Zuster Suus, lieve meid, ik weet niet wat te zeggen woorden zijn er niet genoeg, een super dikke knuffel voor jou en natuurlijk ook voor je vent! Liefs Debje
Zuster zuus... Ik ken je niet zo goed... maar ik las je berichtje dat het niet goed gegaan is... Meid wat een drama... Wat zul je ontgoocheld zijn... verdrietig... boos... teleurgesteld... Heel veel sterkte van mij aan jullie beiden... Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven...
Lieve zuster Suus, Wat verschrikkelijk voor jullie. Woorden schieten ook bij mij tekort. Wat heb je het trouwens mooi beschreven, vooral dat stukje dat je ook dankbaar bent. Ik moest echt even heel hard slikken. Ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen. Liefs, Ester
Lieve kanjer (wat dat ben je), Vanuit achter de schermen... Heel veel sterkte toegewenst! Jeetje ben m'n rot geschrokken! Heel veel sterkte met t verwerken van dit verlies! Hoop dat jij en je partner dit een plekje kunne geven. Dikke knuffel voor jullie! Heel veel liefs, Viola
Ik vind het zo moeilijk om te lezen Zuster Suus. heel veel sterkte. Ginny, succes met de uitgangsecho dinsdag. Spannend he? ik hoop dat alles er goed uitziet. Caruli, Jij heb donderdag een evaluatiegesprek zag ik. Wat wordt er dan besproken? Weet iemand vanaf welke dag bij een ivf/icsi behandeling de luteale fase ingaat?
Bedankt lieve meiden, voor al jullie lieve berichtjes! Gek genoeg lijken we al een beetje aan het idee te wennen dat het mis is gegaan. We zijn de afgelopen dagen alleen maar samen geweest en dat voelde super goed. Veel gepraat en ook wel veel gehuild. We gaan er voor. Er zitten nog vier embryo's in de vriezer en als de tijd er rijp voor is, dan willen we graag gaan proberen of het daar mee gaat lukken. Morgen eerst nog een echo en dan dinsdag de curettage. De gyn wil eerst wachten op een menstruatie na de curettage en wat haar betreft mogen we dan weer verder. Vooruit blijven kijken. Het lijkt redelijk te gaan al is het soms met vallen en opstaan. Ik ben wel benieuwd hoe lang het na zo'n curettage duurt voordat ik weer ongesteld ga worden. Hoe voel je je Rach? Zie dat je vrijdag mag testen. Is het dan twee weken na de punctie? Spannend hoor meid! Hopen dat het positief is!
Dag dames, Ik wil me hier graag aanmelden. Mijn 7de en laatste iui is wederom mislukt en dat met 3 grote en 1 iets kleinere follikel. Wij gaan nu verder met ivf, ga van de week een afspraak maken met de gyn om ons in te laten plannen. XX Renate
Heey meiden, Ik wil me hier ook graag aanmelden, aangezien we nu onze eerste IVF behandeling hebben. Ik heb vandaag de punctie gehad. Die viel me 100 % mee, gelukkig. Donderdag horen we of er bevruchting heeft plaatsgevonden en hoeveel er teruggeplaatst gaan worden. Er is bij ons wat onduidelijkheid over de testatum. In het formulier staat 16 na de TP, dat zou 16 augutus zijn. Echter geven hun als datum, 12 augustus. Klopt toch niet? Weten jullie hoe dat zit? Zuster Suus, vreselijk meid ik heb er geen woorden voor, veel sterkte! Liefs Nikkie
Helaas welkom meiden, ik hoop dat jullie met de behandelingen snel een wondertje in jullie armen mogen houden. Nikkie normaal is het 16 dagen na de tp, 12 dagen vindt ik persoonlijk erg snel ik weet ook niet of je pregnyl hebt gespoten want die zit nl 10 dagen in je lichaam. Succes ik hoop dat je een mooie tp zal krijgen. Ik zit al drie dagen te wachten op mn menstruatie want dan mag ik beginnen met de pil ter voorbereiding van. Ik heb deze maand wel een eisprong gevoeld dit voel ik normaal nooit gek he. Maar ik durf niet te testen zometeen krijg ik weer een teleurstelling. Vorige maand was ik ook een week te laat dus ik wacht maar tot vrijdag en als het er dan nog niet is ga ik misschien maar testen, maar ik reken maar nergens op ik heb niet voor niets al 4 icsi pogingen achter de rug. Hoe is het met de rest van de meiden?
Dag allemaal en ook welkom aan de nieuwe meiden... ik heb een vraag, ik dacht ik stel hem eerst hier voordat ik er een topic over ga openen... Ik heb 1 week geleden een hysteroscopie gehad, kijkoperatie in de baarmoeder, en daarna heb ik nog 2dgn een beetje gevloeid. Nu heb ik vanmorgen (het is dag 15 nu) ineens bloedverlies, hoe kan dat nou? Heeft het nog met de hysteroscopie te maken? Doordat we geklust hebben? Met mijn eisprong? Dat laatste kan haast niet, dat het een ovulatiebloeding zou zijn, omdat mijn eileiders allebei dicht zijn... Wie weer raad? Wie weet of er al een topic over is? Eef
Zuster Suus, dank je voor je berichtje aan mij ondanks je verdriet. Watfijn dat jullie de tijd samen hebben genomen. ik denk dat dat ook erg versterkt. ik ga zaterdag testen. Het is dan precies 14 dagen na de terugplaatsing, en dan mocht ik testen. Eigenlijk wilde we vrijdag testen, maar omdat mijn man dan in het buitenland zit hebben we het een dagje doorgeschoven. Renate, helaas welkom hier. Jammer dat je 7e IUI is mislukt zeg. Je blijft toch altijd een beetje hoop houden, ook als de IUI je al zo vaak teleurgesteld heeft. Aangezien we in hetzelfde ziekenhuis lopen mag je me de oren van mn hoofd vragen hoor. ik snap dat het allemaal superspannend is. stond je al ingeschreven op de wachtlijst? als dat zo is mag je waarschijnlijk zeer binnenkort al beginnen. Nikkie, super dat de punctie je 100% is meegevallen! heb je nu nog last, of valt dat ook erg mee? Wij mogen 14 dagen na de TP testen. dat is 18 dagen na de punctie. anders moet je het nog even navragen? Vergo, ook in een gewone cyclus zonder behandeling houd ik ook stiekem hoop op een zwangerschap. Ik lees het hier toch regelmatig dat het kan dus, tja, waarom niet? Eef, ik weet geen antwoord op je vraag! als je je zorgen maakt even bellen naar je gyn hoor!
Hoi hoi, Rach: nee ik ben alleen wat last van mijn onderbuik en vloei lichtjes. Het viel me echt 100 % mee! Ja ik dacht zelf ook 14 dagen na de TP. Ik zal met de TP nog eens navragen wanneer ik precies mag tesetn. Ik lees hier ook vaak dat sommige moeten bellen naar het ziekenhuis voor de uitslag, hormoonwaarden. Wanneer is dat en hoe zit dat dan in elkaar? Vergo: ja ik heb afgelopen zaterdagavond Pregnyl gezet (10.000). Maar ik denk dat ik ws 14 na de tp kan aanhouden. Moeten jullie ook Progestan balletjes inbrengen? Hebben jullie daarvoor ook zo'n platsic staaf voor? Op zich is het wel handig dat je veel hoger in de schede komt, maar erg flexibel is die staaf niet... Hebben jullie dit ook? Liefs Nikkie
@ Rach84 Ja, ik sta boven aan. Moet een afspraak met dokter M maken om me in te laten plannen. Ik ga morgen of over morgen als de ongie helemaal door zet gelijk bellen. Hoe is het met jou?
dat meten ze als je veel follikels hebt groeien (zeg ongeveer 15+), dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken Renate, dan mag je misschien deze maand al beginnen (dag 21 van je cyclus). met mij gaat het goed. de laatste loodjes
Eef, het zou kunnen dat het gewoon weer een bloedinkje is omdat je misschien toch wat teveel gedaan hebt?
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in aug. beginnen met IVF3. (waarschijnlijk zelfs pas september) Annelies661:1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Anneruie: 4-8 prikinstructie voor 1e ICSI in eigen cyclus Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26:1e IVF mislukt. Eef: 7-8 prikinstructie voor de 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bijna starten met IVF poging 3, met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF Rach84: bezig met 1e volledige ICSI poging SandraB: 2 juli cryo tp gehad, 17 juli bloedprikken Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: zwanger na 1e IVF poging Juli 22: Wishgirl: 1e echo 29: Ginny nogmaals uitgangsecho 4e ICSI 31: Caruli: evaluatie over start 3e IVF Augustus 01: Miss Daantje uitgangsecho 01: Rach84 testen 07: Eef16: prikinstructie voor de 1e IVF 12: Linda: beleidsgesprek Dagmar: start 2e ICSI Caruli: start 3e IVF 13: lisa gesprek maatschappelijkwerkster 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Zuster Suus na 1e IVF (11 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test)[/quote]
hoi meiden, Voor ons gaat het binnenkort ook gebeuren. 4 aug. krijgen we prikinstructie voor onze 1e ICSI, ontzettend spannend allemaal. Wij gaan ICSI in eigen cyclus doen met ietsje minder hormonen. Hoop veel met jullie te kunnen meelezen en tips te krijgen, ik snap nog niet veel van al dat spuiten-gedoe, haha.
Annerie je had een oude lijst gebruikt, dit is de laatste versie: Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in aug. beginnen met IVF3. (waarschijnlijk zelfs pas september) Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26:1e IVF mislukt. Eef: 7-8 prikinstructie voor de 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bijna starten met IVF poging 3, met PGD. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF Rach84: bezig met 1e volledige ICSI poging SandraB: cryo tp mislukt, wachten op evaluatie op 06-08 Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Juli 22: Wishgirl: 1e echo 29: Ginny nogmaals uitgangsecho 4e ICSI 31: Caruli: evaluatie over start 3e IVF Augustus 01: Miss Daantje uitgangsecho 01: Rach84 testen 06: SandraB afspraak gyn voor evaluatiegesprek 07: Eef16: prikinstructie voor de 1e IVF 12: Linda: beleidsgesprek Dagmar: start 2e ICSI Caruli: start 3e IVF 13: lisa gesprek maatschappelijkwerkster 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test)
voor alle nieuwe: helaas welkom hier, hopelijk gaat het jullie met ivf/icsi wel lukken! rach: ik heb idd donderdag een gesprek, over of we ivf 3 gaan doen en dan is de vraag hoe. met welke medicatie en hoeveel enzo
Ginny succes met je echo vandaag, hopelijk is alles goed en kan je verder! Helaas welkom aan de nieuwe hier. Carulli, jij ook succes vast donderdag Liefs Debje