bedankt rach! 4 dagen voor mijn dochter 4 wordt en ik heb altijd gezegt als ze 4 is stop ik ermee,dus nog op de valreep hihi!
hoi meiden nou ik ben gisteren al ongi geworden , dus vandaag mag de Gonal-F erbij morgen gelijk het zh bellen voor een afspraak voor de 1e fm fijne zondag nog meiden en toi toi toi met alles
hey caruli, ik denk dat we een beetje gelijk op gaan dit keer. ik moet dinsdag of woensdag naar dusseldorf en begin dan met de glonal... alleen gaat het in dusseldorf allemaal iets sneller... gaat ook anders met de stimulatie enz.. dus ik denk dat we ongeveer een beetje gelijk op de wachtbank komen te zitten.... succes!
Nou hier is het echt einde verhaal...gisteren zijn de doorgekomen. We hebben besloten om even 2 maanden rustpauze in te lassen...ik trek dit nu even niet meer en zit er helemaal doorheen
sterkte ginny.....en het helpt echt hoor gewoon effe stoppen... ik heb nu ook 2 maanden rust gehad en dat heeft me echt goed gedaan......
pekske: heel veel succes meid hopelijk lukt het ze in dusseldorf wel om je zwanger te krijgen maar hoezo is de stimulatie anders?
@Ginny --> Jee meis, wat een naar bericht! Ik kan goed begrijpen dat je na alle ellende even rust wil nemen. Veel sterkte! @Caruli --> Wij gaan echt gelijk op! Ik ga ook vandaag beginnen met de Gonal-F en as vrijdag heb ik de eerste FM.
annelise: oh dan krijg jij snel een echo ik krijg de 1e fm op cyclus dag 10 dus dat is dan 1 sept spannend he.. nu het echt weer gaat beginnen hopelijk pakt het voor ons beiden goed uit en natuurlijk ook voor de rest van de meiden die bezig zijn
Caruli, ik krijg op cyclusdag 9 de 1e FM (zal wel met weekend te maken hebben). Moest nl op cyclusdag 1 beginnen met Decapeptyl en op dag 4 (=vandaag) de Gonal F erbij. 't Is inderdaad superspannend, ik voel me momenteel nog steeds goed. Had het ergste verwacht met de hormonen, maar het is nog vroeg..... Hoe voel jij je?
caruli@ in dusseldorf hoef je geen lucrin erbij te spuiten... ze stimuleren sneller en remmen die later pas af... dus niet van te voren(dat doet de lucrin) ik ben in totaal van dag 1 cyclus tot tp ongeveer 13 dagen bezig... klinkt wel ok moet ik zeggen...ben benieuwd of het ook zo is... en narcose tijdens de punctie en lagere normen voor invriezen...hun vrieze ook 6 cellig in.. en assisted hatching krijg ik dit keer ook... heel anders allemaal dus
Ginny heel erg veel sterkte Caruli, pekske en Annalise heel veel succes. Nog een weekje en dan begin ik ook met de hormonen. Dinsdag de uitgangsecho. 8 sept 1e fm.
oeehh vergo voor jou helemaal weer spannend allemaal.... ik hoop dat je er zo doorheen wandelt door deze poging... succes...
Goedemorgen allemaal Hier gisteren verjaardag gevierd, de laatste gingen om half 3 weg vannacht of morgen of hoe je het wilt zeggen, dus beetje duffe kop, maar de BBQ is weer opgeruimd, de party tent ook, keuken en kamer weer schoon. Gisteren een test gedaan deze was negatief, zou ook wel een super wonder zijn geweest he! Maar ja, vanmorgen waren ze er dan eindelijk. Dus we kunnen over 21 dagen met onze 3de IVF beginnen! FIjn zondag nog, wij gaan uiteten en naar de film voor mijn verjaardag Liefs Debje
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in sept. beginnen met IVF3. Annalise74: Op 21aug08 start ICSI Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: 1e ICSI, bezig met Gonal-F/Cetotride, 28-8 punctie Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Caruli: Start 3de ivf in augustus Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Debje1976: 2e IVF ook mislukt Diana26: 2e ivf start 26 aug. Eef: 11-08-08: start Gonal-F !!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI...helaas ook weer mislukt Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Kareltje: September beginnen met 2e ICSI,nu met andere hormonen Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF SandraB: deze ronde cryo tp Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Augustus 26: Vergo: uitgangsecho 26: SandraB: inwendige echo ivm cryo tp 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje 28: Annerie: punctie September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 4: Skyizthelimit: intake IVF en 1,5 week later de 1e IVF? 5: Dagmar1974 1e FM 8: Vergo: FM1 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test)
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in sept. beginnen met IVF3. Annalise74: Op 21aug08 start ICSI Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: 1e ICSI, bezig met Gonal-F/Cetotride, 28-8 punctie Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: Start 3de ivf in augustus Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Debje1976: 2e IVF ook mislukt 13-9 begin Lucrin IVF nummer 3 Diana26: 2e ivf start 26 aug. Eef: 11-08-08: start Gonal-F !!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI...helaas ook weer mislukt Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Kareltje: September beginnen met 2e ICSI,nu met andere hormonen Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Miss Daantje: 21-07 start IVF, spuiten decapeptyl Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF SandraB: deze ronde cryo tp Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Augustus 26: Vergo: uitgangsecho 26: SandraB: inwendige echo ivm cryo tp 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje 28: Annerie: punctie September 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 4: Skyizthelimit: intake IVF en 1,5 week later de 1e IVF? 5: Dagmar1974 1e FM 8: Vergo: FM1 13: Debje begin lucrin IVF nummer 3 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test)
pekske: zo das lekker kort zeg. en dus heb je ook meer kans op cryo's heel veel succes meid maar wat is assisted hatching ? ps narcose tijdens de punctie, dat doen ze volgens mij niet eens bij ons in het zh.. wel fijn hoor... dan word je wakker en is het al gebeurd hopelijk geeft het mooi resultaat bij jullie! ik ga voor je duimen.