wat bedoel je daar mee? kan geen berichtje van jou terug vinden? dus waar zou niet op gereageerd worden volgens jou?
diana wat balen meid, nog steeds geen duidelijkheid Sterkte..... spacey, ik heb ook geen idee wat je bedoelt met je opmerking...........
@sandra: we duimen ons gek! @diana: jeetje meid, ik vind het echt heel erg voor je, ok het kan mis gaan maar dit is wel een lijdensweg, ik hoop dat jullie het samen trekken (hug) @debje, wauw spannend zeg, ik vind het cryo zoiets moois bijzonders! @wachters: zet 'm op meiden, ik wil positieve berichten zien!
hey sorry ik was na het ziekenhuis de hele dag weggeweest, en ben de hele dag niet op internet geweest. en ik voel met ook heel schuldig dat ik Elmo (sorry!) niet even ge-smst heb. dat doe ik de volgende keer wel, afgesproken (mag je gelijk mn buddy zijn) ik kan ook niet makkelijk mailen want de internet verbinding valt hier steeds uit, maargoed, hier het verhaaltje. vannochtend tijdens de echo zaten er 2 kleine cystjes, niet echt groot (dacht 2 bij 2 cm). als ik ongesteld ben verdwijnen die. en daarna kan ik met de gonal beginnen. ik wilde net gelijk typen toen ik thuis was maar ik liet een pot met kokend water over mijn vingers vallen even lekker uitgebruld natuurlijk. alles gaat goed, dank jullie voor de lieve berichtjes, doet echt goed!
ohja, omdat ik officieel overtijd ben (cd 34) heb ik in het ziekenhuis een zwangerschap test gedaan. niet zwanger natuurlijk.
sterkte met je vingers En verder goed nieuws dus (nou ja, behalve van die negatieve test dan...) Hopelijk ben je snel ongi. xxx
ik moet ook elke keer weer huilen als ik dat filmpje onder mijn berichtje bekijk. zo ongelooflijk mooi. manlief moest ook even meekijken. maar hij is daar net te veel man voor volgens mij 'kijk die filmpjes nou niet als je er van moet huilen'
het viel me eigenlijk op dat jij zomaar een berichtje plaatst (eerst al in mijn topic) en zelf nergens op reageert. of heb ik het mis? ik zal eens in je berichtengeschiedenis kijken of je zelf reacties geeft. dit is juist een super topic, ik vind heel veel steun hier. ik ben er echt blij mee.
diana, wat moet jij een geduld hebben. ik vind je echt een sterke vrouw. dit is echt helemaal niks, dat het zo lang duurt voor je. *KNUF* ik ben vandaag ook naar het ziekenhuis geweest voor een echo. er waren 2 kleine cysten links, maar niets ernstig. omdat ik overtijd ben moest ik urine inleveren wat getest werd op hcg. niks gevonden. pas als ik ongesteld word mag ik beginnen met gonal. dus ik hoop dat het snel komt, ik wil namelijk gelijk met Ginny opgaan
Janken, bij dat filmpje! En ik ben al zo emo vandaag... Maar het klopt precies wat ze er in zeggen...
Klein probleempje hier... denk ik... Ik ben door de bbq van mijn verjaardag vanmiddag vergeten de progestancapsules in te brengen... Vanavond wel gedaan... Maar heb dus vandaag 1x 2 capsules gemist... Is dit erg? Weet iemand dit?
Wishgirl Ik ben het ook weleens vergeten, toen heb ik ze er gewoon extra bij gepropt met de avondportie Rach Nou ik hoop dat jij eerder mag hoor....ik moet nog 3 weken deca spuiten en heb pas 22 juli de uitgangsecho. Ik volg jou wel, oké Diana Ook voor jou draaien de duimpjes hoor
jaaa! ik ben ongesteld geworden gisteravond. ik kan dus beginnen met gonal F. ik heb net de eerste spuit gezet. het broeden gaat beginnen!
oh ginny, dan gaan we helaas niet helemaal gelijk op! ik ben ongesteld geworden en heb zojuist de eerste gonal spuit weer gezet. opeens werd ik een beetje bang, ik dacht: ohjee, nu begint het hele circus weer van voor af aan. ik hoop dat ik deze keer een mooi aantal eitjes zal hebben. ik ga in ieder geval door met 1,5 liter water drinken per dag. diana, hoe is het?
Heb t trouwens ook met dat filmpje Mag t ook niet kijken Ik stuur de link wel naar iedereen door, die ook maar enigszins interesse toont. Het legt het gevoel zo goed uit.
Jaaaaaa,eindelijk kan je verder. Ik hoop dat het deze keer een mooi aantal eitjes opleverd. Liefs Kareltje