Annerie veel succes met je wachtweken. Ik heb nu 1 eskimootje aan boord. EN kunnen we nagenoeg tegelijk testen! Liefs Nikkie
Hey Pekske, kom er bij kom er bij. Hoe meer hoe beter! Ik lees dat je in Dusseldorf onder behandeling bent. Woon je daar of heb je daarvoor gekozen ivm verzekering ? Hihi Annerie, ja dat las ik net! Twee handen op 1 buik/ eskimo hihi Liefs Nikkie
ik woon in brabant, dus nee ik heb dat niet daarom gedaan. in dusseldorf hebben ze andere technieken die ze erbij doen, plus het is een prive kliniek dus geen echt ziekenhuis. ik krijg het wel vergoed gewoon via mijn verzekering... en de arts is nederlander en de laborant ook dus praat makkelijk en je krijgt hun mobile nummer dus ze zijn altijd bereikbaar.. vind ik zelf een heel fijn idee
He meiden, Hadden jullie veel bijwerkingen van de spuiten? En op welke tijd prikten jullie? Van het zhuis moet het 's avonds. Lijkt me echt onhandig om iedere avond op de zelfde tijd te beginnen!
Ja het wel een eind rijden dan (woon zelf ook in Brabant) maar wel zo prettig dat ze andere technikeen erbij doen en altijd bereikbaar zijn! Welke technieken doen zij extra?
ze doen assisted hatching en de normen voor invriezen liggen lager.. ze vriezen sneller in, ook als de celdeling niet 8 of zo is.. ik moet zeggen dat ik nu wel wat last heb van mijn buik en ik ben gejaagder in me lichaam.... heb jij dat ook caruli? ik spuit de glonal s`morgens omdat ik de certotide sàvonds moet spuiten(is om de stimulatie te remmen..)
Yes vanavond beginnen met de deca en dan maar wachten op de ongi. Aangezien ik redelijk ervaring heb met junkie zijn zal het spuiten wel lukken!
Hey, Spannend voor jullie zeg, ik duim voor jullie dat het positief uitpakt over een paar weken! Ik wilde jullie iets vragen, ik weet bijna zeker dat ik 18 sept de intake krijg van de icsi, maar omdat ik het natuurlijk nog nooit heb meegemaakt heb ik helemaal niet in de gaten wat het met zich meebrengt.. Nu weten ze op mijn werk ook dat dit staat te gebeuren, ik moest wel ivm alle onderzoeken. Is ook niet erg, krijg alleen maar meer begrip. Nu vragen ze aan mij ivm opstellen planningen de komende tijd of ik wat "vaker" uit de roulatie ben of ik er misschien een paar dagen in de week tussenuit ben...Dit weet ik niet, omdat ik niet precies weet of je wel/niet mag werken tussen punctie /terugplaatsing of zijn de hormonen die je krijgt zo heavy dat je niet in staat bent om te werken, allemaal van dit soort dingen... Hoe ervaren jullie dit? Zijn het alleen de dagen van de punctie en terugplaatsing of moet ik nog rekening houden met meer zaken? Kunnen jullie me helpen?
hallo verhip, ik zou zelf de periode na de punctie en tot de tp lekker vrij nemen als je die mogelijkheid hebt.. ik heb er best altijd wel last van enmet rust ben je het snelst weer op de been.. van het spuiten heb ik op zich geen last en alleen voor de echo`s heb je vrij nodig... heel veel succes!
ter aanvulling in mijn ziekenhuis mogen de mensen voor icsi en ivf voor de echo e.d. tussen 8.30 en 9.00 een afspraak maken, dat is dus wel fijn zodat je niet de hele ochtend kwijt bent, misschien is er ook zoiets bij jullie
Pregnyl vraag, voor de punctie straks heb ik 5000 gerkegen, hebben jullie dat ook? ik lees ook wel eens over 10000?
@Linda, ik krijg zelf ook altijd 5.000 eenheden. Er zijn mensen die 10.000 eenheden krijgen, maar volgens mij is 5.000 eenheden meer gangbaar. En, zit de eerste spuit er weer in! Super veel succes! @Verhip, ik werk zelf maar halve dagen in overleg met mijn baas als ik een punctie achter de rug heb. De eerste dagen tot aan de terugplaatsing was ik sowieso thuis. Ik weet dat het niet echt gebruikelijk is, maar op mijn werk willen ze vooral graag dat het slaagt en gunnen me daarom de tijd vrijaf. Ik hoefde er de vorige keer zelfs geen vakantiedagen voor in te leveren. Dus ik ben gezegend met een topbaas. Nu moet ik ook zeggen dat ik de vorige keer enorm afgepeigerd was na de punctie. Net alsof ik dagen kon slapen... @Merel81, gelukkig heb ik zelf niet heel veel last van bijwerkingen. Eigenlijk alleen op het moment dat de Puregon bij de Decapeptyl erbij komt. Net alsof ik om de stomste dingen kan janken. Maar dat is maar een dagje, dus het valt best wel mee. Iedere dag op dezelfde tijd spuiten is wel een must. Zelf doe ik het om 18.00 uur, maar je moet gewoon een tijd pakken die het beste bij je past. Ik heb voor 18.00 uur gekozen omdat wij dan net het eten achter de kiezen hebben en we dan gaan afwassen. @Annerie en Nikkie80: super veel succes in deze ellendige wachtweken. Ik duim dat jullie snel een positieve test vast mogen houden! Liefs, Josien
Ik ben hier niet erg veel geweest (zit meer bij 30+ en 35+) maar ik ken Daffie nog van het 30+ forum en ik heb hier ook af en toe wat meegeschreven. Ik heb ook een IVFbehandeling achter de rug en mocht 3 september testen: ZWANGEEEERRR! \/ \/ Er is hoop, er is hoop! Suc6 iedereen! Liefs, Daantje
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu eerst van de zomervakantie genieten en op zijn vroegst in sept. beginnen met IVF3. Annalise74: Op 21aug08 start ICSI Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: 1e ICSI, bezig met Gonal-F/Cetotride, 28-8 punctie Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: Bezig met 3e IVF Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., vanaf aug. start 2e ICSI Debje1976: 2e IVF ook mislukt 13-9 begin Lucrin IVF nummer 3 Diana26: 2e ivf start 26 aug. Eef: 11-08-08: start Gonal-F !!! Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Ester: start 2 februari met Decapeptyl voor 2e ICSI Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - Nu bezig met 4e ICSI...helaas ook weer mislukt Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Josien: 1e ICSI poging geëindigd in een miskraam, verstoorde hormoonhuishouding bij man ontdekt na 1e ICSI en doorverwezen naar internist Kareltje: September beginnen met 2e ICSI,nu met andere hormonen Linda: 1e IVF Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Ooievaar 1e IVF SandraB: deze ronde cryo tp Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Vergo: start sept 5e icsi. Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: 1e IVF, zondag- en maandagmorgen testen Zuster Suus: 23 juli miskraam Augustus 26: Vergo: uitgangsecho 26: SandraB: inwendige echo ivm cryo tp 28: Lisa: nieuw schema opstarten voor IVF met donorvriendinnetje 28: Annerie: punctie September 1: Caruli 1e FM 2: Linda: info-avond + start 1e IVF 4: Skyizthelimit: intake IVF en 1,5 week later de 1e IVF? 5: Dagmar1974 1e FM 8: Vergo: FM1 13: Debje begin lucrin IVF nummer 3 Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest)
Hoi iedereen, Ik ben nieuw hier, en ga dit topic een beetje volgen aangezien ik dinsdag begin met spuiten voor onze eerste ICSI, gecombineerd met PGD. Miss Daantje, proficiat met je zwangerschap! Greetz, Timonneke
He Vriendin van mij was altijd gewoon aan t werk tijdens de behandeling, 4 x mislukte ICSI poging. De laatste keer heeft ze na de punctie vrijgenomen, alleen leuke dingen gedaan, veel gerust etc en toen was het raak!