IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb hem ook gehad Timon. Ben d'r nog niet uit...Aan de ene kant vind ik onderzoek wel goed, aan de andere kant ben ik een beetje bang voor wat Daffie zegt, dat ik er dan nog meer mee bezig ben. Formulier ligt dus nog oningevuld op tafel. Wellicht dat ik me laat informeren en dan de beslissing neem. Maar eerst maar zien hoe deze poging afloopt (vind die laatste dagen al zwaar genoeg, dus wil er nu niet eens over voorgelicht worden ;)).

Leuk Cirque du Soleil! ben er een paar jaar geleden geweest, vond het echt super! En Petticoat wil ik ook graag heen, laat je weten hoe het was? Veel plezier alvast! En sterkte vrijdag!

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Timon en Kiki; met dat onderzoek krijg je een klein geplastificeerd kaartje mee met een aantal stellingen die je elke dag zeker 2 x moet bekijken en er stil bij moet staan. Voor mij was het geen doen omdat ik het steeds vergat (was te druk thuis en met werken) en dan moet je elke dag een flinke lijst invullen met hoe je gevoel was die dag.
    Dan moet je ook nog een aantal x (geloof 3 ofzo) een aantal vragenlijsten invullen (zo ook je man/vriend).
    In eerste instantie vond ik het goed dat ze iets proberen te doen aan ondersteuning van de wachtweken, maar achteraf was ik er toch veel meer mee bezig dan ik normaal gedaan had. Kwam nog bij dat, nadat de poging mislukt was, ze bleven bellen om een intervieuw en ik daar nou net niet op zat te wachten....was overigens een heel vriendelijke vrouw hoor, maar ik werd er gek van dat gebel....
    Ik zou het dus ook niet zo snel een 2e keer doen hahaha.
    Maar zoals eerder gezegd kun je je altijd laten voorlichten en dan alsnog kiezen of je het wel of niet doet.

Het spuiten gaat hier goed, nergens last van, dus hopelijk blijft dat zo. Ben wel weer erg bang dat ik volgende week giga koppijn ga krijgen:(

3. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm, dat klinkt niet als iets waarop ik zit te wachten. Ben blij als ik er een dag minder bij stil sta, en dat gebeurd al bijna niet...Denk inderdaad dat ik er dan veel te veel mee bezig zal zijn dan goed voor me is.

Hoop ook voor je dat het zo blijft! Koppijn is niet fijn!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou, zo'n onderzoek zou ik eigenlijk ook niet echt zien zitten.
    Dus ben benieuwd wat jullie beslissen.

ego; Alles was goed bij de tweede echo gisteren. Er was nu een eitje dominant (rond de 15 mm). Dus vanmorgen begonnen met ovutestjes!
    Afwachten...
    En heel mischien worden er twee teruggeplaatst. Eerst gaan ze er eentje ondooien. Als deze matig is en ze niet zeker weten of hij de nacht overleefd, dan ontdooien ze er gelijk nog eentje.
    Als ze de nacht toch allebei overleven plaatsen ze ze allebei terug!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nou, als ik dat zo lees is dat echt niets voor mij. Al die lijsten invullen... :$ Nee, dan ben je meer met je wachtweken bezig dan normaal.

Zeehondje, ik duim voor je dat dit een geweldige poging zal worden.

6. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het formulier ook weggegooid...Wil er echt niet nog meer mee bezig zijn.

Spannend, zeehondje! Ik duim ook voor je!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Zeehondje, wat spannend meis! Helemaal super :D. Ik duim voor een prachtig wondertje!

@ Timon, die brief kreeg ik ook binnen, maar ga daar echt niet aan meedoen. Laat mij maar lekker mjn gang gaan in de wachtweken :D. Ik kom er wel, maar niet door via hun ermee bezig te zijn ;).

Vergeet bijna te zeggen, dit verdwaalde eitje is terug gevonden :p. Vandaag CD18 of CD18, want op CD5 dacht ik klaar te zijn met menstrueren, maar begon het weer. Denk dat het een ontrekkingsbloeding was, aangezien ik CD1, 2 en 3 de pil slikte en daarna niet meer. Al met al 9 dagen gebloed....

Heb helaas niet veel slijm gehad, dus of me BMs goed is geen idee.....

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb de brief bij mijn andere spullen gestopt. Zal er geen gebruik van maken.

Morgenochtend erg op tijd in de auto om naar de 2e echo te gaan. Voortijd eerst horen wat de files doen. Vandaag was het weer zo hopeloos. Misschien maar binnendoor zodat we op tijd zullen zijn. Ik hoop enorm dat de dubbele dosering progynova z'n werk heeft gedaan en ik een mooi dik bedje het gekweekt.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij ging dat kweken van het BMS niet zo snel met Progynova. Al met al heeft dat 4 weken geduurd voor hij goed dik was (was een test van het ziekenhuis, maar we moesten dit zeker weten i.v.m. een eventuele terugplaatsing).

Ik duim voor een mooi bedje Timon!!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Die eerste 10 dagen had me 5 mm opgeleverd. Eens zien wat die 7 dagen verdubbeling heeft gedaan. Spannend!
    Dank je, lieffie!

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Spannend weer hoor Timon, ook mijn duimpies draaien voor zo'n mooi bedje!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daffie, jij gaat ook lekker met het spuiten.

Vanmorgen de echo gehad en jaaaaaaaa!!!!! Mijn bms is 7 mm en dus krijg ik morgen telefonisch van het lab te horen wanneer ik mag stoppen met de deca (JIPPIEEEEEE!!! Geen naalden meer!!! *zucht*) en starten met de utrogestan bollen. Wel zal ik al die tijd de progynova blijven slikken. Ik ben alleen vergeten te vragen of ik de dubbele dosering moet aanhouden.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Timon, dat lijkt me wel dat je die moet aanhouden, want het BMS neemt ook zo weer af (toen ik over ging naar 1 pil weer). Stel je vraag even via het fertiportaal!

Echt super nieuws hoor! Mag ook wel geen naalden meer hihi, het heeft nu lang genoeg geduurd.

Ik ben inmiddels aangenomen bij een nieuwe werkgever. Niks geen WW, hupla werken! Me is happy :D.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    WAT???????? Heb je nu al een nieuwe baan????? VERTEL!

Ik zal ze even mailen. Ben er nog niet aan toe gekomen.

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK BEN ZWANGER!!

Heb gisterenavond een positieve test gedaan, gisterenavond laat nog een en vanochtend nog een...hahaha! Kan het echt niet bevatten, ben zo ontzettend blij!

Hoop echt dat jullie dit gevoel ook heel snel gaan mee maken!

(sorry voor het ontzettende ego berichtje, ga nu even bijlezen!)

16. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timon, wat fijn dat je (bijna?) van de naalden af bent! Eindelijk!! Weet je dan nu ook al wanneer de tp is?

Babii, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super dat het zo snel is gegaan!

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh Kiki; van harte gefeliciteerd meid!!! Ben wel even het spoor bijster....is dit nu spontaan of waren jullie nog met eskimo's bezig?

Ben heel erg blij voor je....ik heb toendertijd ook veel testen gedaan hahaha, kon het niet geloven.

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Daffie, als ik me goed kan heugen is dit d.m.v. een eskimootje.

@ Kiki, van harte gefeliciteerd meid! Als die roze stroom hier blijft vloeden zijn we straks allemaal zwanger!

Geniet ervan meid!!! Mag ik jou ook vragen hoe dik je BMS was?

@ Timon, wilde zeggen: kijk eve op mijn hyves, maar die heb je niet haha.

Ga werken als: Vitae Interim Professional. Dus in dienst bij Vitae en gedetacheerd worden bij diverse opdrachtgevers die met spoed een secretaresse/management assistente/directiesecretaresse e/o PA nodig hebben voor een project. project kan variëren tussen de 4 weken en 2 jaar. Is er geen werk, word ik gewoon doorbetaald. Erg gaaf, kan me zo veel meer oriënteren, veel ervaring e.d. opdoen!

19. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een eskimo, Daffie! Kan het ook nog steeds niet geloven...maar na 3 positieve testen zal het echt wel kloppen ;).

Babii, ik hoop echt dat die roze stroom zo door blijft gaan! Gun het jullie allemaal ook zo ontzettend erg! Mijn BMS was 7mm toen ik de pregnyl moest prikken.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kiki, wat gaaf!!!!!!:D Gefeliciteerd dat je eskimo het heel gezellig bij je vindt en is gaan plakken.
    Ik heb ook 7 mm bms en hoop dat die van mij ook gaat plakken. Je geeft hoop!:D

Babii, lastig om dan te kijken.:p Gaaf om via deze weg te gaan snuffelen bij bedrijven. Vitea is een goed bedrijf. Ik heb via hen een leuke baan gehad en goede begeleiding.

Daffie, nog lol met de deca?;) Ik hoef niet meer!:D

Eind de ochtend belde het lab om te vertellen dat ik vanavond mag starten met de bollen. JIPPIE!!!! Geen naalden meer!!:D EN... ik ga dinsdagochtend horen of ons eskimo goed is ontdooit om 's middags de tp te krijgen. DUIMEN!!! Van de progynova moet ik de huidige dosering blijven gebruiken. Ik weet niet of ik het jullie kan laten weten ivm een midweekje weg.

Mijn moeder had gisteren nuclear vloeistof ingespoten gekregen en vandaag de operatie. In mijn lunchpauze kreeg ik te horen dat de operatie goed is gegaan en ze alweer terug was op de kamer. Praatjes genoeg. Morgen komt ze thuis. Heerlijk!

Deel Deze Pagina