Hai Meiden, Na 27 rondes (en na ruim 1 jaar wachtlijst voor ICSI ) ga ik eindelijk met jullie meeschrijven. Zodra de er zijn gaan wij beginnen met de 1e ICSI! Dat is binnen een paar dagen! Spannend! De medicijnen (Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl en Utrogestan) liggen allemaal klaar en heb er superveel zin in (wat klinkt dat stom) maar ik ben ook best zenuwachtig voor alles wat komen gaat. Ik hoop dat we elkaar goed kunnen steunen hier en ik wens iedereen heel veel geluk de komende tijd! Dikke kus!
Caruli super dat je mag beginnen Ook wij gisteren goed gesprek gehad, ze vertelde dat de cryo's als een plus gezien worden bij maar 10 tot 15% van alle IVF's wordt er ingevroren, dus dat is een bonus en de eisen zijn tegenwoordig erg hoog. Wij mogen in de komende cyclus op dag 21 weer beginnen met de derde IVF, ze schatten rond de 8ste oktober (denk zelf ietsje later) de punctie! Liefs Debje
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in sept. beginnen met IVF3. Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: 18-8 starten met Gonal-F, 1e ICSI in eigen cyclus met mild stimulatieschema. Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26: 2e ivf start 26 aug. Eef: 11-08-08: start Gonal-F !!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, nu bezig met de 5de poging 2de ICSI terugplaatsing gehad van 2 emmies, 21 Augustus testen Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF SandraB: volgende cryo tp in augustus Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Augustus 11: Ginny TP? 11: Eef 1e x Gonal-F 12: Linda: beleidsgesprek 13: lisa gesprek maatschappelijkwerkster 14: Hope Bioptie op Embryo`s 15: Hope TP, mits embryo`s goed zijn 17: Caruli: start 3e IVF 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 18: Annerie 1e stimulatiedag Gonal-F 20: Dagmar1974 echo om te kijken of ik mag starten met prikken 21: Marion1971 testen 5de IVF/ICSI 22: Ginny testen 4e ICSI 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje ?: SandraB tp cryo September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test)
hoi dames, ik ga echt proberen jullie weer te volgen, maar ik had echt even de rustperiode nodig, er is gewoon zoveel gebeurt met mbt ivf maar ook gewoon prive. 26 aug. gaat de 1ste spuit deca erweer in.Zie er een beetje tegenop omdat ik erg veellast heb van stemmingswisselingen momenteel die ik wijt aan alle hormonen nog van de 1ste ivf.Maar ik wil wel gewoon verder,want met nu nog een cyclus wachten wordt het alleen maar uitstel van executie denk ik. De 1ste poging hebben we ivf gedaan nu wordt het icsi,omdat het aantal bevruchtingen (maar 2 van de 9) wat tegen viel. liefs di
oh diana wat fijn dat je weer bijna gaat beginnen! ik hoop dat je genoeg rust in je koppie hebt om er weer helemaal voor te gaan. ik ga kijhard voor je duimen!
thanks rach...hoe voel jij je?Houdt je nog een eigen topic bij ergens op dit forum?Ik zocht namelijk al hoe het met jou gaat.
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in sept. beginnen met IVF3. Annalise: Rond 21aug08 start ICSI Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: 18-8 starten met Gonal-F, 1e ICSI in eigen cyclus met mild stimulatieschema. Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26: 2e ivf start 26 aug. Eef: 11-08-08: start Gonal-F !!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI. Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, nu bezig met de 5de poging 2de ICSI terugplaatsing gehad van 2 emmies, 21 Augustus testen Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF SandraB: volgende cryo tp in augustus Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Augustus 11: Ginny TP? 11: Eef 1e x Gonal-F 12: Linda: beleidsgesprek 13: lisa gesprek maatschappelijkwerkster 14: Hope Bioptie op Embryo`s 15: Hope TP, mits embryo`s goed zijn 17: Caruli: start 3e IVF 18: debje1976 nagesprek 2e IVF 18: Annerie 1e stimulatiedag Gonal-F 20: Dagmar1974 echo om te kijken of ik mag starten met prikken 21: Marion1971 testen 5de IVF/ICSI 22: Ginny testen 4e ICSI 26: Vergo: uitgangsecho 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje ?: SandraB tp cryo September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test)
Hoi, Hier ook weer eens een berichtje van mij! De teleurstelling na onze 2de icsi was erg groot dat we een rustperiode genomen hebben wat goed deed. We hebben nu donderdag een gesprek met de arts omdat we ook wel vragen hebben. Waarschijnlijk gaan we volgende cyclus of die cyclus er op een cryoterugplaatsing doen en zullen we eind oktober of november eventueel een derde poging doen. Hier zie ik best nog wel tegenop. Ik wil alle meiden die weer gaan beginnen succes wensen! groeten Mirjam
Hoi Debje, ik snap het niet helemaal. Wat bedoel je nou precies? Ze zeggen dat de zwangerschapskans bij cryo maar 10 % is ! Ik vind dat wel erg weinig hoor! Rekenen ze daar ook het ontdooiien van de cryo's in mee? Want dat gaat heel vaak fout! Wie ow wie weet hier iets meer over? Liefs Nikkie
ik denk dat debje bedoelt dat er maar in 10-15% vd gevallen uberhaupt emmy's overblijven die geod genoeg zijn voor invriezen?
Succes morgen dagmar, hopelijk mag je starten.Wanneer zou de 1ste spuit er dan in mogen?Of heb je al deca gespoten?
nee ik heb nog niks gespoten, ben nu op 18e dag van de pil. morgen kijken of ik mag starten met deca...
Linda, ik moest vandaag, 1 dag na 1e echo, terugkomen voor nog een echo en gisteren avond gewoon doorspuiten. Vannacht moet ik pregnyl halen, dus donderdag punctie. Ook vanavond moest ik nog doorspuiten, de decapeptyl, en ook nog Gonal F, alleen een iets lagere dosis. Succes allemaal meiden.
Nikkie, wat Eef zei dat zei de gyno tegen ons, van alle IVF pogingen die er gedaan worden, kunnen van de overgebleven emmy's maar 10 tot 15% worden ingevroren, wij dachten dat er bijna altijd werd ingevroren, daarom was de teleurstelling bij ons steeds zo groot, maar dat kans op invriezen blijkt gewoon erg klein te zijn. Fijne dag allemaal liefs debje
yoehheeeeeeeeeeeee het feest kan beginnen, de spuiten zijn weer binnen! morgenvroeg zet ik de eerste decapeptyl... ben zooooooooooo blij! stom he....