeds is het nog niet zover. *zucht* We willen gewoon zwanger zijn en de mmm niet meer nodig hebben.

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Allemaal een dikke knuffel hier, kan ze deze maand niet genoeg geven denk ik, eerst die stomme sint en dan de kerstperiode, iedereen happyfamily uithangen, ppppffffff ik denk er heel veel aan en dan helemaal aan jullie!!!

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Dat van dat steekje jaloezie dat ken ik ook. Tuurlijk ben je blij als iemand van ons zwanger raakt, maar je wilt zelf ook zo graag he! Dat maakt het soms ook wel eens extra moeilijk....

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het iedereen van harte.... maar mezelf ook!!

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, uhhh tja tips kan ik eigenlijk niet echt geven. Ik weet alleen dat het echt beter voor me is dat ik positief blijf, en ook ik heb echte dip-dagen hoor ;)!!! Dat is ook niet meer dan normaal. Maar ik blijf ook altijd denken aan de dingen die me wel gelukkig maken, het ontzettende sterke en goede huwelijk van ons :D (wat door de MMM alleen maar sterker is geworden), de gezondheid van mijn familie en alle leuke dingen die we in ons leven meemaken. Is moeilijk ik weet het maar alleen dit houdt me echt op de been ieder dag!!

Linda, ja in deze donkere dagen voor de kerst mis ik ook echt een gezinnetje :(. Samen de feestdagen doorbrengen, cadeautjes uitpakken lijkt me echt zo heerlijk met zo'n kleintje! Mijn man zei vanmorgen nog, moet toch heerlijk zijn dat er nu zo'n kleintje rondhuppelt of in de boks ligt. En toen zei ik: daar gaan we voor!!!!!!!!! Hup schouders eronder en gaan met die banaan!

Schoonzusje krijgt al oefenweeen, hopelijk voor hun laat het niet al te lang op zich wachten. Ze is nu 39 weken en 3 dgn zwanger.......spannend!!!!

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Het is ook niet zo dat ik dagenlang in zo'n dipje blijf zitten, het zijn van die momenten die je overvallen. Verder ben ik er ook wel positief over hoor en denk ik ook elke keer weer: we gaan er weer helemaal voor deze keer, deze keer MOET het gewoon lukken!

Heb net met het ziekenhuis besproken dat we in januari weer verder mogen met de cryo's. Tenminste als er niks raars komt uit de bloedtest van de week.

Sabrien, jullie ook in januari weer verder met de cryo's??

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goed zo meis!!!! Ja wij gaan ook waarschijnlijk in januari verder met de cryo's ligt eraan wanneer ik ongesteld word. Ben er nu nog eigenlijk niet aan toe, vindt het wel even lekker zo!!!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    heh meiden ik hoop in januari een goed begin voor jullie met de cryo's

Hier ik had vandaag ongi moeten worden, maar ze zijn er nog niet:(.
    Heb normaal max een cyclus van 30 dagen dus lang "mag"het niet meer duren.
    Heb dit nog nooit gehad bah!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Waarom een :(? Misschien is het juist goed nieuws.

Deel Deze Pagina