ow Rach je houd het spannend zeg! 8 follikels recht en 8 follikels links. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Ik hoop zo dat je vrijdag goed nieuws te horen krijgt! Succes meis, ik zal hard voor je gaan duimen! Liefs Nikkie
Rach spannend, ook ik ga duimen dat het nu gewoon allemaal goed mag blijven gaan. In ieder geval mooi aantal eitjes liefs vruchtje
Pffff Rach, je maakt het wel spannend meid. Hoeveel eenheden heb je deze keer gespoten? Ik hoop vrijdag goed nieuws! Liefs, Josien
Niet echt nee. Veel dingetjes vallen nu wel op de plek, maar ja. We hopen er het beste van. Hopelijk volgende week meer nieuws...
hoi hoi! dank voor alle lieve berichtjes. toen ik de gynaecoloog belde over de uitslag van het bloed klonk ze gelijk al zo (bah) serieus. ze zei: je bloeduitslag is NOG niet te hoog. (wat bedoel... zit het eraan te komen dan? ) eigenlijk hoefde ik maandag pas terug te komen maar na de bloeduitslag wilde ze me vrijdag weer zien (en ook weer bloedprikken). nou zat ik te denken (in de bus), kan het niet gewoon zijn dat mijn hormoonwaarden altijd gewoon hoog zijn? of is elke vrouw in een hokje te plaatsen als 'minder hormoonaal' 'gemiddeld hormoonaal' en 'absurd hormonaal'?
Mijn waardes zijn ook altijd te hoog! Daarom kreeg ik de laatste keer het voordeel van de twijfel...normaal gezien waren ze allang gestopt. Het is goed gegaan..... :-D Kan dus zeker wel. Dat voordeel had ik door de 6 mislukte pogingen..dan kennen ze jou en je bloed (hihi)
Oh elmo, ik had het nog gevraag vannochtend over wat ik krijg na de punctie. en de gyn zei idd dat dat van mijn hormoonwaarden afhangt op dat moment, zoals jij ook zei.
*ivf kenner!* whahahah Nou ja, dan werkt jouw zh volgens dezelfde methode als de mijne. Enne..reken in jouw geval maar op Progestan!
rach: fijn dat het nu wat beter gaat. hoop echt voor je dat de poging doorgaat... ik ga voor je duimen! ps ik vind allebei de kanten 8 nog niet zoveel... maar goed, misschien zijn idd jouw hormonen wat hoger dan normaal...
nou aan de ene kant is het fijn dat er nu een aanwijsbare reden is (kan me zo voorstellen dat dat ergens rust geeft). maar ik vind het heel zuur voor jullie dat dit nu pas allemaal ontdekt word. zoals de andere ook al hadden gezegd: neem je tijd, Josien. en wat betreft al die opmerkingen.. ik vind het ook verschrikkelijk. de ene keer reageer ik heftiger dat de andere keren. toen ik een vriendin dat linkje onder mijn bericht had gemaild, zei ze dat ze er echt van onder de indruk van was. en dat doet ook wel goed natuurlijk nou het stond al in mijn eigen topic, maar gisteren waren er 16 follikels te zien, allemaal nog kleiner dan 10 mm, dus ik weet niet of ze allemaal doorgroeien (een cyste, maar ze zei dat deze niet in de weg zat). aan de hand van de bloedtest vertelde ze mij dat ik a.s. vrijdag weer terug moet komen voor een echo en bloedtest. aangezien mijn ervaring de vorige keer niet echt positief was, ben ik er nu ook een beetje zenuwachtig voor. ik merk dat het me toch veel doet, ik ben steeds een beetje 'van slag'.
Hey Rach, hier ook iemand die flink aan het hopen is dat je gewoon groen licht krijgt.Gaat helemaal goed komen!