@ Babii--> Goedzo dat je toch op de lijst staat. Zijn ze nou hlemaal betoeterd! Timon--> Energieleveranciers en verzekeringsmaarschappijen zijn vreselijk~! Ego--> Meiden, ik heb FM gehad en heb (hou je vast) 31 follikels!!!!!!! Damnnn....
maria: WOW!!!!!!!!!!!!!!!! en nu?!?!?!??! kiki: ik heb gister mijn eerste terug plaatsing gehad en dat gaat gewoon met eendenbek en slangetje net als bij iui! en ja...een volle blaas is prettiger! kunnen ze er beter bij maar ik moest om half 3 (werd kwartvoor3) en had om half2 nog geplast hor en heb daarna nog wel wat gedronken dus je hoeft t echt niet op te houden vanaf t moment dat je wakker bent
babii: ff snel reactie van mij...heb gister terug plaatsing gehad van 1 prachtige 8 cellige embryo!!! hij was prachtig!!!!!!!!!!!!!! en van zulke goede kwamliteit dat k er maar 1 terug kreeg!!!!! zijn erg tevreden dus!! en hebben er nog 11 over maar weten nog niet hoeveel er ingevroren kunnen worden!!! 3 sept mogen we bloed prikken spannend!!!!! ik lees straks je berichtjes ff maar was even heeeeel vluchtig aan t lezen want ben nogal druk om het moment ...(en dat in mn vakantie :s ) zeehondje: bijna testen meis!!! hoe gaat t !?!?!?
Spannendetijden: Dat klinkt super goed!!!!! Op naar 9 maanden zwangerschap! Maria: 31 follikels!!! WOW!! Wat een ENORME opbrengst!!!
Even mn andere bericht een stukje copieren maar: Ik moet veel drinken, me niet te druk maken. Ik rustig aan doen, jeetje thatll be the day En ik hoef me geen zorgen te maken, de follikels zijn nog klein en dus niet gevaarlijk, maar het is wel belangrijk dat de rest ook groter groeit, en niet alleen die ene grote links. Maandagochtend mag ik weer langskomen. De punctie is verschoven naar iig volgende week het einde van de week of begin van de week erna. Ik vind het onwijs spannend...
bedankt voor al jullie lieve berichtjes. heb net het zh gebeld, volgende maand mag ik weer starten ik moet alleen minder eenheden puregon spuiten, de dokter gaat donderdag bellen om uit te leggen waarom. ik heb nu geen tijd om op iedereen te reageren, dat ga ik morgen rustig doen. vanavond ga ik lekker met mn ventje weg liefs Maaike
Wauw, Maria....31 follikels!! ST, spannend. Wat fijn dat het van zo'n mooie kwaliteit was. Ik ga voor je duimen! Bij mij was de tp ook zonder echo, ze hebben alleen nooit iets verteld over een volle blaas. En tja, dan lees ik weer dingen...en ga ik weer twijfelen...haha! Maaike, veel plezier vanavond. Fijn dat je volgende maand weer mag starten.
Kiki; bij ons in het ziekenhuis ook met volle blaas en net zoals bij de iui. Alleen bij ons ook nog een uitwendige echo. Je ziet dus precies de randen van de eendebek en later de catheter. Je ziet ook dat het embryo erin wordt gespoten, echt geweldig. Zo kunnen ze goed mikken op het dikste stukje baarmoederslijmvlies!
meiden ik heb even een vraagje ik spuit nu de deca en de gonal samen he.. eerst de deca erin en dan een halve centimeter erlangs de gonal kan dat geen kwaad??? krijg ik zo geen wisselwerking ofzo... en wou even zeggen woww 31 follikelsss... en spannedne tijden meiss ik duim heel erg hard voor je meiss.. ik hou je in de gaten
Hee Baby Hope, weet je dat ik geisteren hetzelfde besprak met mijn lief: of het geen kwaad kan als je ze dicht bij elkaar spuit. Ik bedoel, als het samen kan, kunnen we het wat mij betreft net zo goed in 1 spuitje stoppen. Scheelt een prik. Heb je veel last van de bijwerkingen? xx
@ MariaC, holymoly 31 follikels!!!!! Jeetje haha, nou doe dan inderdaad maar rustig aan. Voel je dat ook al in je buik dat er zoveel zitten? @ Spannedetijden, had het inderdaad gelezen in het clomid topic en daar gereageerd. Meissie, duim onwijs hard voor je . @ Kiki, kan je helaas niet helpen schat... . De andere meiden vast wel . @ Zeehondje, hoe gaat het met je en hoe voel je je ??? Hoop zo op een knaltest meissie! All, even ego doen pfff. Ben heel blij door te mogen voor IVF, maar ook erg bezorgd .... Men zegt: we vriezen alleen top cryo's in. Stel dat mijn bms tijdens het spuiten te dun is en ze niet terug kunnen plaatsen? En stel dat er geen top cryo's zijn om in te vriezen? Dan ben ik dus snel door mijn pogingen heen. Wellicht ben ik nu aan het doemdenken, maar heb al zoveel klappen gehad, dat het me niet zou verbazen dat het gebeurd. Wel heb ik vernomen dat ze soms, als de follikel al groot zijn, Progynova toedienen. Normaliter helpt dit niet met spuiten, maar misschien wel met de hoge dosis FSH (Puregon) die ik ga spuiten... Het lichaam moet toch gaan luisteren he? En als mijn bms al 4 mm is (hoop het) dan moet hij het toch gaan doen he . Hoop niet dat de prikpil een nog langere nawerking geeft. Heb je eenmaal weer 3x een eisprong gehad, blijft het bms dun . Dus ik moet niet doemdenken, maar het spookt allemaal door mijn hoofd. Als het bms echt te dun is vraag ik of ze de poging afbreken, maar goed.... Heb ook veel gelezen dat er toch met meerdere eitjes een dikker bms is soms...
hey maria ja idd ahaha stop het in 1 spuit en huppa..(mischien brand het dan ook niet zo) uhmm ik begin nu toch wel mijn eierstokken te voelen en ik heb pas 2x de gonal-f geprikt kan dat wel?? of denk ik dat alleen maar.. ahahha en jij wel genoeg drinken he meiss.. @babii meiss ik snap echt je onzekerheid hoor.. en ik hoop ook echt dat je daar snel een puntje (lees een tje.. haha) achter kan zetten.. blijf posi denken moppie ik weet zeker dat jullie ook een hele mooie beeb gaan krijgen echt moppie.. je hebt al vaak zat bewezen dat je zwanger kunt worden nu moet er nog een mooi plakbeebje komen meiss.. dikke knuffel cindy
@ Zeehondje, wat is er verkeerd aan je temp lieverd? Ik zie hem juist weer stijgen... Sorry als ik het verkeerd begrijp... Liefs xx
@Babyhope, ik spuit ook Gonal F en Deca tegelijk ... maar ik spuit de ene links en de andere rechts onder mijn navel en ik heb nooit gehoord van een "wisselwerking" of zo .... en tja die deca brand dat weet ik maar ik wrijf mijn buik met mijn hand een beetje warm en dan voel je het niet zo branden ... Ik heb vanavond de laatste Deca gespoten en morgenochtend de laatste Gonal F en dan morgenavond 2x pregnyl .... maandag helemaal niets spuiten en dinsdag ochtend 09.45 uur de punctie .... we moeten er vroeg zijn want mijn man moet daar "produceren" ... en sinds kort bewerken ze het zaad voor de IVF/ICSI bij Geertgen zelf in het Lab. voorheen deden ze dat in België maar nu doen ze het ook in Geertgen .... Ik heb ook al gehoord dat ze bezig zijn om in de toekomst de terugplaatsing ook in Geertgen gaan doen ... scheelt voor een hoop mensen een lange reis naar België maar dat ga ik niet meer mee maken ... gr. Nicole
Ik voel zeker wel in mn buik dat er zoveel zitten. Ik heb al een echte kabouter plop buik. En na 2 dagen voelde ik ook al vanalles gebeuren dus dat kan hoor Ben wel heel bang dat maandag de poging wordt afgeblazen, dat er dan alleen maar meer follikels zitten. We kunnen alleen maar afwachten...
Hoe kan het dat jij steeds bij dezelfde fa terecht komt en ze jouw voorgescheidenis nog niet kende? Dan hebben ze jou niet goed doorgelicht met het teamoverleg. Zoiets beslist zij namelijk niet alleen. Heel fijn dat jouw voormalige gyn het zo voor jullie heeft opgenomen. GEFELICITEERD!!! Ondanks het gedoe is dit supernieuws. Nu nog uitvinden hoe lang je moet wachten om te starten. Misschien starten we wel tegelijk.
Dat is dus die hele fijne maatschappij waar ik NIET terecht wil komen!:x Morgen eens bellen of er eerder een plekje is voor de afspraak met de fa.