IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

Schat, ik ben al ruim 5 dagen ongesteld, alleen de laatste 3 dagen een beetje :p. Heb 13 september al mijn eerste FM.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat een super nieuws!!!!!!!! GEWELDIG!!!! UMCU toch :D. Geeft me goede hoop hihihihi

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mijn hoofd zit nog erger in de watjes dan ik al dacht...:S sorry
    Dat beantwoord trouwens ook meteen mijn volgende veraag. Ik dacht, als je BMS dun is, ben je vast heel licht ongesteld... maar als jij het al 5 dagen volhoudt is dat antwoord ook al bekend...

Xxx

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee hoor ;). Duur- en hoeveelheid van menstruatie maakt niks uit met het slijmvlies :). Vaak betekend het wel: je hebt een dun BMS.

Maar er zitten genoeg meiden in het Clomid topic met een BMS van 10 mm en die bloeden net z'n beetje als ik. Volgens de artsen maakt dat niet veel verschil. Ieder lichaam bloed anders...

Heb zelf alleen zondag en maandag goed gebloed (2x doorgelekt). Dinsdag, woensdag en donderdag was het maar een klein beetje (je ziet wit op de tampon zitten, omdat hij niet geheel gevuld wordt). Toch zit er nog wat bloed, maar dat heb ik iedere cyclus hoor ;). CD6 stopt het dan meestal :D.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ff een vraagje..

is het normaal dat ik nu s`ochtend zon last met opstaanheb van mijn buik???
    ik heb er zo`n last van als ik wakker word en de rest van de dag eigenlijk alleen maar als ik buk..

xxxcin

6. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze eskimo is binnen! Volgens de lab medewerkster was het een hele mooie :)! Inderdaad UMCU Babii!

Je had je punctie toch nog niet gehad Babyhope of wel (ben het even kwijt, sorry!). Heb je last van het prikken of echt buikpijn?

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey kiki jeey eski is binnen:) wanneer magje nu testen??

nee ik heb me punctie nog niet gehad...
    denk maandag..
    maar het is alleen s`ochtends als ik wakker word en als ik buk ofzo echt bij de eierstokken.. en dat trekt door naar mijn rug toe
    ik prik niet in mijn buik zoiezo ik prik in mijn bovenbeen:)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou het lijkt mij vrij logisch dat je extra last van je buik hebt. Je draagt nu eenmaal vele eitje(s) met je mee ;).

Maar als het echt pijn doet, wel even bellen want het kan overstimulatie zijn. Maar dit moet je even aan de andere meiden hier vragen (heb nog geen punctie gehad).

Wauwww geweldig Kiki! Wanneer kan je testen en is jullie embryo al TP?

Ik hoor toch super goede verhalen over het UMCU en het ontdooien ;).

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Met de tp stond het echo apparaat opgeborgen in de hoek. Toen ik vroeg of ze niet keken waar emmy bleef vonden zij het niet nodig. Het is in het UMCU niet gewoon. Dus helaas geen foto.:(

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kiki, wat super dat jij nu op je eskimo mag broeden. Het geeft me een nog beter gevoel dan ik al had. Hopelijk volgende maand onze eskimo ophalen.

Babyhope, je voelt waarschijnlijk je volle eierstokken. Succes tot de punctie.

Babii, ongi voorbij en nu wachten tot de 13e?

Hier een leuke dag in de Efteling gehad. Mijn neefje van bijna 2 was mee en we hebben enorm genoten. Zo'n heerlijk ventje.:D

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wat leuk dat je naar de Efteling bent geweest met die kleine!
    Ze vragen balachelijk hoge entreeprijzen daar, vind ik zo jammer.
    Je zal 3 kinderen hebben en een 'dagje uit' willen. Jeeminee...

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    babyhope, denk inderdaad dat het je vollen eierstokken zijn die je voelt. Spannend hoor, bijna de punctie!

Timon, ik hoop ook dat jullie volgende maand je eskimo terug krijgen! Ik had mezelf er eigelijk op ingesteld dat er minimaal 1 verloren zou gaan, maar niet dus! Echt super fijn! Hoop dat het bij jullie ook zo gaat! Leuk, de efteling. Wij zijn vorige maand ook geweest, ook met een aantal kleine kindjes...leuk hoe die alles beleven!

Babbi, ik mag de 17e testen. Heb dus wel een mega lange cyclus deze maand. Als ik mag testen zijn we trouwens net op vakantie in Rome, moet geluk brengen toch ;)?

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Kiki, dat moet zeker geluk brengen :D. Ik duim meid!!!

@ Timon, ik moet de 10e (heb het waarschijnlijk weer verkeerd geschreven hihi).

Maar nee, dacht er gisteravond vanaf te zijn. Vanochtend weer bruinig slijm (gisteren rood). Kan zo een hele dag met die tampon doen hoor, maar goed.... Doen we maar niet :). Pfff dag 6 dat ik nog verlies :(

De efteling is ook zo superrrrrr leuk :D

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden daar ben ik weer:)

nou het viel best tegen eigenlijk hoor..
    ze waren nog niet echt goed doorgegroeid nu mag ik dinsdag weer terugkomen om 13.50uur bij dr w.

dr r wilde niet gaan ophogen omdat hij bang was dat ik een doorbraakbloeding ging krijgen over overstimulatie..
    maaaar hij vond dat ik een top productie had zeker een 20tal zei hij :):)
    rechts nog zo`n 14 stuks links een stuk of 8:)
    maar voor de rest zag alles er rustig en goed uit..
    ik vroeg hem of het normaal was dat ik zo moe ben en dat was maar heel erg normaal volgens dr r:) al die hormonen en eitjes nemen je energie weg dus ja dat kon..

bij deze een echofototje van me rechtse eierstok meiden:)

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jij hebt recht dus ook meer dan links.
    Mooie score hoor meid. En die stokken zijn nu inderdaad energie slurpers!!! Blijf maar lekker broeden! Hoeveel mm zijn ze?

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    de grootste was pas 11mm:(:( hahaha

ja rechts veel meer gek he???

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babyhope, leuke foto... en jammer dat je follikels nog niet groot genoeg zijn. Nog even doorbijten.

Babii, hoe laat moet jij? Ik moet de 10e namelijk ook, maar dan voor de afspraak.
    Nog steeds een tampon? Sjeetje...

Maria, die prijzen zijn ook enorm hoog. Mijn moeder had kaartjes van de AH actie, dus leuke korting. Mijn neefje was gratis... ;)

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh jaa als ze 2 zijn mogen ze nog gratizzzz

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Scheelt een hoop geld! Parkeren kost ook al 8 euro.
    Mijn broertje en vrouw dachten dat het teveel gedoe was als de kleine man mee ging. Nou, echt niet! :D

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    die vond het vast PRACHTIG:))))

Deel Deze Pagina