hey rach; eindelijk ongesteld geworden \/ je bent zeker nog nooit zo blij geweest met je ongi heel veel succes meid, en op naar 18 juni
\/ \/ Gek eigenlijk dat iedereen (en jijzelf) zo blij zijn met je ongi...hi Normaal wil je dat juist niet, hihi Ben echt heel blij voor je Rach, eindelijk weer beginnen! Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen, en ik hoop dat er aan t eind van deze poging een heel mooi resultaat te zien is! Ik ga keihard voor je duimen! Dikke knuffel, Vietje
Hey meis, wat lees ik nu, eindelijk ongesteld? Fantastisch, eindelijk weer uitzicht op het begin! Ik ga heel hard voor je duimen hoor! xxx
jullie zijn allemaal zo lief! heel leuk om al die reacties te lezen! ik was vanavond op een feestje en kon het wel van de daken schreeuwen maar heb me rustig gehouden. en de hele avond spablauw gedronken en op tijd weer thuis
Drink je helemaal niet meer nu trouwens? Want je gebruikt nu nog geen hormonen toch? Ik was in januari ook helemaal gestopt (niet dat ik veel drink, het kostte niet echt veel moeite om die twee glazen per maand af te slaan, maar ik was er toch stiekem trots op ), maar toen ik in april nog niet zwanger was, dacht ik, dit maakt ook geen zak uit dus. Dus sindsdien drink ik weer als het zo uitkomt. Nu niet hoor, na de iui stop ik altijd weer volledig, je weet maar nooit. En als ik dan weer ongesteld word, heb ik weer 2 weken... Zijn er nog andere dingen die je laat of juist wel doet? Slik jij nog vitamines en zo?
sinds ik in de MMM zit drink ik bijna niet meer. ik dronk daarvoor ook al niet veel, maar het voelt gewoon beter zo. ik rookte ervoor ook best veel, en nu 1 sigaret per dag, ben ik niet zo trots op maargoed, misschien laat ik het deze keer helemaal staan. als de icsi weer gaat beginnen vult mn man elke ochtend een 1,5 liter fles met water die ik op MOET hebben aan het einde van de dag. veel drinken helpt namelijk een beetje tegen overstimulatie. tja en verder.. ik denk net als iedereen hier, gezond proberen te leven.. ik slik alleen foliumzuur, geen vitaminepilletjes. jij?
Rach, Na al die pogingen deed ik ook steeds minder extra dingen. Ik slikte alleen foliumzuur, rookte niet en dronk niet. Het kan dus heel goed zonder extra dingen :-D
Ik heb allerlei verschillende dingen geprobeerd, helpt ook niet echt misschien Ik slik sowieso foliumzuur, en ik rook niet, maar dat is het deze maand. Voor mijn vakantie nam ik ook dagelijks aloƫ vera-sap in en slikte ik Zwanger worden van de Etos, maar dat eerste is gewoon vies en van het tweede werd ik zo chagerijnig, want dat heb ik nu bijna 2 jaar geslikt en helpen, ho maar. Ik las net op een topic van Wies over Sabina D4. Misschien dat ik dat komende maand eens ga proberen. Of niet, want misschien ben ik dan al zwanger Ergens anders las ik ook dat iemand zei dat ze niet sportte deze dagen (tussen iui en testdag in). Ergens kan ik me dat ook wel voorstellen, maar aan de andere kant... Mijn cyclus duurt gemiddeld 26 dagen, dat betekent dat ik maar 10 dagen per maand zou kunnen sporten. En nu sport ik niet echt trouwens, maar toch, ik wil mezelf ook niet tegenhouden als ik het ineens op mijn heupen krijg. Het schijnt trouwens wel goed te zijn om extra vitamine C te slikken als je (af en toe) rookt, maar dat heeft niets met zwanger worden te maken, dat is gewoon goed voor je.
vitamine c is sowieso goed. ik wil stoppen met roken want ik vind het eigenlijk neit kunnen tijdens een behandeling.
hey meid, weet je al wat je moet gaan spuiten straks? heb je een ander schema ivm overstimulatie de vorige keer? heel veel succes he
hey caruli, ik verwacht de brief daarover eigenlijk vandaag of morgen in de bus. ben ook wel benieuwd eigenlijk