Heey Rach, Veel succes morgen voor je eerste FM. Ik hoop dat er een paar (!) mooie eitjes zitten. Spannend weer he!? Liefs Nikkie
Hihi, doe je best Rach84! Enne, ik vind dat je groot gelijk hebt met de kleur van de box: wit! Groet van Kiki
Thanks voor jullie berichtjes . Ik bedoelde te zeggen dat we waarschijnlijk het eerstvolgende jaar niet meer voor ICSI in aanmerking komen. We hebben vandaag te horen gekregen dat we volgende week woensdag naar de internist kunnen. Voor diegenen die ons verhaal niet gevolgd hebben in een notendop de samenvatting van de laatste week: na lang aandringen van mijn kant heeft men alsnog onderzoek gedaan bij mijn man, omdat hij veel te weinig zaadjes heeft. Nu blijkt dat zijn hele hormoonhuishouding in de war ligt. Waarschijnlijk krijgt hij nu een MRI-scan en allerlei onderzoeken. ICSI is nu wel op de lange baan geschoven, want als de internist iets voor ons kan betekenen, kan het zelfs zijn dat het nog op een natuurlijke wijze zou kunnen lukken. Wel moeilijk allemaal. Mijn man is vooral boos, ik verdrietig dat het allemaal zo lang heeft moeten duren en ik maak me veel zorgen om mijn man. Want zijn hormoonhuishouding ondersteboven... dat kan ook niet goed zijn. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen. Misschien voelt ie zich dan sowieso lekkerder in zijn vel zitten. Dat zou natuurlijk altijd beter zijn. We proberen dus optimistisch te blijven maar zolang we niets weten van een internist blijft het gissen en dus ook heel spannend, want wie weet wat er mis kan zijn. Internet is dan trouwens ook niet echt een leuke bron om daarop te zoeken . Natuurlijk blijf ik jullie hier in de gaten houden, maar ik zal waarschijnlijk wel wat minder schrijven. Liefs, Josien
he bah Josien, kan ik uit je berichtje opmaken dat je man nu niet zo lekker in zijn vel zit? het lijkt mij ook heel erg frustrerend zeg, deze situatie.
hey Wishgirl, VAN HARTE MEID! Ik wist het wel! Spacey, jij ook van harte gefeliciteerd, wow wat een fantastisch gevoel he? Ben even niet online geweest, dus ik lees het goede nieuws nu pas. @ Linda, ja was mijn man met wie het even niet lekker ging. Hij is al weer op de been, gelukkig herstelt hij snel na een aanval. Lief dat je ernaar vraagt. Ik ga nu mijn bedje in, voel me erg misselijk vandaag. Moet morgen ongesteld worden en heb de dag ervoor erg veel last van allerlei kwaaltjes. By the way, iemand bekend met huid-uitslag na een IVF poging?
@spacey: gefeliciteerd meid! @Josien: sterkte en succes de komende tijd! Hier alles nog goed, behalve dat ik stapelgek word van dat wachten! Tot zaterdag ging het goed, maar daarna pfffffffffff de zenuwen gieren weer door m'n lijf! Vrijdag gaat m'n broer trouwen dus dat is een goede afleiding gelukkig... Ben alleen doodsbang dat ik dus net aanstaande vrijdag ongesteld zal gaan worden... Maar goed, we wachten maar weer 'geduldig' af.....
hey josien, lees net je berichtje, wat vervelend allemaal zeg voor jullie. heel veel sterkte met de onderzoeken. spacey, gefeliciteerd!
hey meis, al zenuwachtig voor morgen, ik lees dat je dan je eerste fm hebt. spannend altijd weer he' succes!
josien: dikke knuffel en neem de tijd, het is best een hele stap die jullie nu gaan zetten met dubbele gevoelens.Hopelijk helpt het je man en lukt het daarna op de natuurlijke manier.Dat is toch gewoon het fijnste, probeer de tijd naast je neer te leggen en als je mee komt kletsen hier je bent welkom maar als je het moeilijk vind omdat jezelf nu even je knderwens aan de kant schuift tot na de onderzoeken.behandelingen van je man, dan begrijpen we dat ook, doe waar jij je goed bij voelt!Sterkte!
stomme opmerking van de daggemaakt door een oudere collega) tja, mijn man hoefde me maar aan te kijken en ik was zwanger, is ook niet makkelijk hoor, ik mocht niet aan de pil van me man en dan werd ik steeds maar zwanger, 5 kinderen heb ik gekregen tot de dokter zei, nu mag u geen kinderen meer krijgen hoor,dat si niet goed voor u, dat is ook niet makkelijk hoor, sjonge jonge wat een tijd was dat, ik vond het wel genoeg na 2 kids, maar ja mijn man wou niet dat ik de pil ging slikken en ja hoor dan was ik weeeer zwanger, is ook moeilijk hoor. (ze ging nog door,maar toen ben ik weggelopen)