IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    diana: jeetje meid...
    wat een onzekerheid zeg..
    ik hoop echt voor je dat alles nog goed zit van binnen..
    ik zou idd vragen om een echo..
    spannend hoor
    ik ga heel hard voor je duimen!

2. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    jeetje diana jij maakt het helemaal spannend...
    ik heb het al moeilijk met mijn ding nu, maar jij hebt het helemaal moeilijk met die positieve test nu.

ik vloei ook nog steeds niet goed door zeg maar...
    wel de buikpijn overigens...
    moet vrijdag nog effe test doen van de ha om te kijken of hij dan weer negatief is...

ik hoopniet jou na te doen(of wel natuurlijk)
    moelijk allemaal he....rot onzekerheid

3. pff diana, wat maak jij nou weer mee!
    ben je al gebeld? wow, als het toch anders was als dat je gedacht had.. mag je wel even op je knietjes ;)
    ik denk aan je!

4. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Pfffffff wat een onzekerheid...Diana.
    Ik hoop dat je snel gebeld word.

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    nou ben gebeld en moet morgen urine laten testen in het ziekenhuis.Gelukkig mag dat in het ziekenhuis in deze plaats, scheelt 30 minuten rijden.Dus morgenochtend laten testen smiddags rond 14.00-14.30 belt de gyn. me daarover terug.
    Maar goed, als die positief is weet ik nog niets, want waarom had ik dan bloedverlies.Dus zal het niet kunnen geloven tot een echo denk ik.Durf nog niet echt te geloven/hopen maar voel me wel een beetje speciaal

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb je nog gevraagd naar een echo? Ik vind wat ze je nu aanbieden gigadubbel! Je hebt zelf immers die test al gedaan...

Ik vind het altijd overkomen ofdat ze denken dat wij vrouwen zelf niet thuis kunnen testen...
    Ze zijn natuurlijk ook wel heeeeeel moeilijk die testen he..

Ik zou morgen nog eens vragen naar een echo en bloedonderzoek..

Maar goed.. ik hoop dat je morgen snel meer duidelijkheid krijgt meid...
    Succes!

7. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Phoe,phoe wat duren die weekjes lang zeg! over 7 dgn mag ik ook gaan testen net als wishgirl maar wat duurt het lang. De eerste week ging het nog wel maar nu ga ik dingen voelen of juist niet voelen. Ik heb ook al last van dat ongi gevoel en voel duidelijke mijn buik te heletijd, heb van die zachte gummie tieten en moe maar verder ook niet misselijk ofzo. Oja..... maar mijn plas stinkt(sorry voor de details) ben steeds bang dat ik weer nierbek ontsteking krijgt. Maar ja nog 7 daagjes wachten.
    Trouwens gefeliciteerd baby echt Super voor je!

Pekske we duimen voor je!

8. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    jeetje diana wat spannend nog meid! Ik duim dat de positieve test doorzet en over een maand of 8 een mooi kindje wordt! Succes de komende dagen...

9. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    En Diana weet je al iets? vind het zelf ok zo spannend voor je!
    grts

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje diane echt niet normaal, wat moet je nu toch weer denken, er 2 emmys terug geplaatst toch? ik ga voor je duimen, misschien kom je met de schrik vrij en wordt alles straks lekker roze!

11. ah.. wat lief dat je dat schrijft.**knuff**
    kan het dat er 1 emmy is afgestoten en dat de andere is blijven zitten?

12. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Diana jeetje meid, spannend hoor! Mijn duimen draaien.

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    bedankt dames

als blijkt morgen dat ik thuis goed getest heb ( ;) to whisgirl)
    dan zal ik gelijk vragen naar een echo.Heb 15 juli zowiezo een afspraak staan, dus ben bang dat ik tot die tijd zal moeten wachten.

@rach ja het kan zijn dat er 1tje nu weggegaan is.Dat is wat ik zelf nu eigenlijk denk/hoop want dan zit er tenminste nog 1tje.

Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven!Doet me erg goed.

enne rach om nog even terug te komen op wat je schreef over op m,n knietjes....Dat ga ik zekerweten doen, heb nu al spijt wat ik er hier over schreef :rolleyes:

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    spannend hoor spacey.De reden dat ik weer een test deed was het blaasontstekinggevoel, dus het kan een symptoom zijn.Ik duim voor je

15. :) ach ja je bent een mens he, we voelen ons allemaal weleens zo ;)

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hahaha, ik zie jullie al fietsen. Heeft het bij jullie de hele dag geregend? Hier was het na een uur of 2 heerlijk weer. Oh sorry, dat moet ik er natuurlijk niet inwrijven :) Nou ja, je moet maar denken, jij zat lekker in bad toen ik dozen versleepte.

Het is nog geen woensdag he, je hebt nog een hele dag om ongesteld te worden. Die deca is toch bedoeld om je cyclus over te nemen? Dus in feite zou het dan niet uit moeten maken wat je eigen cyclus is. Ik duim voor je hoor. En ook dat volgende maand je testje wel posi is.

Xxx

17. ik weet het niet meer wat die deca doet. ik zit nu op cd 32. en heb gisteren negatief getest. wanneer zal ik weer testen? :)
    denken jullie dat als ik woensdag in het ziekenhuis kom ik om een bloedtest kan vragen?

srb, het was hier ook snel weer lekker weer, maar daar heb je niks aan als je drijf nat op de fiets zit!

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ja, gewoon vragen. Het is toch van belang om duidelijkheid te hebben? Of anders in ieder geval woensdag zelf weer testen. Je weet maar nooit...

Nee, dat is waar, nat fietsen is ook niet fijn in de zon :)

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    diana: heel veel toi toi toi vandaag meid
    zal voor je duimen :thumup:

20. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Zo de punctie zit er weer op, we hadden 18 follikels en daaruit hebben we 14 eitjes, mooie score he! Ben erg blij, het was minder pijnlijk als de vorige keer, tuurlijk pijn doet het maar niet zo erg als de vorige keer gelukkig, ga zo eventjes op bed liggen.

Liefs debje

Deel Deze Pagina