nee hoor, nog niks op de deurmat. wel de krant met een opvallend stukie: http://www.nu.nl/news/1591390/11/Kamer_ ... ef%27.html
Ik persoonlijk zou het nooit laten doen. Als je op een natuurlijke manier zwanger wordt, weet je ook niet of de embryo bepaalde afwijkende genen heeft. Een kindje wordt bij mijn geaccpeteerd zoals het is. Daffie
ik zou het liefste al helemaal geen gebruik maken van een ivf/icsi methode natuurlijk en op de natuurlijke manier zou het ook niet ter sprake komen, dus ik zou er zelf geen gebruik van maken.
Ik weet het niet eigenlijk. Gisteren was er een mevrouw op tv die zelf borstkanker heeft gehad en het haar dochters zo graag wil besparen dat ze abortus zou plegen als zou blijken dat ze zwanger was van een dochter (als die wet niet doorgaat). Daar had ik wel echt moeite mee. Dan zit je in zo'n medisch traject (want dat was zo voor haar), ben je bij ivf/icsi aanbeland, heb je goede emmy's, mogen ze het niet testen en dan laat je abortus plegen... Dus voor die mensen vind ik het wel beter als ze die keuze in ieder geval zelf mogen maken. Maar ik weet echt niet wat ik zelf zou doen in die situatie. Je hebt helemaal gelijk, sowieso wil je liever niet in dit traject terecht komen. Pff, zware gesprek zo op de vroege zaterdagochtend Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Tja, ik vind het een beetje te ver gaan. Zometeen testen op borstkanker, en wat daarna? Zo kom je steeds een stapje dichter bij het "uitkiezen" van de ideale baby.
ik had dat ook wel hoor Wup. wat Srb zegt zit ook wel wat in. Maar ik vind het sowieso niet kunnen dat je abortus pleegt als je dochter later borstkanker zou krijgen. er zijn heel veel andere erge dingen in het leven die je kunnen overkomen. en als je je kind dat allemaal witl besparen, kan je dus eigenlijk het beste helemaal geen kind nemen. Want iedereen maakt verdriet mee. Als dit wordt toegelaten, wat zal de volgende stap dan zijn? 'ik wil niet dat mijn kind rood haar heeft, want ik ben bang dat ze dan gepest word'. tja, je weet het niet...
srb, Ik ben de stad ingeweest en heb het een en ander gekocht! daarna hebben we terrasgehangen en met een rondje om weer naar huis gelopen. we hebben oa 2 dvd's gekocht waarvan we er vanavond 1 gaan bekijken. jij?
Hallo, wij zijn vanmiddag weer eens naar de film geweest Wel een zielige, maar mooie film trouwens: In the wild. We waren er helemaal stil van. Vanavond ga ik lekker niets doen. Er komt een vriendin van mijn lief eten, dus dat wordt vast gezellig. Welke films heb je gekocht? In ieder geval veel plezier met kijken!
Goeiemorgen Rach, Het is 1 juni en dat betekent dat je deze maand weer gaat beginnen Dacht, laat het je even weten voor als je het zelf nog niet door hebt.. xxx Daffie
ik heb zojuist mijn spuitschema over de post gekregen ik ga nu minder gonal spuiten. ik spoot de eerste 3 dagen 75EH s'ochtends, en s'avonds 150 EH dat word nu 37,5 EH s'ochtends(eerste 3 dagen) en 112,5 EH s'avonds. dus ik spuit nu 3/4 van wat ik eerst spoot. ik denk dat dit zo weg goed is. ik ben benieuwd!
Lieve Rach, nu gaat t dus weer echt beginnen... Spannend! En met dit spuitschema komt t helemaal goed! Dikke knuffel, Liefs, Vietje