hey meiden ben er even niet geweest ivm vakantie maar ben er nu weer vanavond weer de 1e spuit gezet voor onze 3e ivf behandeling ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat lopen meiden heel veel succes en zal jullie weer gaan volgen
Hoi Caruli heb je een leuke vakantie gehad? Fijn dat je weer terug bent! En voor jou ook weer spannende tijden...ik hoop dat deze poging weer raak is
He Caruli, Ik zag bij Ginny je onderschrift en dacht: ik zoek je even op. Heel veel succes met de 3e IVF! Elmo
Hey Caruli, Ook ik wil je even heel veel sucses wensen met de 3e ivf poging. Ik ga heelk erg hard duimen. Liefs Kareltje
Hoi meiden, ik hoop dat ik hier even twee vragen mag stellen aan de meer ''ervaren'' IVF meiden. Ik ben net begonnen, morgen 1e echo, dus dan vraag ik het ook de verpleegkundigen, maar soms leer ik hier meer dan in het ziekenhuis... Vraag 1: hebben jullie ook veel vruchtbaar slijm tijdens de stimulatie met FSH? Ik zit op CD9, vanavond 5e keer Gonal-F en 7e keer Decapeptyl gespoten. En vanavond heb ik ineens enorm veel vruchtbaar slijm. Normaal heb ik dat altijd eenmalig de dag voor een positieve ovulatietest. Ik heb begrepen dat je door het FSH extra veel oestrogenen aanmaakt en denk dus dat het daardoor komt, maar is dat normaal zo vroeg in de stimulatie? Vraag 2: ik heb telkens 1 minuut na Gonal-F spuiten ineens een hele rare smaaksensatie achter in mijn mond bij mijn gehemelte, een soort rare chemische smaak, blijft even hangen en verdwijnt na paar minuten. Heel apart, ik heb dat nog nergens gelezen, maak me er uiteraard niet druk over, maar ik was benieuwd of iedereen dat heeft. Tot slot: iedereen die nog bezig is met IVF of andere behandeling, onwijs veel succes. Hartelijke groet, Eva
Hey Caruli, succes met je 3e poging. Ik ga heel hard duimen dat het deze keer helemaal volgens wens verloopt! Liefs Daffie
Ik kom hier eigenlijk niet vaak meer... want tja.. het gaat hier eigenlijk allemaal heel voorspoedig... Maaaar... Ik las dat Caruli weer begonnen is... Dus meid... heeeeeeeeeeeeel veel succes met deze 3e poging!
goedemorgen meiden nou de 1e spuit zit erin en krijg al gelijk weer last van irritatie... ik denk dat ik toch maar geen alcohol meer ga gebruiken erbij dan is het wat minder... hebben jullie er ook last van? ik krijg na het spuiten een hele opgezette plek rood en jeuk
Hey Caruli, heel veel succes toegewenst bij deze nieuwe poging met hopelijk goed resultaat! groeten mirjam
Sorry, ik was het hier vergeten te melden, ik had het alleen in mijn eigen topic gezet. Alles is goed gegaan, we zijn nu de trotse bezitters van 2 embryo`s. Hopelijk blijven ze allebei heel stevig zitten. @Eva, dat slijm herken ik @ Caruli, weer heel veel succes. Liefs Hope
Caruli, veel succes met jullie 3de IVF poging! Eva: Ik had ook erg veel last van vruchtbaar slijm! Ik was zrlfs al bang dat ik mijn ei dadelijk al gesprongen zou zijn. Uiteindelijk betekende het dat ik heel veel oestrogeen aanmaakte, dus mijn eitjes gingen hard groeien toen. Succes! Liefs Nikkie
Hey Caruli, Zo'n rode plek die wat jeukt kan heel goed hoor! Dan heb je de naald even niet zo lekker gehad. Succes meid!
Hoi Nikkie en Hope, dank voor jullie reactie, dat dacht ik inderdaad ook Nikkie, het was zo hetzelfde als vlak voor mijn eisprong normaal gesproken, maar het blijkt inderdaad dat mijn eitjes hard groeien, want vandaag op de 1e echo was de grootste van de 10 al 19mm, en dat na pas 5 dagen Gonal-F. Nou mazzel denk ik, dat het zo snel gaat. Caruli heel erg veel succes met je nieuwe poging. Wij kennen elkaar nog niet, maar ik zal af en toe kijken hoe jij gaat deze maand!