IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wil jullie alvast hele mooie feestdagen wensen!!!!!! Geniet van deze mooie tijd van het jaar!!!!!!!!

Dikke kus Sabrien!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Natuurlijk voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen met veel mooie momenten. We gaan voor een zwanger 2010!!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lieve meiden,

Ik wil jullie fijne feestdagen wensen al voelt het wel gek om dat aan jullie in 'mijn positie' te zeggen... een beetje ongepast zelfs. Juist in deze maand denk ik zoveel terug aan al die vorige decembermaanden waarin we ons echt heel anders voelden. En daarom denk ik ook zoveel aan jullie.

Een dikke knuffel voor allemaal, konden we maar in de toekomst kijken naar de volgende decembermaand. Ik hoop en duim zo dat we dan allemaal in dit topic zwanger of zelfs al mama mogen zijn!!!

Liefs van mij

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi meiden,

ook ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne kerst hebben en een geweldig 2010 waarin er hier vele mama's bij mogen komen. Ik gun het jullie allemaal zo erg!!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, en misschien een date in het UMCU. :D

Sabrien, fijn dat de kleine man het zo goed doet.

Linda, trek het je niet aan.
    Ondanks de enorm vurige kinderwens gaan wij alsnog fijne kerstdagen hebben. Wij gaan ook genieten van de jaarwisseling. We kunnen er immers niets aan doen dat we nog niet zwanger zijn. De helft van de wachttijd hebben we erop zitten!:D

6. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik wil ook even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een hele fijne kerst te wensen.
    Volgend jaar wordt JULLIE jaar, DAT MOET!!!!

Hou vol, lieve sterke meiden

liefs C.

7. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

lieve meiden
    ik wil jullie toch hele fijne dagen wensen en hopelijk hebben jullie genoeg afleiding
    en word 2010 jullie jaar

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    sabrien gefeliciteerd met je neefje.

linda thanx voor je lieve steun altijd, geniet van deze bijzondere dagen, zo'n kerst als deze komt nooit meer terug met 2 van die mooie wondertjes in je buik ;)

en alle andere zwangere ook thanx voor jullie lieve steun altijd, juist jullie weten als geen ander hoe wij ons voelen.

fijne kerstdagen meiden ;)

liefs lisa.

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey lieve meiden,
    Al eerste fijne feestdagen natuurlijk en laten we volgende week dit verschrikkelijke rotjaar (voor sommige van ons dan) voor eens en voor altijd afsluiten en op naar een nieuw, fris jaar!!!
    2010 wordt ons jaar!!!!

Even een snelle update van ons gesprek gister in het ziekenhuis met onze gyn. nav de mislukte behandeling. Ik had via mn ha al bloed laten prikken op het een en ander, maar kwam niks uit, had de uitslagen ook meegenomen, hij heeft er ook nog naar gekeken maar kon er ook niks vreemds aan vinden. Heb ook nog gevraagd of het zin heeft om een stollingsonderzoek te laten doen of andere onderzoeken, maar hij heeft ook uitgelegd dat ook al komt daar iets uit en je wordt daarvoor behandeld met medicijnen dat dit niet het antwoord hoeft te zijn om het WAAROM we niet zwanger worden. Hij snapte heel goed dat we naar iets op "zoek" zijn waarom het elke keer niet lukt en hij zei dat het kan zijn dat er "iets" is waardoor de embryo niet innestelt of gewoon domme pech..... maar valt helaas nog niet te onderzoeken. Hij vertelde dat ze in het UMCU wel al onderzoek hebben gedaan naar het baarmoederslijmvlies, ze namen dan net voor de tp een hapje weg om dat te onderzoeken en dan de uitslag afwachten van de tp, maar daar kwam niks duidelijks uit waardoor een emmie niet zou innestelen, het blijft een stukje natuur. Hij was er heel eerlijk in en heb op een of andere manier ook wel vertrouwen in wat hij zegt en heb door het gesprek eigenlijk wel weer goede hoop gekregen voor volgend jaar. Hij zei ook, ik heb een goed gevoel dat 2010 jullie jaar gaat worden.....! Nou laten we dat maar in gedachten houden dan, he?!!!
    We gaan nu 2 cryo's in eigen cyclus terugplaatsen en mocht daar niks uitkomen dan gaan we het proberen met tabletten die ervoor zorgen dat er een vrouwelijk hormoon wordt afgegeven waardoor er geen eitje rijpt maar wel het baarmoederslijmvlies voorbereidt op een tp, en zal dan ook Utrogestan moeten gebruiken, maar voor nu..... dus eerst 2x in eigen cyclus.

Nou dat was het voor even eigenlijk hier!!
    Meiden fijne dagen en keep the spirit up!!!

10. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Ook ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen en een vruchtbaar 2010! Lindinha wat een mooie positieve instelling meis. Goed dat je alles hebt laten onderzoeken.

Iedereen hele fijne dagen.

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, wat fijn dat de bloedtest goed was!! Moet toch ook al een echte geruststelling zijn he! We gaan er voor 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hanneke, al verder gegaan met jullie zoektocht in Belgie?

Zo de kerstdagen zijn om, was heel erg gezellig bij ons en natuurlijk wel veel te veel gegeten :p!!! Vandaag weer aan het werk!
    Donderdag gezellig met vrienden oud-en nieuw vieren, komen naar ons toe dus dat wordt ook leuk met oliebollen, lekkers op tafel en........ nee niet nog meer eten :D hihihi. Nou ja we genieten er nog maar even van. Vanaf volgende week weer chronisch aan de lijn, altijd een goed voornemen begin vh nieuwe jaar!

Bah dit keer is mijn cyclus goed van slag, zit nu op CD 41 en nog geen ongi te bekennen heb wel 2 weken geleden wat bruinverlies gehad. Hoop dat het maar snel doorbreekt. Voel me zo opgeblazen, of komt dat door al de kersttaart? hihihi!

Lieve forumvriendinnetjes, ik wil jullie alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel erg gelukkig, gezond, liefdevol, vruchtbaar nieuwjaar!!! Dat onze grootste wensen mogen uitkomen.

Bedankt voor al jullie steun dit jaar en samen gaan we er weer voor in 2010!!!!!

Kus Sabrien (ga nog maar even aan mijn fles water drinken en mijn bruine boterham met 20+ kaas opeten, vandaag balansdag;))

12. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Lieve meiden

kom wel niet zo heel veel meer, maar wil jullie mega mega mega goeie wensen wensen voor het nieuwe jaar.

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieve Debje,

Leuk dat je nog eens voorbijkomt!!!!!!! Ik ben je echt niet vergeten hoor!!! Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en alles wat wensbaar is voor het nieuwe jaar!!!!!!!! 2010 Start toch de bouw van jullie huisje he? Als ik het me nog goed herinner!

Knufff

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Debje, ik wens jullie een mooi nieuw huisje toe waarin toch eens een kleintje mag opgroeien. Fijne jaarwisseling.

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Meiden...ik wens jullie allemaal een geweldig goed 2010. Mijn wens is dat jullie allemaal een positieve test in handen krijgen in 2010!

liefs Daffie

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey lieve meiden,

il wil jullie allemaal alvast een prettige jaarwisseling toewensen, en hopelijk gaan voor een aantal meiden waaronder ik onze grootste wens in vervulling.

sabrien en lindinha ik hoop met heel mijn hart dat 2010 ons jaar gaat worden ;) dikke knuf meiden.

linda, morgen om 12 uur s'nachts begint voor jou het mooiste jaar in je leven, 2010 het jaar dat jullie wondertjes geboren worden, dikke knuf meis, ik hoop dat je 2009 mooi afsluit, want ook dat is voor jou een jaar met bijzonder veel herinneringen, vele verdrietige maar ook hele mooie herinneringen ;)

en ook voor alle andere zwangere en nog niet zwangere meiden, wens ik alvast al het goeds voor 2010.

morgen start ik met progynova, dus cryo tp 4 is dan begonnen.

liefs lisa.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lieve meiden,

Dit topic zal altijd speciaal voor mij blijven. Alle steun die ik de afgelopen jaren nodig had, heb ik hier gekregen!

Ik hoor inmiddels bij de voorbeelden waar we ons allemaal aan vasthouden. Het KAN en daarom doen we dit meiden. Al die nare hormonen, de energie die weggezogen wordt tijdens alle belangrijke uitslagen en dan steeds weer die zenuwslopende wachtweken. Maar ook al dat verdriet, soms elke dag, juist wanneer je misschien ook niet met een behandeling bezig bent...

Ik wens met heel mijn hart dat jullie wens in 2010 ook uit gaat komen. Al het geluk wat ik tegenkom, stuur ik door naar jullie. Jullie zijn kanjers. 2009 is voor velen een jaar dat snel afgesloten moet worden zodat er verder kan worden gegaan in 2010. Maar ik ben ook trots op jullie want we doen het allemaal maar 'even' wel, dat kan echt niet iedereen aan. Respect voor jullie allemaal, jullie zijn super en de beste mama's die er zijn en daarom nog even voor jullie dit (beetje verdrietige) maar mooie gedichtje:

In gedachten ben ik al jaren zwanger
    van jou, m'n kind dat ik al zo goed ken.
    Maar de laatste tijd wordt ik steeds banger
    dat jij niet weet dat ik je moeder ben.
    Iedere dag wordt je bij een ander geboren,
    elke keer draag je een andere naam.
    Ik hoop zo dat je in 2010 bij mij zult horen,
    zodat we samen verder gaan.

Liefs van mij

18. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Mooi geschreven Linda, ik sluit me helemaal bij je aan.
    Meiden, jullie zijn sterk, en zeker mag je de moed laten zakken, dat heb ik ook zo vaak gedaan.
    Maar ergens diep van binnen is er die hoop dat ook JIJ mama gaat worden en daar vecht je voor.

Ik wens jullie allen een vruchtbaar 2010

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden, ik schrijf eigenlijk nooit mee in dit topic, maar ik wil jullie ook allemaal een gelukkig, gezond, prachtig, geweldig, gezegend, vruchtbaar en liefdevol 2010 wensen!

Liefs Zora

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik wil me ook graag bij Linda aansluiten...een erg mooi gedicht!

Meiden ik wens jullie alle goeds voor dit nieuwe jaar en hoop dat jullie grote wens nu eindelijk uit mag komen. Dat het strijden en alle moeilijke momenten beloont mogen worden en jullie van een hele mooie zwangerschap mogen genieten dit jaar!!

Liefs Pat

Deel Deze Pagina