IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Lindinha, sabrien heel knap dat jullie zo sterk blijven het is erg zwaar ook omdat de feestdagen er aan komen en dat is begrijpelijk heb ik ook elke keer gehad ga duimen dat 2010 jullie jaar word en ook een positieve test in je handen mogen krijgen ik snap dat het rot is als iemand postief test je bent blij voor die persoon maar toch steekt het bij je omdat je het zelf ook graag wilt heel veel succes

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja precies dat is het 'm! Je gunt het iedereen van harte maar jezelf ook!

Sabrien, 2010 wordt ons jaar!!!!

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden, gaat hier al weer beter met me.
    winkel blijft gewoon open, was een uit de hand gelopen roddel, nah ja, kun je er ook wel weer bij hebben zo, pffff niet dus, maar ben dus niet werkloos in januari.

idd meiden het zijn van die dip dagen, ik ben ook vind ik zelf wel heel sterk, en alle meiden hier, maar goed, je kunt een hele hoop hebben en soms de kleintste dingen zijn het dan die de emmer doen overlopen.

volgende week donderdag weer starten met progynova, best snel alweer, maar we gaan er voor!!

2010 wordt ons jaar meiden.

en tja die stomme feestdagen ze zijn heel leuk en gezellig, maar dan wordt je toch weer eens extra geconfronteerd met het geen wat je heel erg mist. ik duim voor ons sabrien en lindinha dat we volgend jaar kerst een mooi beebje in onze armen hebben of iig eentje of twee (hihi) in onze buik.

linda al bijna 25 weken, gaat snel heh meis, al bijna verlof toch, hoe voel je je nu?? rustig aan doen heh.

sabine en pat hoe voelen jullie je?

@all, dikke knuf.

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    HELEMAAL MEE EENS Lisa!!!
    Wij gaan er ook weer helemaal voor in het nieuwe jaar!
    Hebben we in ieder geval een heeeeeeeel goed voornemen voor 2010!!!...hihi....

Vanmorgen voor het ziekenhuis nog ff een zw.test gedaan, maar uiteraard negatief getest. Had ook niet anders verwacht!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    JAAAAAAA Lindinha en Lisa!!!!!

That's the spirit !!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou bijna willen zeggen tsjakka!!! :D hahaha. Met zijn allen gaan we er weer voor. We sluiten dit (rot) jaar af en gaan met volle kracht vooruit in 2010. Ik duim ook keihard voor ons!

Lisa, gelukkig dat het allemaal meevalt op je werk. Moet je niet aan denken zeg, dat kun je er nu echt niet bijhebben!

Lindinha, frustrerend he dat je weer die test moet doen en dat je weet dat het negatief is! Knuff!!!!!!!

Sabine, leuk dat je even voorbijkomt!!! :D Hoe gaat het? Lekker genieten :):D:)!!!

Pat, hoe is het met jou?

Linda, nog verkouden?

Meiden heb al een paar dagen rose/bruinverlies en denk dus dat ik een dezer dagen ongi ga worden maar dat is eigenlijk te vroeg zit vandaag pas op cd 23 heb normaal wel een langere cyclus :(.

Maar ik denk dat ik nu niet ga starten met de Progynova, heb het er gisteren met mijn man over gehad. Ik merk echt dat ik (lichamelijk en geestelijk) er nog niet klaar voor ben en start dan pas in januari. Mijn lichaam en cyclus zijn volgens mij echt van de wap.
    Ik weet gewoon dat dat nu het beste voor me is en daar moet ik naar luisteren. Die paar weekjes maken ook niet meer uit. Vorig jaar is mijn kerst ook al verpest door de Decapeptyl (daar ben ik altijd ontzettend beroerd van) en dit jaar wil ik gewoon leuk, gezellig en rustig de feestdagen doorkomen!!

Fijne dag vandaag!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Wauw goed keuze sabrien, tja je verlegd je grensen he, mijn 3e ivf was ook de eerste behandeling die ik later plande omdat dat beter voelde terwijl ik al die andere jaren/maanden/weken niet kon wachten om verder te gaan.

Dikke knuf voor jullie allemaal!!!

Lisa wat een opluchting watbetreft je werk trouwens!!!

Ik denk aan jullie!!! Hier alles prima al wordt het erg zwaar maar toch is het niks vergeleken bij... nou jullie weten wat ik wil gaan zeggen.

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Belde net met het ziekenhuis om te zeggen dat ik ongi zal gaan worden maar het eigenlijk niet zo zag zitten nu te starten.
    Wat blijkt ze hadden ook helemaal geen plaats meer in december.
    Als ik ongi word in januari dan moet ik even bellen, zitten in januari ook al behoorlijk vol. Kan zijn dat ik dan met de Microgynon start zodat ik dan in februari start met de Progynova.

Nou komt toch prima uit zo, hun hebben het te druk en ik heb even rust ;)!!!

Heb meteen een golf van rust en opluchting over me heen gekregen, gek he?!

Even lekker rust in huize Sabrien! :D

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Goed zo Sabrien!!!
    Zolang het niet goed voelt, vooral niet doen! En nu komt het ook nog goed uit in het ziekenhuis, nou ja prima toch zo?!!
    Volg je gevoel, heb ik afgelopen tijd ook gedaan en voelt echt goed.

Ik ga in principe in januari weer verder met de cryo tp, maar krijg vrijdag uitslagen van het bloedonderzoek en heb volgende week een gesprek met onze gyn. en wellicht dat ik ga vragen of er een chromosomenonderzoek gedaan kan worden. Gewoon om dingen uit te sluiten, zou voor mezelf gewoon beter voelen...!

Meiden, we gaan lekker genieten van deze heerlijke feestmaand, met alle lekkere hapjes, (alcoholische) dranken en een knallend uiteinde, laten we alle ellende van dit jaar lekker de lucht in knallen op Oudejaarsavond!!! Dan hebben we helemaal een schone lei voor 2010.

Fijne avond!
    Kissiexxxx

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Meiden even een heele dikke knuffel...ik gun het jullie zo!! Ik hoop echt dat jullie heel snel zwanger zullen zijn en ondanks dat het vreselijk dubbel zal zijn tijdens de feestdagen hoop ik dat jullie er wel van kunnen genieten...

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meiden,
    het is stil hier, hoe is het met iedereen?

sabrien, ben je al van je hoofdpijn af, geeft wel een rustig gevoel nu denk ik he', dat je even helemaal niks moet.

lindinha, heb je de bloeduitslagen al binnen? ben erg benieuwd wat de huisarts ervan zei.

linda, ben je alweer beter? doe je wel lekker rustig aan.

x lisa.

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hi Lisa,
    Ja heb de uitslagen van het bloed inmiddels binnen, maar kwam eigenlijk niks uit. Vitamine B12 was 285, moest liggen tussen 150-640, dus in principe wel goed. Ga do. nog aan dr. B. vragen of hij mijn B6, Actief B12 en homocysteine wil testen met bloedprikken. En zit te denken om te vragen om een chromosomenonderzoek, weet niet of het echt veel zin heeft, maar vragen kan geen kwaad. Hij had dat ook aan jullie aangeboden toch? Hebben jullie dat gedaan?

Verder vrij rustig hier, ben nog steeds thuis, ga deze maand ook nog niet werken, heb 5 januari weer een afspraak met mn baas om te kijken of ik het in januari weer langzaamaan op kan bouwen. Ik zie het wel....

Fijne zondag meiden!!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    dikke knuffel voor julli allemaal!!!

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Jeetje ik moest ons topic even zoeken!!!!

Linda, thanks voor je knuffel *Sabrien knuffelt Linda terug*!!!!

Lindinha, doe maar rustig aan meis en neem je tijd voor alles te verwerken. Het is niet niks wat je dit jaar allemaal voor je kiezen hebt gehad!!! Bouw het werken maar langzaam op begin volgend jaar, niks overhaasten. Voor nu maar genieten van deze mooie tijd van het jaar!!!!!!!! We gaan er samen weer voor in 2010 !
    Dikke knuffffffffffffffffffffff

Pat, ook al zo'n dikke knuffel van jou!!!! Wat leuk dat je ons hier altijd nog komt opzoeken! Hoe is het met jou? Alles goed? Begin je al een buikje te krijgen?

Lisa, ben gelukkig sinds deze week weer van mijn hoofdpijn af. GELUKKIG! Heb echt 3 weken hoofdpijn gehad dag en nacht. Wat lief dat je daar nog aan denkt :D.
    Hoe is het met jou? Wanneer start je weer met de Progynova? Zo Spannend!! Al lopen we niet gelijk, ik ga je de komende tijd steunen en ik ben er voor je als je me nodig hebt!!!!

Debje en Hanneke hoe is het met jullie?

Ik denk dat mijn lichaam echt van de wap af is! Zit nu op dag cd 28 en heb vorige week al een paar keer bruinverlies gehad en ongi krampen, maar nu helemaal niks meer :(. Heb ik nog nooit gehad.......Verder met mij alles goed. Ik probeer met volle teugen te genieten van deze dagen zo voor de kerst!!! Druk met werken, kerstshoppen, veel verjaardagen deze maand en leuke dingen doen!!! Heb afgelopen zaterdag schandalig geshopt met mijn moeder, heb bijna een nieuwe klerenkast nodig en dat voelt goed!!!! Echt een aanrader, hihihi! Heb de kerstcadeautjes bijna allemaal al binnen!

Hoop dat een dezer dagen mijn peetekindje geboren wordt.
    Schoonzusje is deze week 40 wkn zwanger, zou leuk zijn als dat voor de kerst nog gebeurt!!! Heb zoveel leuke cadeautjes gekocht, tja deze peettante kan zich echt niet inhouden in een babyzaak/speelgoedzaak hihihi :)

Voor iedereen een dikke knuffffffffffffffffffffff!!!!!

14. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Hier niet zo goed we hebben vanavond we ons kindje (voor ons toch ons kindje, ons konijn) moeten laten inslapen, het is natuurlijk niet hetzelfde maar voor ons was ze toch een beetje ons kindje. Soms is het gewoon allemaal niet eerlijk en snap ik niet waaraan we dit allemaal verdient hebben ........

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhh Sabrien, je brengt me helemaal aan het huilen, wat ben je toch lief en sterk. Heb momenteel effe een dipmomentje.... hebben net gehoord dat vrienden van ons weer zwanger zijn van de 2e... die vriend belde mijn vriend om dat te vertellen. Ze gaan begin feburari trouwen en wilden eigenlijk niet zwanger raken voor die tijd, hadden het ook "veilig" gedaan in de vruchtbare periode, maar blijkbaar ervoor of erna niet... ze is nu 5 weken zwanger en eind aug. uitgerekend.... dat had onze datum moeten zijn als de laatste ICSI gelukt zou zijn.... vind het zo oneerlijk... sommige mensen hebben ook alles en sommige niks!!!

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Debje :(,wat verdrietig zeg van jullie konijn :(. Wij zijn ook echte dierengekken. Hebben vroeger ook een konijn gehad. Nu hebben we 2 katjes (zijn ook echt onze kindjes :D) en daar zijn we ook stikgelukkig mee. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik hun zou moeten missen. Bah en dan net ook nu in deze feestperiode. Ik kan me voorstellen dat je het soms allemaal te veel wordt. De MMM laat ook echt zijn sporen na he?! Dan kan je eigenlijk niet veel meer erbij hebben. Dikke knuffff en sterkte meis!

Lindinha, was niet de bedoeling om je aan het huilen te brengen hoor!!!! :) Kan me voorstellen dat je een dipmoment hebt als je hoort dat "weer" een stel vrienden zwanger zijn pfffff. Dan denk je echt wannneer zijn wij nou eens aan de beurt ?!?!?!?!??!!?!?!? Het is ook niet eerlijk!!!!!!!!!
    Maar dat maken we helemaal goed in 2010!!!:D
    Knufffffffffff

Dikke smak voor jullie allemaal!!!

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sabrien, we gaan het zeker helemaal goed maken in 2010!!!
    Dat MOET gewoon!!

Zie er gewoon tegenop om weer 9 maanden tegen een zwanger iemand aan te kijken. Klinkt heel gemeen allemaal, maar weet dat ik het hier wel kan zeggen...

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ik weet precies wat je bedoelt en hier mag en kan je alles zeggen hoor, daar zijn we voor!!!!!! Ik heb 9 maanden tegen de mooie dikke buik van mijn schoonzus mogen kijken, voelen en nu ben ik eigenlijk stiekem ook wel blij als het kindje er dadelijk is, stom he?
    Ik ben natuurlijk ontzettend blij voor hun, maar het blijft toch pijn doen dat is heel normaal als je ziet wat wij allemaal voor een zwangerschap over hebben!!!!

2010, here we come. We are ready!!!!!!!

19. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    He meiden, daar ben ik weer eens. Debje wat erg van je konijn, het maakt niet uit wat voor beestje het is, je hecht je eraan en het doet vreselijk pijn als je die beslissing moet nemen. Sterkte.

Moeilijk is het he om zwangeren om je heen te zien. Er zijn bij ons net 3 vrienden bevallen. Het lijkt wel een baby-boom, want nu zijn 2 andere vrienden weer zwanger. Waar ik zo moe van word zijn die goedbedoelde adviezen en verhalen dat mensen na 6 jaar MMM zomaar zwanger zijn geworden. Het is allemaal goed bedoeld maar dit zijn uitzonderingen helaas. En dat je het los moet laten, op vakantie moet gaan, nou ja jullie kennen de verhalen. En dan moet je maar aardig blijven. Verder gaat het goed hoor hahaha. Ik heb vorige week de hele dag Gent proberen te bereiken maar de hele tijd in gesprek. Heeft iemand hier trouwens ervaring met Gent?

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hanneke zijn jullie je aan het orienteren om verder te gaan in Gent?
    Wat onzettend spannend!!! Ik krijg spontaan kriebels in mijn buik!!!!

Sorry kan je niet verder helpen met Gent, weet niet of andere meiden hier wel ervaring mee hebben. Ik kan me zo 1, 2, 3 niemand bedenken. Wat irritant dat ze niet te bereiken zijn! Wij hebben wel al een informatief gesprek gehad in Genk (tis maar 1 letter verschil maar wel een paar kilometertjes verder ;)). Ik moet zeggen in Belgie zijn ze wel al verder heb ik het idee. Hun wilden echt uitvoerig onderzoek gaan doen, HSG, hysteroscopie en alles erop en eraan. Dat heb ik hier nog nooit gehad (vonden ze niet nodig) maar in Genk doen ze dat wel standaard. Dus mochten wij geen geluk hebben met onze cyro's dan gaan we eens terug naar de Belgen!

Echt ontzettend spannend voor jullie !!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina