ik had om 13:30 de terugplaatsing. het was heel mooi en er zijn 2 de vriezer in! ik ben helemaal blij diana, wat duurt het lang voordat jet hcg je lichaam uit is he? wat zou je zelf liever willen, ivf of icsi?
He Daffie, Ja ik had al gelezen dat je zwanger was, ik vind het echt zo super voor jullie! Ik hoop dat alles de aankomende tijd helemaal goed blijft gaan, zoals het hoort. Veel succes meis! [-o< En dank je, ja ik hou zéker hoop en ik zie het helemaal zitten! Rach, fijn dat je de terugplaatsing als heel mooi hebt ervaren, ik duim voor je! [-o< En 2 cryo's, super! Liefs, Daantje
Heeeee Rach... mooi gezicht he... die terugplaatsing...! Hoeveel hebben ze er teruggeplaatst...? En dan nog eens 2 de vriezer in... Mooi resultaat meid... En nu maar duimen voor 1 augustus Op naar een positieve test!
Eef, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop inderdaad dat het voor ons een mooi jaar gaat worden. Heb er ondertussen alle vertrouwen in. Heb twee echo's gehad en volgende week heb ik er nog een met 10 weken. Lieve meiden, ik heb mezelf echt regelmatig afgevraagd of het ons nog zou lukken om zwanger te worden. Altijd geweten dat het ineens zo kan zijn. Maar als het dan ook echt zo is, dan is het zo emotioneel en ben je zo ontzettend gelukkig! Jullie gaan het ook mee maken meiden! Ik gun het jullie ook allemaal zo van harte! Heel veel succes meiden, met spuiten, met de echo's en vooral met het wachten! Rach, ik heb ook nog wel een week last van mijn buik gehad na de punctie hoor. Doe lekker rustig aan meid! Wat vandaag niet gebeurt, gebeurt morgen wel weer! Zorg goed voor jezelf en voor je emmy! Ik duim voor je!
En wie had het van mij gedacht.... Het zag er tijdens de eerste behandeling eerst zoooo somber uit... Ik zat zoooo dicht tegen een overstimulatie aan... En kijk nou... Meiden blijf moed houden! En vertrouw erop dat het goed komt...!
@ rach: op zich maakt de behandeling voor ons niks uit, voor ons veranderd er niks.Alleen in het ziekenhuis hebben ze er meer werk aan.Als ik eerlijk ben,hoop ik icsi, van de 9 eicellen waren er maar 2 bevrucht, en met icsi worden ze allemaal bevrucht, dan moet je natuurlijk nog afwachten of dat goed blijft gaat en mochten het allemaal b of c kwaliteit zijn heb je er uiteindelijk nog niks meer aan,maar voor je gevoel heb je dan toch iets meer kans op zowiezo meer embryos, en hopelijk A kwaliteit dat er nog iets ingevroren kan worden. Alle zwangere gefeliciteerd?Of had ik jullie al gefeliciteerd?Nou ja 2 keer kan vast geen kwaad.Het is jullie gegunt
worden alleen A kwaliteit ingevroren? ik heb niks gehoord over de kwaliteit embryo dat is teruggeplaatst, maar het zal toch minstens net zo goed zijn als de cryo's?
ohja, en nog een vraagje hoeveel dagen na de punctie mag je weer in bad? ik ga elke dag in bad, en nu is opeens douchen.
Bij ICSI worden ze niet altijd allemaal bevrucht hoor. Ze kijken welke eicellen er goed genoeg zijn om ingespoten te worden. Ik had de laatste keer 16 eicellen, waarvan 10 goed genoeg om gebruikt te worden en daarvan 5 embryo's.
Goedemorgen allemaal, Hier vanaf zaterdag mega mega mega buikpijn, ik ken het gevoel wel, heb ik ook bij onze eerste miskraam gehad, maar dat kan toch niet als de bloedtest negatief was? Ben net (sorry) beetje vies, ook iets verloren op de wc, zat op het verbandje, het was geen bloedstolsel, maar wat het wel was ........... Fijne dag allemaal liefs debje
hoi debje, het kan wel.Er is een embryo teurggeplaats geweest n het kan bv ook ingenesteld zijn, maar dat het later dan alsnog fout gegaan is.Ik had eerst ook een nega test en bloedverlies en ook weefselstukje verlies(geen bloestolsel maar ent een stukje geschaafde huid ik vond het op een vruchtzak lijken maar dan veel en veeeeel kleiner.Later had ik toch een positest, maar het is toch een vroege miskraam geweest.Ik had tijdens/vlak voor het stolsel verliezen MEGA buikpijn een uurtje ofzo en dat heb ik normaal nooit en daarna ook niet meer gehad. sterkte meid!
Je omschrijft het helemaal zoals het was meid, de buikpijn is als sneeuw voor de zon verdwenen en ook bijna geen bloed verlies, wel veel slijm. Denk dat je gelijk hebt, een mini leeg vruchtzakje. Dus eigenlijk een vroege miskraam zeg maar Bedankt voor je reactie liefs debje
Hoi Debje, ik kan het me ook herinneren van de afgelopen poging. Ik verloor ook een soort vruchtzakje, wat ik herkende van mijn miskraam het jaar ervoor. Ik denk idd wat Diana uitlegt dat dat heel aannemelijk is. Ik wens je verder veel sterkte. Liefs Hope
nee dat weet ik maar bij ons waren er 37 follikels, met meer dan 20 eicellen, maar uiteindelijk maar 9 eicellen die goed genoeg waren.Maar daaruit maar 2 die bevrucht raakten door ivf,met icsi heb je toch wel een iets grotere kans op meerdere bevruchtingen.Dat het dan niet allemaal embryos hoeven worden snap ik,maar je hebt er wel voor je gevoel iets meer kans op.
debje, hoeveel embryos waren er teruggeplaats bij jou? Ik hoorde namelijk van de gyn dat het kan dat je bv 1tje verliest maar dan heb je niet veel bloedverlies bij.Omdat de andere in je buik dat nog gebruikt zeg maar.Bij mij was de omgi dan wel veeel enveel mnder maar het was er wel en omdat jij schrijft dat je nu alleen nog maar wat slijmverlies hebt?Ben de laatste die je valse hoop wil geven en misschien hadden jullie er ook maar 1 teruggeplaatst dan gaat het verhaal niet op,maar wou het toch ff vermelden.
Hoi meiden, ik lees nog steeds mee achter de schermen alleen iets minder vaak maar ik leef niet minder mee. Als ik weer een verhaal lees over een miskraam heb ik zo'n medelijden. Wat een verdriet. Soms ligt het ook zo dicht bij elkaar. De 1 heeft een positieve test en op dezelfde pagina lees je een verhaal over een miskraam. Ik dacht vandaag. Ik ga even googelen. Ik ben gaan zoeken op 'wondertjes' en 'zwangerschap' en begon deze link te lezen. http://www.9maanden.com/verhaal/onverw/verhaal30.php Deze verhalen geven me weer een beetje moed. Er gebeuren toch nog steeds wondertjes Ik ga moed houden en gewoon denken dat het dit jaar gaat lukken en volgend jaar Juni kan ik gewoon ook zeggen dat ik moeder wordt! Zo, even wat positiviteit voor mezelf en iedereen op het forum Groetjes Flam
Hey lieve Flam, wat leuk om weer even wat van je te lezen. De wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit meid, en ik hoop dat jullie 1 van die wonderen mogen beleven.... Hoe gaat het verder met je? Krijg je nu en beetje meer rust in je hoofd en lijf na al die behandelingen? Ik geef je toch weer even een dikke knuf, xxx Daffie
Hoi Daffie, wat lief van je Ik heb er nog slechte dagen bij. Dan huil ik om niets. Heb moeite met de weekenden. (dan is het zoontje van mijn man er). Kortom, ik ben er nog lang niet in mijn verwerking. 1 lichtpuntje:. Onze puppie Murdock die we nu 1 week in huis hebben. Wat een schatje, als ik hem zie wordt ik weer vrolijk. Kijk maar even in mijn album Hoe is het met jou? Gr Flam
Wat een droppie Flam.... Ga al je energie maar lekker in Murdock steken! En het is toch helemaal niet gek dat je slechte dagen hebt. Je huilt dan ook echt niet om niets hoor meid! De gedachte dat de behandelingen niets hebben gebracht moet af en toe heel zwaar zijn en dan zeker als je ook nog eens het zoontje van je man erbij hebt. Ik ben dan wel zwanger, maar kan het me echt heel goed voorstellen. Laat je verdriet lekker toe, opkroppen heeft ook geen zin. Maar, je hebt echt een schatje van een puppie! Geniet van hem... Knuf Daffie
Hey Flam Wat een lief puppie zeg echt een scheetje, fijn weer wat van je te horen en wat een goeie link zeg ik wordt er helemaal positief van! Dikke knuf voor allemaal