het ging goed caruli, dank je. ik vergeet het steeds hier neer te zetten mijn hormoonwaarden wagen nog hoger dan de vorige keer (toen ik overstimulatie had) dus het is weer aankijken of ik verder mag. ik mag zo bellen voor de uitslag van het bloedprikken en dan hoor ik meer! hoe is het met jou caruli? tel je al af?
Hey Rach. dat is inderdaad weer erg spannend zeg....je bent een goede kweekvijver, maar dat mag in jouw geval wel wat minder Duimen blijven draaien, want het moet gewoon doorgaan hoor... Kan je volgende keer (die er niet hoeft te komen, want je wordt gewoon zwanger!) niet een ander middeltje gaan spuiten? Succes komende dagen, ik denk aan je! Liefs Daffie
nou heb net even contact gehad met mijn gynaecoloog. mijn hormoonwaarden zitten vandaag op 5673. de vorige keer op dezelfde dag was dat 4722 ik snap er niks van. ze zegt dat ze nu eerder de punctie willen plannen omdat vooral op het laatst mijn hormoonwaarden erg omhoog waren geschoten, en daarvoor willen ze de punctie doen (dus eigenlijk zou het woens zijn, nu dins), MITS mijn hormoonwaarden zondag nog wel netjes onder de 15.000 zitten (de vorige keer was het opeens 18.000) zondag om 8:30 echo en bloedprikken, maar ik hoor pas aan het einde van de dag of de punctie doorgaat. spannendddd
Jemig Rach, hoe ga je hiermee om, ben je niet heel bang dat het weer afgeblaen wordt? Stomme vraag misschien hoor Ik hoop zondag op goe nieuws, drink je maar te pletter komende dagen.... Hele megadikke knuf Daffie
he rach, dat doe je niet nog een keer hoor, stoppen ivm overstimulatie als je het maar laat Laat je het horen als je meer weet?
Ow lieverd, ik ga ook heel hard voor je duimen. Dit MOET gewoon goed gaan. Ik denk aan je. Liefs Hope
ik ben net gebeld en zondagochtend krijg een echo en ook word er weer gekeken naar mijn hormoonwaarden. maar ik krijg zondag pas aan het einde van de dag te horen of de punctie doorgaat
Sow Rach het is weer spannend voor je! Ik hoop dat je zondag goed nieuws te horen krijgt! Heb je ook ooit andere hormonen geprobeerd, waar je net wat minder heftig op reageert? Succes iig, ik blijf voor je duimen! Liefs Nikkie
rach; jeetje meid het kan ook niet eens een keer normaal gaan zeg... ik hoop echt dat de punctie doorgaat mijn duimpjes draaien voor je
Rach, wat spannend! Dit moet slopend voor je zijn. Ik ga keihard duimen en ik denk aan je! Liefs Marielle
Hey meid ik duim ook keihard mee hoop dat je echt eindelijk kunt gaan genieten. Dat alles goed verloopt en dat je na deze punctie zwanger raakt.
God wat spannend zeg! Moet je nu nog steeds hetzelfde spuiten trouwens? Ik zou bijna zeggen spuit maar ff een dagje geen gonal toch? IK DUIM ME HELEMAAL SUF voor je! xxx
Jootje, dat dacht ik ook! maar toen ik het voorstelde zei de gyn dat ze dat liever niet doen omdat ze dan bang zijn dat 'alles in elkaar klapt', oftewel, dan alle eitjes niet meer verder groeien en niet meer bruikbaar zijn. maar ik ga daffie volgen, ze doen bij ons ook icsi, en in hetzelfde ziekenhuis!
tjeempie de peempie, wat spannend, heb je verhaal een beetje gevolgd, pfff Duim ook heel hard mee. Succes met afwachten!