alleen maar mensen die medelijden met ons hadden we waren ook de enige op de fiets. en vandaag is het super lekker weer!
Dat zal een leuk gezicht zijn geweest, 2 zingende mensen in de regen op de fiets... En tuurlijk denk ik aan je, ik mag dan op mijn roze wolkje zitten, maar blijf je steunen hoor! Dikke knuf Daffie
Baby: gefeliciteerd! pekske: wat zou het een wonder zijn he meid, super! Hoop echt dat het zo is hoor! Ik feliciteer je alvast voorzichtig.... Wij hebben aanstaande woensdag tp van 2 cryootjes! Tussen half 10 en half 12 worden we gebeld of het ontdooien goed is gegaan en later op de dag zal dan de tp zijn, spannend! Ik praat er met veel minder mensen over dan ik ooit gedaan heb en wat een rust zeg, heerrrrrrlijk! Woensdag dus weer meer nieuws.... Groetjes, Sandra
baby gefeliciteerd! sandra ik hoop dat ze mooi ontdooien... hier al weer bloed verlies.....dus het mocht weeeeeer niet zo zijn.....word er moedeloos van
jeetje wat ligt blijdschap en vreugde hier dicht bij elkaar he. veel sterkte pekske. wat een klap voor je.
heeej pekske... wat k.t zeg! maar had je de afgelopen periode weer een TP gehad? of heb ik wat gemist? of was het gewoon tussen de behandelingen door de hoop op natuurlijke weg? Baby van harte met je beebje.... hoop dat het lekker bij je blijft zitten
@baby van harte gefeliciteerd, aangezien ik nog niet zo lang meelees, wat was je achtergrond? en hoeveelste ivf/incsi? het geeft zeker weer moed!
@Baby, gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van... @Pekske, meid wat een teleurstelling weer... Een hele dikke knuffel voor jou! Liefs, Josien
Aaaaaawww dat is dubbel sneu zeg... Toch NET niet de tweede dikke streep op die stomme test (tuurlijk hoop je op een wondertje! Wie niet hier?) EN nog eens doorweekt op jullie uitje! Lijkt me ook mega humoristisch om jouw en manlief *zingend in de regen* een tochtje te zien fietsen! Bad was lekker neem ik aan?
Ook ik had die hoop elke keer weer. Eerst voor we met de IUI begonnen. Toen voor de IVF in eigen cyclus en ook voor deze behandeling...
Baby......gefeliciteerd....ik wist trouwens niet dat de HEMa ook testen verkocht... @@@Pekske........ahhhhhh nee he ,het leek zo mooi. Sterkte meid.. @@Sandra...succes woensdag
ja he, dat heeft iedereen. maar ik hoor weleens dat het zo mooi is dat ik nog hoop heb op een natuurlijk wonder. maar ik denk dat iedereen hier dat wel heeft. ik hoop nu wel dat ik voor woensdag ongesteld word, want anders kan ik donderdag niet met de gonal F beginnen.
geen idee. ik denk dat een paar dagen later geen probleem is (misschien moet ik dan wat extra deca bijbestellen). ik hoop dat het verder geen extra vervolg heeft voor mijn behandeling natuurlijk (ik heb van mijzelf best wel wisselende cyclussen, een keer duurde het 50 dagen)
Baby81 gefeliciteerd meid Pekske dikke knuffel meid, maar nog niet de moed helemaal opgeven he, beetje bloed is niet erg. Sandra succes meid Hier de pregnyl gespoten, ging echt super goed, twee poedertjes en een watertje, in een keer zonder pijn of rode vlek, hihihi Nou aftellen naar de dinsdag, ik hoop op een eitje op 10 ipv de 22 van de vorige keer wat dat waren er toch wel heel erg veel. We hebben er natuurlijk maar eentje nodig he! Fijne avond nog, voor de meiden die voetballen kijken veel kijkplezier. Liefs Debje
baby: gefeliciteerd meid super \/ \/ \/ sandra: heel veek suc6 meid, hopelijk ontdooien ze goed en blijven ze lekker bij je zitten. pekske: oh nee he dikke knuffel voor jou!