Maria, een giga opbrengt! Nu te weten komen hoeveel er groot gaan worden. Morgen heb je toch weer een fm? Hebben ze bij jou de punctie al op een datum bedacht? Bij ons wachten ze eerst de fm's af voordat ze zoiets aangeven. De één heeft 2 fm's nodig en de ander misschien 5. ST, hoe voel je je nu er een emmy in je zit? Kiki, niet gaan twijfelen. In het UMCU doen ze het zonder echo en volle blaas. Ik heb het met de tp gevraagd, maar dat doen ze blijkbaar nooit. Vond ik zoooo jammer. Welkom Babyhope! Goh, weer een junk erbij. Ik spoot aan de ene kant van mijn navel de deca en aan de andere kant de gonal. Babii, maak jezelf niet gek! Laat het nu over je heenkomen. Wacht af en zie wat er gaat gebeuren. Misschien valt het allemaal erg mee. Daar duim ik voor.
hey meiden maria ok thxx dan weet ik dat het echt aan het werk is in me stokkies nicole ja geertgen heeft het gebouw wat ertegenover zit die waar die kabels en zo buiten hangen overgenomen en dat word de terugpplaatsing centre.. alleen die baas van dat gebouw doet er meoilijk over dus dat gaat nog wel een jaar of 2 duren @timon haha ja ik voel me nu al een jaar een spuitjunk @spuiten ik spuit het beide in mijn bovenbeen ik vind het zooo pijnlijk in mijn buik dat ik het niet meer durf hahaha dit doe ik nu al 1 jaartje en gaat super zonder pijn hahaha
@ Timon, ik heb altijd bij Essent gezeten, maar was overgestapt naar Energie Direct, omdat ik dacht dat die goedkoper was! Uiteindelijk kreeg ik een eindafrekening van mijn vorige woning (schrik niet) van 1588,71 voor de 4 maanden dat ik bij Energie Direct zat. Had ze wel meegenomen naar de nieuwe woning, maar ik had exact hetzelfde verbruikt, als wat ik bij Essent verbruikte. En bij Essent kreeg ik altijd geld terug. Energie Direct blijft beweren dat de eindafrekening juist is. Man, is zowat mijn hele maandsalaris wat ik als eindafrekening moest betalen. Toen ik belde met ED om te overleggen waar dit bedrag vandaan kwam, waren die medewerkers zo onbeschoft, dat ik direct Essent heb gebeld en per direct ben overgestapt! Essent heeft de boete betaald en heb nu de verbruiksmanager. Check die elke maand met de huige meterstanden en begin meterstanden en zoals het er nu op neerkomt, betalen we iets te veel aan voorschot, maar krijgen wel wel 45,00 op de eindafrekening terug . En dat is het fijne aan Essent + dat ze altijd zeer beleefd zijn. Wil geen reclame maken, maar echt even mijn ervaring hihi. Ja, weet je wat ik denk? Ze heeft natuurlijk zoveel patiënten, ze zag een belafspraak en belde..... Zonder het dossier in te kijken. Ik was natuurlijk woest dus had haar een nette email verstuurd met het verhaal. Ze zei nog: ga met de gyn overleggen, maar ik dacht een gyn uit het UMCU en daar was ik nog nooit geweest, dus vond dat erg bizar, wat wist die nou over mij? Bleek: ze had mijn oude gyn gebeld haha. En daar moet je niet tussenin komen hoor, want die verwijst me niet zomaar door. Die man gaat door het vuur voor me, zo lief dat hij is. Loop al jaren bij hem (ook i.v.m. doorbraakbloedingen door de pil, mijn MK en de curretage e.d.). Ik was inderdaad in het team besproken toen en men adviseerde ook IVF, omdat ik dan een reële kans zou maken??? Natuurlijk moet ik het over me heen laten komen, maar word zo onzeker van dat bms.... Nu heb ik gelukkig een aantal maanden rust gehad met ziekenhuis bezoeken, dus kan de werkgever gaan vertellen dat de bezoeken weer starten haha. Vindt ie niet erg, zijn 2 zoontjes zijn via IVF ter wereld gekomen. @ Babyhope, doet spuiten in je buik z'n pijn? Lijkt mij dat het juist in je been (dat super hard is) erg veel pijn doet? Werkt dat spuiten dan wel via je been? Stomme vraag misschien haha... @ Maria, hahaha kabouter plop buik. Geweldig! Ik mag jouw humor wel . Doe je rustig aan meissie? Het is niet niks al die follikels.... . En wat gebeurd er als ze de poging afbreken, dan is het geen poging toch, pas na punctie? @ Zeehondje, hoe is het met jou lieverd??? @ Timon, nog even de vraag: doet het UMCU het bijv. ook de IVF met Menopur? Heb namelijk vernomen dat dit een beter effect op je bms heeft??? @ Daffie, hoe is het met jou meissie????
Sorry voor de onduidelijke reactie. Er staat ook dat ik spotting had en gister een negatieve test. Vannacht ben ik dan ook ongesteld geworden. Poging 1 mislukt! Sorry dat ik verder even niet reageer.
Ach lieve Zeehondje, dat heb ik niet eens gezien (nu nog niet als ik erop klik). Potverdorie lieverd! Geeft helemaal niet dat je niet reageert, doe rustig aan. Dikke knuffel!
Energie: Die eindafrekening is gewoon te belachelijk voor woorden. Hoe hebben ze dat nu met jou 'geregeld' nu je weer bij Essent zit? Heb je dat bedrag alsnog moeten betalen? Door hetgeen mijn nu met hen is overkomen wil ik niets meer met hen te maken hebben. Het maffe is dat zij mij in hun systeem hebben opgenomen, maar geen uitschrijving bij Nuon hebben neergelegd. Dus daar sta ik ook nog steeds als klant. Hoe maf wil je het hebben? Nuon wilt mijn boete ook betalen, hoor. Maar het idee van het kastje naar de muur en uiteindelijk kunnen ze niets voor je betekenen schiet bij mij helemaal verkeerd. En dat zonder hormonen. IVF: Maf dat ze waarschijnlijk niet eerst het dossier open had geslagen voordat ze je belde. Nu heeft ze allerlei extra handelingen moeten ondernemen. Blij dat je oude gyn. er zo op zat. Als het team aangeeft dat jij juist kans maakt met IVF hoe kan het dan dat jij iets anders te horen krijgt? Dat je onzeker bent over je bms is begrijpelijk, hoor. Maar het lijkt goed te gaan en heb er dan wat meer vertrouwen in. Kop op. Erg prettig dat je werkgever geen probleem zal gaan maken. Het is voor een goed doel en hij weet wat het is. Scheelt zo veel! Ik weet niet wat ze geven. Menopur heb ik niet gehad, omdat mijn bms blijkbaar wel goed was en uiteindelijk met de deca en gonal goed heeft gedaan. Omdat ze bij mij de 3e cryo poging willen stimuleren (bms verdikken) heb ik gezocht en kom steeds uit op het gebruik van progynova en later utrogestan. Nu nog horen of dit ook door de fa gezegd zal gaan worden. Ik heb even gegoogled: Menopur is een geneesmiddel dat onder meer gebruikt kan worden voor anovulatie- en IUI behandeling. Menopur wordt gebruikt bij verminderde vruchtbaarheid om de rijping van eicellen te bevorderen. Dit kan gebeuren in het kader van een ovulatie inductie (OI), intra uteriene inseminatie (IUI), in vitro fertilisatie (IVF) of intra cellulaire cytoplasmatische injectie (ICSI) behandeling. De werkzame stof in Menopur (Menotrofine) is een hormoon dat gewonnen wordt uit de urine van vrouwen in de menopauze. Wat betreft samenstelling en werking is het nagenoeg gelijk aan twee hormonen die in de hersenen worden gemaakt, FSH en LH genoemd. De hormonen werken op de geslachtsklieren van vrouwen (eierstokken) en mannen (testes ofwel teelballen). Bij vrouwen wordt de rijping van eicellen bevorderd alsmede de aanmaak van vrouwelijke geslachtshormonen. Bij mannen wordt de rijping van zaadcellen, alsmede de aanmaak van mannelijke geslachtshormonen bevorderd. Bij vrouwen wordt Menopur gebruikt om de rijping van eicellen te bevorderen in geval van verminderde vruchtbaarheid. Menopur kan tevens worden gebruikt om de rijping van eicellen te stimuleren bij kunstmatige voortplantingstechnieken, zoals reageerbuisbevruchting (in vitro fertilisatie). Bij mannen wordt Menopur gebruikt om de rijping van zaadcellen te bevorderen in geval van verminderde vruchtbaarheid. Menopur is niet voor iedereen geschikt en kan ook bijwerkingen veroorzaken. ----------------------------- Dit geneesmiddel wordt in de volgende drie situaties gebruikt voor de behandeling van onvruchtbaarheid: i. Vrouwen die niet zwanger kunnen worden omdat hun eierstokken geen eitjes produceren (ook polycysteus ovariumsyndroom). Menopur wordt gebruikt bij vrouwen die al het middel clomifeencitraat hebben gekregen om hun onvruchtbaarheid te behandelen, maar bij wie dit middel geen effect had. ii. Vrouwen die kunstmatige voortplantingstechnieken ondergaan onder medische begeleiding (waaronder in vitro fertilisatie/embryotransfer [IVF/ET], gamete intra-fallopian transfer [GIFT] en intracytoplasmatische sperma-injectie [ICSI]). Dit geneesmiddel stimuleert de eierstokken om veel eiblaasjes (follikels) aan te maken waarin een eitje zich kan ontwikkelen (meervoudige follikelontwikkeling). iii. Bij mannen om de rijping van zaadcellen te bevorderen.
Energie hebben we gewoon moeten betalen, al heb ik de klachtencommissie van de Energie Maatschappijen erop gezet. Tevens heb ik Liander gevraagd of dit wel allemaal klopt en die gaan het ook uitzoeken. Heel handig wat ze bij jou gedaan hebben zeg! Dit horen ze gewoon automatisch te doen en het ook daadwerkelijk te regelen. Wat betreft Progynova en Utrogestan dat klopt. Kreeg laatst ook te horen dat ze vanaf CD1 Progynova toedienen en zodra het bms dik genoeg is de Utrogestan. Je lichaam denkt dan dat er een eisprong is geweest. Ben reuze benieuwd wat ze gaan doen bij jou . Menopur heb ik al eens eenmalig gebruikt, maar de arts had toen een fout gemaakt (niet mijn eigen gyn). Hij had me vanaf CD1 Progynova laten slikken en het bms groeide goed (was al 6 mm). Toen ik op CD3 75IE Menopur moest bijspuiten gebeurde er niks.... Er groeide gewoon niks. Na 14 dagen spuiten zeiden ze dat het door de progynova kwan, ik moest er maar mee stoppen. Prima... Gedaan! Na 2 dagen eindelijk een eitje van 9 mm, maar een bms die al naar 3.8 was gezakt en een dag later kwam mijn ontrekkingsbloeding, doordat ik pats boem moest stoppen met de Progynova. Weg ei, weg... Toen nog 1 ronde Menopur zonder Progynova, maar een bms van 1 á 2 mm. Helaas, weggegooide ronde. Sindsdien rustpauze ingelast, tarwekiemolie capsules geslikt en een bms van 4 mm en na mijn eisprong van 3.4 al denk ik dat die rot gyn (was niet me eigen) gewoon geen zin had het e.e.a. op te meten. Was er zo weer vanaf . Snap ook niet hoe een bms ineens kan slinken hoor, maar goed! Hij geloofde niet in diktes van het bms, met dun kon je ook zwanger worden . Ik blijf gewoon hoop houden hoor.... Kan niet anders als dat .
Dus zou progynova bij je effect hebben. Misschien hierom vragen bij de volgende keer dat je voor IVF gaat? Je bms groeit nu wel, maar nog niet genoeg om zeker van plakken te zijn.
Even snel...hier gaat het goed, heb een druk weekend achter de rug.....verjaardag mams, bruiloft, sail. Nog 2 weekjes en dan heb ik vakantie....en over 3,5 week gaan we weg hahaha. Ben aan het aftellen. Daarna weer vol goede moed beginnen! Zeehondje; dikke knuffe meid!
Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Zie dat jij ook niet ver bij me vandaan woont . Heerlijk zeg over 3.5 week even weg .
Ooo, vakantie.... wat was dat ook alweer? Daffie, nog even doorbijten en dan is het eindelijk zover. Waar gaan jullie heen?
Whahaha, ja en vooral niet op de koffer gaan springen om hem dicht te krijgen. We doen wel even lenig .
Lieverds sorry ben de laatste dagen nogal druk en weinig online!! Maar kom gauw weer reageren hor! Maar eerst ff lekker op vakantie! Ego: hier eigenlijk niet zo heeel veel te melden. Voel me net als altijd dus heb eigenlijk idee dat er niets innestelt/in is genestelt L maar we zullen t over 1,5wk meemaken! Gelukkig heb ik goeie afleiding want vertrek vanavond voor 8dagen naar Bulgarije!!!! Manlief heeft van t weekend vakantie voor ons geboekt (zat er wel naast hor!) en we zijn gister druk met inpakken en regelen geweest! Vandaag nog hoop regelen ..tickets printen, honden naar ouders en vrienden, ff laatste ronde de vaatwasser aan, nog ff laatste dingen inpakken, medisch paspoort ophalen voor mn pillen, nog ff dweilen en om half3 richting station!!! Hopelijk komen we optijd want er zijn werkzaamheden aan de tunnel waardoor er beperkt trein verkeer is richting schiphol!!! :s de 30ste komen we terug en dan hoef ik gelukkig nog maar ff tot de 3e!!!! we komen savonds terug dus die dag is snel om en dan nog 3nachtjes naar de bloedtest!!! Zoooo spannend!!!!!! Heb me wel goed gedragen : niet tillen , gezond eten, rustig aan doen (man word er gek van hahah) geen gemeenschap, geen alcohol enz. alles om het goed te laten verlopen. Ik hoop dat we er lekker van kunnen genieten en dat we goed nieuws hebben bij terug komst! Ik zal deze wk weinig online zijn L miss kan ik daar nog ff online komen maar anders ben ik er weer zodra we terug zijn!!! Ga nu lekker ontbijt maken en onze laatste dingen afhandelen!!! Xxxxx knuf