Lieve Flam, wat een ontzettend schatje van een hondje is dat zeg daar zou ik ook wel de hele dag in kunnen opgaan denk ik fijn dat je weer eens wat neerschrijft. ik heb 2 of 3 pagina's terug 2 vragen gesteld, maar ik wacht nog steeds op de antwoorden. weet iemand het: hoeveel dagen na de punctie mag je weer in bad? en worden alleen A kwaliteit ingevroren? ik heb niks gehoord over de kwaliteit embryo dat is teruggeplaatst, maar het zal toch minstens net zo goed zijn als de cryo's?
haha, Rach, goed om even je vraag terug te halen. Wat vervelend dat er overheen gelezen is. Ik heb geen idee hoelang je niet in bad mag na de punctie. Mij lijkt, als je geen bloedverlies hebt, dat het gewoon mag. Stel je hebt nog bloedverlies kan er nog een wondje zijn en dus infectiegevaar. De andere vraag weet ik niet te beantwoorden, ik zal helaas nooit cryo`s krijgen. Hoe voel je je verder? Flam, leuk om van je te horen. En wat eens scheetje die pup van je. Veel succes en dat er maar veel wondertjes mogen gebeuren Liefs Hope
Hey Rach, ik kan je alleen antwoord geven op dat er waarschijnlijk een goede embryo is teruggeplaatst. Dit is in ieder geval bij ons in het ziekenhuis het beleid. Hebben ze er niks over gezegd bij de terugplaatsing? Volgens mij is er een keer een topic geweest over of je in bad mag na terugplaatsing. Zal hem even zoeken. Hoe is het verder met je? groeten Mirjam
hey lieve Hope, en Mirjam, het gaat erg goed met me. ik neem me steeds voor overdag echt iets te gaan doen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om iets te doen. ik heb ook geen zin om bezoek te krijgen, de telefoon op te nemen en boodschappen te doen. ik heb zin om lekker alleen thuis te blijven. mirjam, ik zal eens zoeken naar dat topic, bedankt! dit is m: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 1865011dcf
Heee Rach... Ik denk zelf dat het na een week wel weer kan hoor... in bad bedoel ik... Anders bel je toch even met de assistente meid? Die kan het je zo vertellen en dan ben je zeker....!
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in aug. beginnen met IVF3. (waarschijnlijk zelfs pas september) Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26:1e IVF mislukt. Eef: 21-7 het grote IVF voorbereidingsgesprek EN hysteroscopie!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bijna starten met IVF poging 3, met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF Rach84: bezig met 1e volledige ICSI poging SandraB: 2 juli cryo tp gehad, 17 juli bloedprikken Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: zwanger na 1e IVF poging Juli 18: SandraB: uitslag bloed 18: rach84 uitslag ontstane embryo's 19: rach84 terugplaatsing 21: Eef: het grote IVF voorbereidingsgesprek EN hysteroscopie op 1 dag! 21: Miss Daantje: start spuiten decapeptyl 22: Ginny: uitgangsecho 4e ICSI 22: Wishgirl: 1e echo 31: Caruli: evaluatie over start 3e IVF Augustus 01: Miss Daantje uitgangsecho 01: Rach84 testen 12: Linda: beleidsgesprek Dagmar: start 2e ICSI Caruli: start 3e IVF 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Zuster Suus na 1e IVF (11 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test)
Volgens het Radboud mag je gewoon in bad. Niets aan de hand. Staat ook meerdere keren op hun digiforum... En je kan er vanuit gaan dat je de beste emmy teruggeplaatst hebt gekregen. Geizne de andere 2 de vriezer in zijn, kan je er vanuit gaan dat je een topper terug hebt. Helemaal gezien je afgesproken had, dat je er anders 2 teruggeplaatst zou krijgen...
Heee hope... Ik moet nog meid... Ik ben bloednerveus! Over een kleine 3 kwartier loop ik naar de overkant naar mijn vriendin... dan kunnen we tegen half 3 weg om wat speling te hebben... Ik moet om 16.00 uur in Zwolle zijn.. en tis een uur rijden... Ik denk dat we er vanavond wat later weer zijn omdat het ook net rond etenstijd is... en misschien spits op de weg... Even kijken... Lief dat je eraan denkt Hope! Als ik eraan denk laat ik het hier nog wel even weten hoe het was... kee?
@@@Rach.......24 uur na de punctie mag je weer in bad,zwembad of sauna. Dit staat in mijn nazorgbrief.. En als het goed is heb je de beste emmy in je buik zitten. En de anderen in de vriezer.Ook deze waren erg goed,want anders gaan ze niet eens in de vriezer.
rach bij ons ziekenhuis is het zo dat ze de beste van allemaal terugplaatsen, en als er dan nog meer goede(in ons ziekenhuis alleen a kwaliteit ja) over zijn dan vriezen ze die in.Dus jij hebt de allerbeste lekker in je zitten! Flam,ik hoop ook zeker dat jij ook van zon wonder mag gaan genieten in de toekomst!
Sorry even egoberichtje: Vanmorgen de uitgangsecho gehad.....en het zag er niet erg goed uit Normaal gesproken moeten m'n eileiders leeg zijn het baarmoederslijmvlies mooi dun....er zat links dus een follikel (eitje) en het slijmvlies was nog te dik. Nu moet ik nog een week de decapeptyl doorspuiten (wat ik nu al 3 weken aan het spuiten ben) en dan dinsdag weer terug en dan maar hopen dat het er dan wel goed uitziet, want anders moet deze poging afgeblazen worden en kan ik pas in september weer verder Het zal eens een keer normaal gaan bij ons....echt ongelooflijk dat er elke keer wel weer iets is waardoor een behandeling niet soepel verloopt. Maar goed...we blijven positief en hopelijk is het volgende week wel goed en kan deze poging gewoon doorgaan. 1 voordeel....als het doorgaat kunnen we wel weer gebruik maken van het lab in Tilburg!
Voor wie het leuk vindt om te lezen: ik heb eindelijk ook een eigen topic durven aanmaken! Gister hebben we het startgesprek gehad en de volgende cyclus gaan we beginnen! Jippie, spannend he?
ginny: balen meid dat het er nog niet goed uit ziet hopelijk veranderd het snel en kun je door met deze poging! wel heb ik even een vraagje: waarom krijg je een echo? ik krijg nooit een echo van te voren voordat ik start met een behandeling?
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in aug. beginnen met IVF3. (waarschijnlijk zelfs pas september) Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26:1e IVF mislukt. Eef: 21-7 het grote IVF voorbereidingsgesprek EN hysteroscopie!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bijna starten met IVF poging 3, met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geƫindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF Rach84: bezig met 1e volledige ICSI poging SandraB: 2 juli cryo tp gehad, 17 juli bloedprikken Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: zwanger na 1e IVF poging Juli 18: SandraB: uitslag bloed 18: rach84 uitslag ontstane embryo's 19: rach84 terugplaatsing 21: Eef: het grote IVF voorbereidingsgesprek EN hysteroscopie op 1 dag! 21: Miss Daantje: start spuiten decapeptyl 22: Ginny: uitgangsecho 4e ICSI 22: Wishgirl: 1e echo 31: Caruli: evaluatie over start 3e IVF Augustus 01: Miss Daantje uitgangsecho 01: Rach84 testen 12: Linda: beleidsgesprek Dagmar: start 2e ICSI Caruli: start 3e IVF 13: lisa gesprek maatschappelijkwerkster 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Zuster Suus na 1e IVF (11 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test)[/quote]
ginny, balen zeg! ik kan me goed voorstellen dat je enorm baalt. getsie zeg. ik hoop heel erg dat het over een week weer rustig is in je buik. waarom moet het trouwens afgeblazen worden? het kan toch zijn dat je nu een langere cyclus als normaal hebt? of mag je de deca niet langer dan een bepaald aantal dagen gebruiken? caruli, ik krijg (kreeg.. hoop ik) ook altijd eerst een echo voordat ik gonal mocht spuiten. ze keken dan eerst of alles er rustig uit ziet. dit is wel een heel extreem voorbeeld, maar gezwellen kunnen ook gaan groeien door gonal, dus vandaar dat alles leeg moet zijn. eef16, ik ga gelijk je topic zoeken
hoi meiden hoe gaat het met iedereen, ginny dat is idd niet zo leuk nieuws, hopelijk volgende week beter nieuws, en dan mag je weer naar tilburg daar heb je toch een goed gevoel bij? flam, hoe gaat het met jou? wat een mooi verhaal had je opgespeurd, zo'n wonder hoop ik ook nog eens mee te maken. rach ben je lekker aan het bankhangen, nergens geen zin in, zo duurd de week wel lang hoor! ik ben een hele hoop meiden vergeten, weet eventjes niet meer wie er nu iets aan het doen is. en ik geloof dat ik het quoten onder de knie heb, haha eindelijk na al die maanden.