Tjee, das goed nieuws zeg! Helemaal goed. Wel ontzettend bizar dat je haast hebt liggen 'pitten' Nu verder duimen voor komende dagen! liefs
wat een goed nieuws zeg! ben je al een beetje uit je roes? en die prikjes krijg je die echt op de plaats waar nodig is, of ergens anders,als je begrijpt wat ik bedoel... maar in ieder geval, een geweldige score, duimen voor een goede tp, en lekker uitrusten nu!
Hahaha, ja Rach...daar lig je heerlijk met kopjes thee erbij....warm kruikje, dekentje... Doe maar rustig aan, je lichaam moet zich gaan voorbereiden op een embryo xxx Daffie
Heey Rach, Super zeg! 12 stuks wauw! Kun je altijd om extra verdoving vragen? Nu afwachten tot de TP. Is deze zaterdag al? Liefs Nikkie
oke, dat ga ik dan ook zeker doen! Ben je nog een beetje suf? Laat je maar lekker verwennen door je mannetje!
Hey Rach. wat fijn dat de punctie zo goed is gegaan en wat een mooi resultaat. Ik moest wel lachen om jou omschrijving van de punctie. Vooral dat deel met het maandverband. Ik zag het al helemaal voor me, maandverband met de plakstrip naar binnen....en hopla, gratis geharst . Maar goed je hebt het geweldig gedaan. Nu duim ik verder voor veel goede embryo`s. Ik denk aan je. Liefs Hope
Hey meiden, daar ben ik weer. Ik heb even jullie hulp/ advies nodig. Ik sta aan de vooravond van de start van de volgende IVF. Heel spannend allemaal. Ik heb er echt zin in, maar..........( er is altijd een maar) Ik kan de knop niet omzetten. Het is niet zo dat ik negatief gestemd ben, maar echt positief ook niet. Ik hoor en lees maar steeds van mensen: je MOET wel positief blijven en zijn en je MOET er wel in geloven. Maar dat gevoel had ik b.v. 3 weken geleden wel en nu weer even niet.Ik voel me daar rot onder. Hebbben jullie tips om de knop weer om te zetten? Of denken jullie dat dit vanzelf gebeurd als we eenmaal weer op weg zijn? Ik kan me van de vorige poging ook wel heinneren dat je het ene moment vol positieviteit erin staat en de andere keer.......... Alle tips zijn weer welkom, alvast bedankt. Liefs Hope
nee hope, mijn man is gratis geharst al die glazen buisjes waren op zijn borstkast geplakt met ducktape
lieve Hope, ik denk dat je er gewoon aan moet beginnen en dat die zin en positiviteit vanzelf wel weer komt. je kan moeilijk wachten op een moment dat JIJ wilt, want dan (of) werkt je cyclus niet mee (of) het ziekenhuis heeft geen plekje voor je. wat vervelend dat je er nu zo tegenaan kijkt he. knuf!
ach ja, het is echt niet zo dat ik het niet zie zitten. Ik ben blij met deze poging enzo, maar dat super positieve gevoel is er gewoon nog niet. Maar manlief zegt net: wij gaan het samen doen, dat hebben we steeds gedaan, alleen deze keer met resultaat. Ik moet denk ik, het gewoon weer op me af laten komen. Het zullen wel de hormonen zin waar ik al de hele week last van heb, pfffff Hope
Rach, super dat de punctie goed is gegaan en wat een superscore ook van jullie beide Dit moet gewoon goedkomen. Ik duim voor super terugplaatsing. Worden er 1 of evt. 2 teruggeplaatst? liefs vruchtje
Oh rach wat super! Als ik terug ben van vakantie ben jij super zwanger ok? Heel veel succes met de terugplaatsing! dan ga ik je na de vakantie opvolgen ok? nogmaals van harte gefeliciteerd!
Hee Rach, ben een beetje laat, maar ik was uberhaupt nog niet thuis geweest en ook niet online dus, dus vandaar. Heb wel de hele dag aan je gedacht (in mijn achterhoofd dan, af en toe fietste je ineens weer voorbij). Wat een superresultaat zeg! En wat heerlijk dat het zo mee is gevallen. Ben echt heel blij voor je! Mijn duimen staan nu weer in de vooruitstand, voor de komende dagen. Heel veel succes met afwachten in ieder geval. En lekker uitrusten (waarschijnlijk slaap je nu ook al, en zo niet: ga naar bed!) Hele dikke knuf!