klopt dit omdat er op nr a al een parkeervergunning is weggegeven. en wij willen ook een parkeervergunning! op de terugweg even zetpillen gehaald maar de drogist is op maandag oochtend dicht. en toen ik werd aangesproken door een Jehova getuige ben ik maar even met hem in discussie gegaan (tot de drogist open was ) ik mocht zelfs nog een keer langskomen om verder te praten, maarreh.. ik laat het hier maar even bij haha.
ik heb dat juist van de pil altijd en ook van de progestan. progesteron zit ook in de pil, dus dat zijn zo een beetjedezelfde hormoonmonsters en dat waren volgens de gyn de boosdoeners....
sandra en spacey heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Rach:super dat je de punctie toch krijgt de 13e?Dat is eh was gisteren?Heb ik dat nou goed?Hoe is het gegaan? Ben niet zo vaak op het forum, probeer weer helemaal mezelf te worden, maar ik blijf afentoe buikkrampjes houden en had gister weer een ontzettende pijn bij plassen,weer net alsof ik blaasontsteking krijg maar het neemt toch wel weer af, heb morgen een nagesprek dus zal het dan vragen hoe dat komt. Mijn dochter heeft het thuis vaak over een jongetje van school, dat is haar vriendje zeg maar, die is 2 maand jonger als mijn dochter.Nu blijkt dat ook zij bezig zijn met ivf, haar wachtweken zitter er bijna op,maar ze heeft wel een overstimulatie gekregen na de tijd dus heb goede hoop voor haar. Ben ondertussen tante geworden, en heb me niet in kunnen houden tijdens het kraamschudden, heb ze eens flink de waarheid gezegt over aandacht voor elkaar en interesse enzo, maar het heeft helaas niks geholpen, ze weten totaal niet wat wij doen enzo,heb ander werk maar dat weten ze niet eens, heb inmiddels alweer ontslag genomen(na 8 mnd) haha,maar goed.Ze zijn nog nooit op mijn dochters verjaardag geweest en op onze verjaardagen hebben ze ook altijd smoesjes en de cadeuatjes krijg je dan later op hun verjaardag op je schoot geworpen.Dus aan de ene kant blij dan hoef ik ook niet vaak naar hun babygeluk te kijken, maar ik had het liever anders gezien.
hey rach lees net ff terug en zie dat je dinsdag je punctie hebt succes! (in de lijst stond namelijk dat je de 13e punctie hebt, dus was even in de war.)
oh dan heb ik het niet goed neergezet diana, zal het zo even veranderen. ik had al gemerkt dat je er minder was. je moet wel veel blijven drinken he? vooral als je denkt dat je misschien blaasontsteking hebt. en vind je het fijn dat je nu ook stelletje krijgt wat in dezelfde situatie als jullie zitten? mm en dat andere... klinkt niet echt gezellig.
Dag allemaal, zoals ik vorige week al zei: ik kan het hier echt niet bijhouden.... Spacey en Sandra, ik vind het afschuwelijk voor jullie. Sterkte. Ikzelf ben vannacht na 2 hoopvolle dagen (dacht dat vrijdag mijn NOD was) toch weer ongi geworden en moet zometeen het ZH bellen voor mijn afspraak voor hysteroscopie. Jakkes. Stom eigenlijk dat je na 27 rondes nog steeds denkt/hoopt, dat het misschien, wellicht, eventueel, wie weet, je hoort het toch wel vaker? raak zou zijn.... helaas. We gaan volgende maand hoopvol het IVF traject in.
hoe bedoel je rach? Of ik het fijn vind dat zij ook ivf doen?Niet fijn in het opzicht dat zij dat ook allemaal moeten doorstaan, maar heb wel even met haar erover gepraat en dat is wel fijn dat je oog in oog met iemand erover kan praten die pcies weet hoe alles gaat en ook dezelfde ziekenhuizen bezoekt zeg maar.
nee niet 'fijn' met de bedoeling dat zij het ook moeten doorstaan. Maar meer een lotgenoot. iemand die jou begrijpt.
Meiden, voor wie interesse heeft, ik heb een nieuw gedicht in mijn topic gezet. En heb je geen interesse......... dan gewoon niet lezen . Hope
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in aug. beginnen met IVF3. (waarschijnlijk zelfs pas september) Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: bezig met 2e IVF 1-7 punctie, 4-7 TP, 17-7 bloedtest Diana26:1e IVF mislukt. Eef: 21-7 het grote IVF voorbereidingsgesprek EN hysteroscopie!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bijna starten met IVF poging 3, met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, nu pauze Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e icsi Miss Daantje: 13 april gestart met 1e IVF Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e Ivf Rach84: 2e poging start juni! SandraB: 2 juli cryo tp gehad, 17 juli bloedprikken Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje : 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus : Zwanger na 1e IVF poging Juli 02: Rach84: echocontrole 03: Rach84: start gonal F 04: Lisa: gesprek om ivf met eiceldonatie te starten 04: Linda: zwemmerstest voor IVF 07: Vietje: evaluatiegesprek 1ste ICSI 07: Wishgirl: testen 09: Rach84 1e fm 13: Rach84 punctie 14: Minou testen! 15: Diana26: nagesprek 1e IVF 17: Debje1976 bloedtest + uitslag 17: SandraB bloed prikken 18: SandraB uitslag bloed 21: Eef: het grote IVF voorbereidingsgesprek EN hysteroscopie op 1 dag! 22: Ginny uitgangsecho 4e ICSI 22: Wishgirl 1e echo 31: Caruli evaluatie over start 3e IVF Augustus 12: Linda: beleidsgesprek Dagmar start 2e ICSI Caruli start 3e IVF 26: vergo uitgangsecho 28:lisa nieuw schema opstarten voor ivf met donorvriendinnetje September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: vergo FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Zuster Suus na 1e IVF (11 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test)[/quote]
Hey dames, Hoe is het hier? Rach, je mag dus de punctie as dinsdag doen. Wat goed! Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen zit nu op CD 31...nog nooit zo lang gehad volgens mij. Heb normaal een cyclus van maximaal 27 dagen. Maar goed, de hormonen zetten blijkbaar alles op z'n kop. Heb voor de zekerheid vanmiddag getest en die was zoals verwacht negatief. Ik baal nu wel een beetje want weet niet of dit invloed gaat hebben op het opnieuw beginnen met volgende poging. Meestal hanteren ze in het ziekenhuis een strak programma. Afijn, wordt morgen gebeld ivm wat aders, dus zal gelijk die vraag stellen.
Hihihi.....nou ja, wachten moest je toch ja! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht! Pfff....ik weet nog zo goed hoe onrustig (dit is heeel zacht uitgedrukt ik altijd was). Ik denk dat ik het weer zou zijn hoor!
Ik kan altijd moeilijk in slaap komen de nacht voor de punctie maar als ik eenmaal slaap dan ook meestal lekker in 1 ruk door. Ik wens je veel succes met de punctie morgen en ik duim voor een mooie score!
Hoi Rach, Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen met je punctie! Ik zal aan je denken Liefs Nikkie
hee Rach... Succes meid! Rustig aan doen morgen na de punctie en veel drinken he Ik zal aan je denken in het Dolfinarium...