Rach, ik ga hier nog even in de herhaling. GEFELICITEERD! Wat een fantastisch nieuws Geniet ervan Gr Flam
Ook ik ga in de 3-dubbele herhaling.... Van harte gefeliciteerd Rach!!! Vindt het echt geweldig en had echt een vermoeden, al kwam het er niet helemaal in mijn bewoordingen uit afgelopen dagen Dikke knuf Daffie
Ik wil nog even de zwangeren feliciteren, en de andere meiden wil heel heel veel sterkte en veel succes wensen Ik hoop hier nog veel goed nieuws te lezen. Jeetje wat ben ik hier lang niet geweest, een hoop nieuwe namen. Greets Beeb
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in sept. beginnen met IVF3. Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: half aug. starten met 1e ICSI in eigen cyclus. Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26:1e IVF mislukt. Eef: 7-8 prikinstructie voor de 1e IVF Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF SandraB: cryo tp mislukt, wachten op evaluatie op 06-08 Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Juli 31: Caruli: evaluatie over start 3e IVF Augustus 01: Miss Daantje uitgangsecho 06: SandraB afspraak gyn voor evaluatiegesprek 06: Ginny 1e FM - 4e ICSI 07: Eef16: prikinstructie voor de 1e IVF 12: Linda: beleidsgesprek Dagmar: start 2e ICSI 13: lisa gesprek maatschappelijkwerkster 17: Caruli: start 3e IVF 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) rach: gefeliciteerd meid, vind het echt super voor jullie
ginny: ja heel goed we mogen na onze vakantie gelijk starten. we zijn de 15e komen we terug en 17 aug mogen we starten met spuiten ben benieuwd ik moet deze keer wel heel wat minder gonalf gebruiken nu maar hopen dat dit toch voldoende is om mooie eitjes te krijgen. maar ze zijn zo bang dat ik weer een overstimulatie krijg dat ik nu echt met een lage dosis begin, ze verhogen we liever met beetjes als het te langzaam gaat, dan verlagen want dat heeft geen nut dus nu is het weer aftellen hoe gaat het met jou?' heb je al een fm gehad? ik ben vanaf morgen weg, en ben dan 18 aug weer terug online
caruli hoeveel spoot je eerst en hoeveel moet je nu spuiten dan?ik had de 2e keer 75% van wat ik de eerste keer spoot van gonal F.
ik moest bij de 1e ivf 150 spuiten toen zat ik net tegen overstimulatie aan maar hebben ze toch punctie gedaan en bij de 2e ivf moest ik ook weer 150 spuiten en toen werd het dus een heftige overstimulatie en nu begin ik met 100 en kijken hoe dat gaat, gaat dat te snel word het minder, en gaat het te langzaam zullen ze met 12.5 per keer verhogen maar tis te hopen dat het gewoon in een keer goed groeit
dat hoop ik ook! ik had de 2e keer 112,5 en toen was het ook weer spannend. het gaat blijkbaar snel met dat spul!
Caruli Oh dus voor jou ook nog maar 2 weekjes en dan weer beginnen! Nou ik duim voor je dat er een paar hele mooie eitjes gaan groeien bij je! Ik heb woensdag de 1e FM, dus ben benieuwd hoeveel er bij mij zitten. Ik spuit 150 EH Menopur trouwens. Ik wens je trouwens alvast een hele fijne vakantie (waar gaan jullie naartoe?) en alvast succes voor de volgende poging!
wij gaan naar griekenland Lesbos thanks meiden en ginny: ik duim ook voor jou op een geslaagde poging
caruli fijn voor je dat je na de vakantie gelijk mag beginnen, lekker uitgerust dan he', hihihih. fijne vakantie. @ rach ook nog effies hier, GEFELICITEERD!
Caruli spannend weer beginnen, je begint twee weekjes eerder met spuiten dan mij. Hele fijne vakantie en rust lekker uit. De behandelingen worden weer zwaar genoeg.
Caruli, Fijn dat je zo snel na de vakantie verder kunt! Succes alvast, maar eerst natuurlijk: fijne vakantie, geniet ervan! Groetjes, Sandra