Ik heb heeeelll lang, laten we zeggen 1,5 jaar geen eisprong gehad. Doktoren hadden het al opgegeven. Daarbij weigerde mijn bms te groeien, dus hoop dat ie nu wat dikker is... Lijkt me niet hoor dat hij nu 7 mm is vanaf vrijdag, want vrijdag was hij 4. Maar heb pas 3x een spontaan eitje gehad en geloofde de streepjestest niet haha, dus deed deze. En dan krijg ik toch weer een sprongetje . Morgen maar met dokter Koot bellen om te vragen of ik nu door mag voor IVF, want die operatie lijkt me niet zinvol meer. Ze wilden mijn bms bekijken, maar die lijkt te herstellen *klopt het af*.
Hhaha, wat zeg je dat leuk . Nou Babii is er ook heel blij mee, hopen dat het lichaam echt hersteld en we snel door kunnen voor IVF.
Zucht en er ook 1 die je al gekregen heb in januari van het andere ziekenhuis. Dus ga morgen eens even bellen. Lief dat je voor me duimt .
Babbi; wat goed meid, ook ik zie een blij eitje Hoop dat je nu meteen door mag met de IVF en geen operatie hoeft. Bedankt voor jullie reactie. Het is inderdaad heel erg persoonlijk en ik snap goed dat sommigen het ook niet zouden doen. Heb er vanavond nog eens goed met mijn man over gepraat en die ziet het eigenlijk wel zitten om de laatste kans alles eruit te halen....Hij hoopt dat ze het zaad nog beter kunnen selecteren zoals op hun site staat,. We hebben besloten morgen tijdens het gesprek eens te vragen of ze in het UMCU nog wat anders kunnen bieden en of de punctie met nog meer pijnstiling kan. Heb nu in totaal 5 puncties gehad en het wordt steeds erger...In Duitsland doen ze het onder narcose en dat lijkt me echt wel wat. Hopelijk kan de FA me morgen wat meer vertellen en aan de hand van dat gesprek kijken we of we nog in het UMCU blijven of in ieder geval een intakegesprek doen in Dusseldorf en dan bekijken wat we doen. Dus eerst morgen maar eens afwachten. Hebben om 9:50 een afspraak, dus zal daarna weer even verslag doen.
@ Daffie, Shanti zit hier op het forum en die zit in Düsseldorf, stuur haar eens een PB, ze kan je veel vertellen over dokter Scholtes. Heb eerder contact met hem gehad en hij is echt super! @ Joekie, ze had tijdens mijn intake genoteerd: mag met terugwerkende kracht, indien het IVF wordt op de wachtlijst. De wachtlijst in het UMCU is 3 maanden en 27 of 28 mei had ik de intake . Dus ga morgen even bellen en desnoods mail ik haar even (had der email gekregen) en dan belt ze mij indien tijd .
Oh babii dat is lekker snel! Super hoor! Mochten wij met IUI moeten starten hoop ik dat ze ons ook alvast op de wachtlijst zetten voor ICSI... De wachtlijst is namelijk 6 maanden !!! Daffie veel wijsheid morgen! Het zijn lastige beslissingen. Onder narcose voor de punctie vind ik niet een goede zaak. Het lijkt erg normaal maar aan elke narcose zitten risico's.. Ze moeten je gewoon extra pijnstilling geven!! Meer morfine of van tevoren al een morfine achtige tablet.. Ben benieuwd waar jullie op uit gaan komen! Laat je het ons effe weten morgen?
Hi meiden, ben weer terug van een heerlijk weekendje weg. Even snel bijgelezen en Babii, toch een positief puntje toch?! ME nog twee daagjes en dan testen, spannend zeg! Wij nog een week wachten, maar moet weer na 6 weken beginnen met werken, dus afleiding genoeg! Knuffel voor iedereen hier!!!
Ik vroeg al naar je gisteren of vandaag. Was reuze benieuwd hoe het met je ging. Gaat alles goed en hoe voel je je???
Het is niet echt een narcose, maar een roesje Joekie en ben me bewust van de risico's hoor....ben zelf verpleegkundige op een medium care Heb de vorige keer rapifen gekregen en voltaren en paracetamol, de rechterkant ging toen prima, maar rechts was een hel!!! (en ik ben totaal niet kleinzerig) Maar ga ook dat morgen maar eens navragen
Babii, wat een mooie smiley! Waarom zou je bms niet ineens zo kunnen groeien? Die van mij was in 1 dag van 5 mm naar 7 mm gegroeid. Ik vond fa vd K geen prettige dame met de echo's. Ze zat zo tegen mijn bmm te drukken, tot tranen toe. PS Kort de achternamen van de artsen liever af. Welkom terug, Zeehondje! Je heb zeker genoeg afleiding op je werk na zoveel weken vrij. Succes! Daffie, jullie gedachten over DD is zeer begrijpelijk. Laat je bij beiden goed voorlichten. De uiteindelijke keuze zullen jullie op kort termijn maken. Veel succes hiermee! Welke pijnstilling heb jij gebruikt tijdens de puncties? Joekie, ik had ook een wachttijd van 6 maanden voordat we met ICSI konden beginnen. Loop jij in het UMCU?
Daffie een roesje is idd heel wat anders..Zou een goede oplossing kunnen zijn. In NL doen ze dat helemaal niet? Dat verbaast me.. Nouja..dan moet je natuurlijk wel langer blijven voor je naar huis mag en daar zullen ze niet blij mee zijn.. Maar dat jij daar de risico's van weet is natuurlijk niet vanzelfsprekend..wist niet dat je vplk bent Grappig dat je op de MC werkt! Mag ik vragen waar? Timon wij zitten niet in het UMCU hoor! Ik denk dat ze in veel ziekenhuizen fikse wachttijden hebben..Jammer maar waar
@ Timon, hoezo moet ik ze afkorten? Mijn persoonlijke mening is dat ik het onzin vindt om het af te korten . Ze werkt daar nu eenmaal en is voor mij een geweldig, lieve en prettige arts. Maar als jij wil dat ik het afkort, dan doe ik dat . Enneh, groeit bms zo snel joh???? Groeit hij na de eisprong ook nog door??? Hmmm, bij mij is ze extra voorzichtig en mijn eileiders zijn al moeilijk te vinden haha. All, Vandaag weer posi ovu test, maar net kort met dokter K. van het Zuwe Hofpoort gesproken (mijn oude gyn, want die maakt tenminste de echo;s als ik erom vraag haha). Je eitje springt binnen 20 tot 48 uur na het waarnemen van je LH piek. Hij zal dus vandaag wel jumpen!! Hij gaat zo Utrogestan voorschrijven. Hij wil dat ik 3 maal daags 2 tabletten vaginaal opsteek en dat tot 12 DPO *zucht* nog meer bijwerkingen, maar heb het ervoor over. Sinds vanochtend ook weer die vieze melkachtige afscheiding, jakkiedakkie haha. Geen drukkend gevoel zoals gewoonlijk. Net de operatie afgebeld en de mevrouw van de OK zei: mevrouw wat een goed nieuws een eigen eitje. Ze zegt: maak het maar gezellig haha . Net de IVF verpleegsters gesproken en ze gaan dokter K. van het UMCU vragen of ik nu mag gaan starten met IVF, omdat mijn bms aanzienlijk dikker was en er inmiddels een eigen eisprong is. En dit is al 3 maal gebeurd, wel onregelmatig, maar het gebeurd en dat betekend dat me cyclus hersteld *klopt het af*. Wordt hier vandaag of morgen over teruggebeld... Even afwachten allemaal . Vindt het super spannend en hoop dat dokter K. zegt: begin maar!!!! Hoe gaat het verder met de dames???
ei ei ei en we zijn zo blij, want babii heeft een eitje en dat vieren wij! @zeehondje: ik tel de uren af gister en eergister koorts gehad. heb echt bijna nooit koorts dus dacht gelijk aan een eventuele zwangerschap. Maar aan de andere kant denk ik weer dat het niet is gelukt omdat veel (lees: alles..?) er op wijst dat ik ongi ga worden. Ben gewoon bang voor de test morgen!
Babii, ik hoop dat je snel mag starten met IVF! Ga voor je duimen! Spannend, alle meiden die bijna mogen testen. Voor jullie duim ik natuurlijk ook . Hier nog een weekje rust en dan aanstaande zondag de eerste echt voor de eerste cryo poging!
trouwens babii, als ik het goed begrijp heb je al dat lekkere eten dus zelf op gegeten?! en ik maar wachten tot de postbode met een lekkere maaltijd kwam aanzetten of beter nog; :x .......