Rach, morgen weet je weer meer. Ik hoop heel hard dat je gewoon door mag met de poging! Dikke knuf Daffie
hey hoe gaat 't vandaag met je, vast erg zenuwachtig voor morgen. ik denk aan je, en hoop dat alles goed gaat komen. knuffels!
wat een verhaal alweer zeg! Ik duim ook heeeeeel hard voor je, dat morgen maar een mooie uitslag mag geven. Toch gek dat het in iedere ziekenhuis anders gaat. Bij mij had ik de 1e keer bij de 1e fm al 11 rechts geloof ik ofzo... en 6 links ofzoiets en ze deden helemaal niet paniekerig of moeilijk. Ik hoop zo dat het gewoon allemaal door mag blijven gaan voor je! DUIM DUIM DUIM DUIM xxx
Heb je een leuke dag gehad? Fijn dat je je alweer beter voelt..... heel veel succes met spuiten vanavond! Dikke knuf!
Ja dat is zeker spannend meis! Al onze forumduimpjes draaien voor je! Toch meiden?! Dikke knuf Nikkie
Zo ik ben weer thuis. Ik moest vannochtend bloed laten prikken en ik heb daarvoor een liter water gedronken (mocht dat helpen). (de mevrouw zei 'Je hebt hier al een bekend gezicht he?' ik: 'Dat is niet zo goed nieuws, in een ziekenhuis' ) Ik was een beetje later dan anders dus de wachtkamer zat vol met zwangere vrouwen en stralende ogen als ze de echokamer uit kwamen. Dat is zo ontzettend confronterend. Toen ze de echo staaf inbracht moest ze lachen (er was een hele grote zwarte ballon ) 'zo jij hebt een volle blaas!' zei ze. 'ik moet ook ontzettend nodig naar de wc' er waren nu zelfs meer follikels geteld, ongeveer 20. De vorige keer toen ik aan deze behandeling begon was mijn hormoonwaarde bij de eerste keer bloedprikken 2000. en nu was hij bij de eerste keer bloedprikken 3000, vertelde ze. Hij is dus nu al hoger, terwijl ik minder spuit. 'Je hebt blijkbaar gewoon een snufje nodig, want het groeit kijhard bij jou. Net was er een meisje en die spoot 2 keer zoveel als jij, maar die had maar eitje, en de behandeling moest stopgezet worden' zei ze. Ik had haar huilend weg zien lopen toen ik in de wachtkamer zat. Het is dus spannend of ik deze keer de punctie wel zal halen, omdat die stomme hormoonwaarden steeds te hoog zitten. Ze gaf als advies heelveel te blijven drinken. als alles goed blijft gaan (hopelijk!) dan heb ik zondag nog een echo en bloedprikken (dat is spannend, want dan zullen mijn hormoonwaarden erg hoog zijn) en als dat goed is heb ik dinsdag de punctie. Jullie moeten echt kijhard voor mij gaan duimen hoor
He Rach, Ik ga heel hard voor je duimen. Volgens mij was jij net tegelijk met mij aan de beurt! Als ik tenminste het goede gezicht voor me had. Duim je ook nog een beetje voor mij?? duimduimduimduimduim Gr Renate
hoi renate! he stom, ik heb je niet gezien, wie ben jij nou? ik was als één van de laatste aan de beurt, maar werd gelijk opgeroepen met een andere vrouw (jij?) ik moest vannochtend nog aan je denken, ik vroeg me af hoe het met je ging. tuurlijk duim ik hartstikke hard voor jou
Ja dat was ik met wie je tegelijk geroepen werd. Ik wilde eerst nog naar je toe komen, maar twijfelde omdat ik niet zeker wist of je dat wel zou waarderen. Je liep ook net voor me het ziekenhuis uit. Ik zal zondag aan je denken en heel hard blijven duimen voor je! Renate
Jeetje Rach, dat is weer met geknepen billen de komende dagen door zeg! Je maakt het wel heel spannend zo! Die waardes klinken niet goed.....bleh! Maar ik duim ONTZETTEND!