Wishgirl Gefeliciteerd met je verjaardag en op naar een positieve test zondag! Sandra Als het goed is heb je je cryo al lekker bij je. Hou goed vast en over 2 weken een positieve test! Nieuwelingen Helaas welkom hier. Veel succes en hopelijk is het snel raak.
Ja spannend he... Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn... maar met al deze symptomen is dat heeeeeeel erg moeilijk... Vriendin van me zei gisteren dat ik zwanger ben... Zij had ook alle symptomen zo vroeg die ik nu heb toen zij zwanger was van haar tweeling... Misschien test ik zondag wel helemaal niet hihi... maar het mag dus wel Dank je Caruli.... Ik heb er mooi weer bij Doe er niet al teveel aan... Vanavond lekker met de familie bbq-en... Vanmorgen een vriendin gehad en morgenmiddag nog vriendinnen... en dan ist weer klaar voor dit jaar
Wishgirl gefeliciteerd met je verjaardag! Op naar de positieve test zondag Ik ben sinds een uurtje weer de trotse bezitster van een embryootje Donderdag 17 juli mag ik bloed laten prikken en 18 juli bellen voor de uitslag, spannend! Groetjes, Sandra
Wishgirl gefeliciteerd met je verjaardag SandraB super meid, volhouden he! Hier mogen we morgen bellen om te horen of en wanneer we een TP hebben! liefs Debje
@diana - Heeeee meis... Ben je al terug? Hoe was het? Of ben je even aan het bekomen? Laat je even iets van je horen meid? @Sandra - Kijk... en als dat embryootje nou even mooi blijft zitten dan kan 18 juli niet meer stuk voor je Succes he... En bedankt voor de felicitatie..
op de echo was niks te zien ik kan vanaf 12.30 gebeld worden over de uitslag van een bloedtest want dat wou ze voor de zekerheid toch even doen. Ze zei als er niet veel hcg in zit heb ik de uitslag met een uurtje dus 12.30 hoe meer hcg erin zit hoe langer het duurt.Dus nog even proberen moed te houden,maar goed op de cho was niks te zien dus waarschijnlijk vroege miskraam.
nou ben net gebeld, hcg waarde was er wel maar erg laag.Nu moet ik vrijdag weer bloed laten prikken.Als het dan gezat is is het een vroege miskraam geweest en als het gestegen is moet ik smiddags weer komen voor een echo.
net weer gebeld moet nu morgenochtend weer bloed laten prikken en dan hoor ik vrijdagochtend de uitslag. Maar dan zit er maar 21,5 uur tussen de 2 bloedtesten, is dat niet weinig?
ik had dat ook zo snel hoor, als het eenmaal mis is dan zakt de hcg best snel... hebben ze geen getal genoemd hoe hoog hij nog was? sterkte....weet een klein beetje hoe je je voelt....
huh? mijn berichtje werd niet geplaatst... Nou goed, ik zei dus: @ diana, ik dnek dat 21 u ertussen voldoende duidelijkheid kan geven, aangezien het HCG bij een zwangerschap per dag verdubbelt, als het zakt door een miskraam zien ze dat ook binnen 24 u en misschien willen ze het wel een paar dagen achter mekaar weten, om er een lijn in te ontdekken. Sterkte in ieder geval, het zijn wel 48 onzeker uren....
Lieve Diana, Wat een onzekerheid... Ik blijf voor je duimen, maar vrees dat je inderdaad rekening moet houden met het ergste. Dikke knuffel voor jou! Liefs, Josien