Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in aug. beginnen met IVF3. (waarschijnlijk zelfs pas september) Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26:1e IVF mislukt. Eef: 7-8 prikinstructie voor de 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bijna starten met IVF poging 3, met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF Rach84: bezig met 1e volledige ICSI poging SandraB: cryo tp mislukt, wachten op evaluatie op 06-08 Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Juli 22: Wishgirl: 1e echo 29: Ginny nogmaals uitgangsecho 4e ICSI 31: Caruli: evaluatie over start 3e IVF Augustus 01: Miss Daantje uitgangsecho 01: Rach84 testen 06: SandraB afspraak gyn voor evaluatiegesprek 07: Eef16: prikinstructie voor de 1e IVF 12: Linda: beleidsgesprek Dagmar: start 2e ICSI Caruli: start 3e IVF 13: lisa gesprek maatschappelijkwerkster 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test)[/quote][/quote]
Lieve Suus, Ook hier nog even een berichtje van me... Wat een vreselijk nieuws.....Ik ben echt helemaal van slag van je berichtje eerder vandaag...... Heel veel sterkte! Dikk knuf!
Zuster Suus, wat erg wat ik nu zie en in je eerder berichtje heb je helemaal niks over eventuele twijfel of iets gehad. ik snap er niks van. sjeetje ik vind het zo oneerlijk dat deze dingen gebeuren. heeeel veel sterkte!
@@Ginny.....ik hoop voor je dat het gewoon door gaat ..... @@Wishgirl......mooi om te zien ......gefeliciteerd.. @@Zuster Suus....heel veel sterkte...
Bedankt lieve meiden, voor jullie lieve berichtjes. Doet me goed, maar moet er ook steeds weer opnieuw van huilen. Gister vol verwachting naar het ziekenhuis voor de 10 weken echo. Er vanuit gaande dat alles goed zou zijn en dat onze kleine frummel armpjes en beentjes gekregen zou hebben... Het was nog wel gegroeid tov de 8 weken echo. Armpjes en beentjes waren nog heel klein, maar ze waren er. Wat was ik trots op ons kleine wondertje. Zo gewenst, zo veel vreugde, zo veel tranen van geluk... Het heeft niet zo mogen zijn. De gyn zag geen hartje meer kloppen. Aan de grote van onze frummel te zien was het hartje een paar dagen geleden gestopt met groeien... Daar ga je dan naar huis...met allemaal kinderen om je heen...met een kleine dode frummel in je buik. Wat kan mijn lichaam me toch voor de gek houden. Ik voelde me prima, geen krampen, geen bloedverlies, geen enkel teken dat het niet goed zou gaan met die kleine... Thuis...allemaal kaartjes op de kast van vrienden en familie die ons feliciteren met de zwangerschap. Ongemerkt is het in het hele huis al zichtbaar geworden dat ik zwanger ben. Kleine baby pakjes. De eerste zwangerschapskleding een dozijn met knuffels... Alles voor dat o zo gewenste wondertje... Nu...afscheid nemen van die frummel. Ik wil het nog niet loslaten, maar je hebt geen keus. Maandag nog een keer een echo om het nogmaals te bevestigen en dan waarschijnlijk dinsdag de curetage... Toch ben ik ook dankbaar, dankbaar dat ik even zwanger heb mogen zijn. Dankbaar en trots op dat kleine mooie mensje wat even in mij mocht groeien. En tegelijkertijd verlang ik weer naar zo'n mooi moment. In mijn hoofd is het een warboel. Heel veel verdriet en tegelijkertijd al bezig met de volgende behandeling. Snakkend naar een volgende positieve test... Nou lieve meiden...dit was het wel voor nu. Ben leeg. Vandaag ga ik met mijn vriend naar het strand. Even een dagje bijkomen zonder bekenden om ons heen. Afscheid nemen van deze zwangerschap. Geen telefoon aan, gewoon echt even samen, waar het een aantal jaren geleden ook begonnen is... Dag lieve meiden, ik kom zeker terug, maar moet even tot rust komen.
Zuster Suus: klinkt exact hetzelfde als mijn verhaal een half jaar geleden! Weet dus helaas ook precies wat je voelt Sterkte meid!
Oh Suus alsof ik mijn eigen verhaal lees....kippevel en tranen Helaas kan ik niks voor je doen, maar ik wens jou en je partner heel veel sterkte en weet dat ik aan je denk.
suus, wat een rot nieuws, wat oneerlijk allemaal weer zeg.Elke keer weer die teleurstelling bij mensen bij wie je het zo gunt.Wie voor me gevoel zoveel meer recht erop hebben dan sommige anderen.Ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.Dikke knuffel,konden we maar meer voor je doen...
Lieve Suus, Tranen rollen weer over mn wangen bij het lezen van je berichtje. Het is zooo oneerlijk! We zijn gister behoorlijk geschrokken en hebben er ook slecht van geslapen. Bij deze nogmaals heel veel sterkte en hou je taai. Geef jezelf de tijd om het verdriet te verwerken. Je weet dat je me altijd kan mailen....... Veel liefs, Elles.
zuster suus, wat een verdriet voor jou, zo veel vreugde wat je dan ineens word afgenomen. wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Pffffff wat een verdriet.... Eerst de vreugde en nu het verdriet... Geloven kun je dit bijna niet... Ik hoop dat jullie lekker even uitwaaien aan het strand. Heel veel sterkte Dikke knuffffff Minou
Suus, wat lees ik nou. Ik begon jou bericht te lezen op het werk en heb even niet naar mijn collega's gekeken. Ik moest echt moeite doen om een traan weg te slikken. Je hebt het lege gevoel zo goed beschreven. Je gaat hoopvol en positief het ziekenhuis in en gaat verslagen het ziekenhuis weer uit. Ik heb nooit zoiets meegemaakt maar het klinkt afschuwelijk. Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel van mij Gr Flam