IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Misschien kun je vragen of jij op engels over kan schakelen.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zag net de topic over grote onderwerpen. Hou het even in de gaten!!!

De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid.
    We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden.
    Je kunt gewoon een Deel 2,3,4 etc van je onderwerp aanmaken wat wellicht niet helemaal handig is maar je kunt dan wel lekker snel lezen en lekker snel berichten plaatsen.

Zodra de grote onderwerpen gesloten zijn zullen ze verwijderd worden naar de prullenbak om te voorkomen dat ze in de toekomst voor problemen kunnen zorgen.

Lotte

Er zal nog overleg plaats vinden.

3. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

timon wat een goed nieuws hopelijk kunnen jullie dan snel beginnen met icsi

lisa hoop dat je ook heel snel aan de andere kant mag komen

hanneke vervelend is het wachten he
    je kan toch vragen als je belt of ze engels spreken

pat wat fijne volgende week de 20 weken echo vind je het ook spannend?
    gaat best wel snel he de tijd

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Timon, wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen! :D Spannend!!!!

Hanneke, bah ja dat wachten daar wordt je ook niet echt vrolijk van he? Hoop dat je snel een reactie terug krijgt! Ben eens benieuwd hoe daar alles verloopt! En mijn duits, ist auch nicht so gut hahahahaha, zou voor mij ook problematisch zijn. Hoop echt dat jullie nog een kans krijgen, daar ga ik echt voor duimen.

Pat, WAUW! Wat gaat dat snel. Ik weet nog zo goed toen je positief testte! :D. Wat leuk dat je al schopjes begint te voelen! Ennnnnnn... spannend die 20 weken echo. Alleen maar leuk, leuk, leuk !! En gewoon blijven schrijven hier, jij hoort hier hoor!!!!!!! Ik ben gek op leuke verhaaltjes :).

Lisa, dat is snel gegaan zeg..........wauwie....vandaag echotijd!! Spannend hoop dat je groen licht krijgt en gauw een TP van 2 mooie eskimootjes en dan gaan we KEIHARD DUIMEN!! Het is allemaal een beetje dubbel he meis, las dat je laatst ook wat mindere dagen hebt gehad. Is echt heel normaal hoor, sommige dagen ben je super positief en er zijn ook wel eens dagen dat je je minder voelt. Ik denk ook nog vaak aan mijn miskraam terug en dat ik nu zover zou zijn en bijna uitgeteld................dat vind ik zo moeilijk....... Heb jij dat ook? Mijn man zegt dat ik niet meer teveel moet kijken naar wat gebeurd is maar nu met volle moed naar de toekomst moet kijken. Maar stiekem zie ik dat hij het er ook moeilijk mee heeft hoor!
    Ben benieuwd naar de echo vandaag en wanneer ze de cryos gaan ontdooien en natuurlijk de TP :D.

Sabine, dat kun je wel zeggen dat het snel gaat!!!! Wauw zeg! Alles goed verder?

Lindinha, was je al begonnen met de Progynova? En wanneer heb je de echo? SPANNEND!!!!

Linda, hoe is het meid? Houden ze je bloeddruk goed in de gaten? Is die al wat verlaagd, of hetzelfde gebleven? Goed voor jezelf en de twins zorgen he!!!!! Hoop dat ze nog lekker warm bij mama in de buik blijven zitten totdat ze zich echt mogen laten zien! En wij willen natuurlijk wel veeeeeeeeeel foto's zien!!!!! :D Rustig aan meis die laatste loodjes!

Daffie, voor jullie kan het nu dus ook gaan opschieten, wat spannend!! Alles goed met de kleine meid?

Ik denk dat ik iedereen zo'n beetje gehad heb nu ;).

Sorry, ben even niet veel meer op ZP geweest. Erg druk gehad! Heb af en toe even snel gespiekt of het jullie goed ging!!!!! Een week is zo voorbij, jeetje januari is zelfs al weer bijna om!

Hier gaat alles goed, naast dat ik het heeeeel druk heb op het werk ;).

Wordt alleen heel erg verdrietig als ik alle verhalen over Haiti hoor en die kindjes zonder papa en mama zouden zo welkom zijn bij ons :(. Ging dat maar allemaal gemakkelijker he! We hebben zoveel liefde te geven aan een kindje............ Zijn ons ook wel aan het verdiepen in adoptie maar mijn man wil dat echt pas in gang zetten als we er echt alles aan hebben gedaan om zwanger te raken.

De tante van mijn man vroeg gisteren aan de telefoon wanneer we weer zouden gaan beginnen (heb alleen onze ouders vertelt dat de 4e poging mislukt was, dus ze weet niet dat we na de miskraam weer verder zijn gegaan). Want ze vond dat mijn man er ook niet jonger op wordt (is pas 32) en dat haar man toen al lang vader was en dat ze het niet normaal vond dat een man van b.v. 45 een klein kindje naar de creche moet brengen en halen. Ja hallo, hebben wij hiervoor gekozen :x, kan me er soms zo kwaad om maken, hoe mensen kunnen reageren daarom vertel ik ook bijna niets meer. Je krijgt toch alleen maar domme reacties.

Hihih sorry voor mijn lange verhaal hierboven......... moest echt even bijkletsen met jullie!!

Fijne dag!

Kus Sabrien

Deel Deze Pagina