IVF/ICSI Deel III

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sabrien, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sorry, wilde lijst aanpassen. Maar dat lukt niet goed met m'n iPod (wifi internet).
    Dus zal het morgen wel even aanpassen. Wij gaan namelijk 31 oktober al testen. Officieel mocht het op 1 november, dagje eerder nu dus. Fijne avond nog.
    Knuffel van een heel zacht zeehondje, haha.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #2422 Timon, 23 okt 2010
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010

Jolanda
    ICSI 1: Start 8 oktober
    Testen: 6-11

Babii
    IVF: start week 43

Daffie
    ICSI 3:
    Start oktober

Zeehondje
    Testen: 4-11

Engeltje
    IVF/ICSI: Start januari 2011 (mits zaad verbeterd)

Timon
    ICSI 1; mislukt, 2 cryopogingen afgebroken
    Cryo TP: 19-10

Testen: 2-11

Joekie
    Op de wachtlijst
    Hopelijk mei 2011

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gecondoleerd met het verlies van je oom.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Thanks voor het aanvullen van mij op de lijst Timon :D. En bedankt met je condoleance. Mis hem wel heel erg hoor, is de man die me opgevoed heeft.

Maar gelukkig heeft hij geen pijn meer!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Toch een soort vader voor je dan. Wanneer wordt hij begraven/gecremeerd? Knuffel!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is al gebeurd, de 15e... Hij is 10 oktober overleden en de 15e gecremeerd. Volgens mij (weet het niet zeker), schreef ik in me bericht aan Jem ook dat hij de 15e gecremeerd is en zijn zoon net een kind kreeg... Zo dubbel!!!

Maar het is voor hem echt beter, want wat had hij veel pijn :(.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sorry, ik had het even niet goed begrepen. Kan jij het een beetje verwerken?

8. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jem en Babii, gecondoleerd.

9. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Dank je wel Kiki,

Hoe voel je je eigenlijk, heel anders dan anders of nog steeds een heel onwerkelijk gevoel?

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja hoor, kan het wel verwerken. Het is moeilijk, maar je moet helaas doorgaan. Vindt het wel naar dat hij zijn andere kleinkind van zijn zoon niet meer kent, en dat hij eventueel ons kind niet kent.

Maar ben onwijs blij dat hij geen pijn meer heeft, want het was niet om aan te zien :(.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ja Babii, soms is de dood een opluchting voor iemand.
    Mocht je eens een arm om je heen willen dan zeg het maar.

Dames, de zon schijnt!:D Straks hadden we hier heftige hagel.

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft een beetje onwerkelijk hoor. Zit echt met smart te wachten op de echt die we 4 november hebben! Verder een beetje misselijk soms en een wat moe. Maar daar ben ik eigelijk alleen maar blij mee, dan is het net iets echter voor mijn gevoel ;)

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Begrijpelijk, Kiki. Heb je de echo in het UMCU?

14. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, 4 november en 3 december hebben we een echo in het UMC (we hebben er 2 omdat we met een studie meedoen, ik weet niet hoe dat normaal bij IVF is). Daarna worden we daar ontslagen. Parallel heb ik ook al afspraken bij de vk, 15 november de intake en 8 december daar de eerste echo.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Da's lekker vaak in een korte periode. Welk onderzoek was het ook alweer? Ik heb geen idee hoe het na zwangerschap werkt. Hopelijk kom ik daar snel achter.;)
    Jij heb met zo'n 7 weken de 1e echo. Is dat normaal?

16. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    De INeS studie, ze willen zo min mogelijk tweeling zwangerschappen via IVF tot stand brengen omdat dit risico zwangerschappen zijn.

Bij een andere studie krijg je met week 10 de eerste echo (ik weet niet welke dat is maar dat vertelde ze mijn man door de telefoon). Vrienden zijn ook via IVF zwanger geworden en die hadden zelfs 3 echo's in het zh. Dit was alleen 4 jaar geleden en in een ander zh. Geen idee dus wat normaal is! Hoop ook dat jij daar over een kleine 2 weken achter komt :)

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Timon, dokter P. gaf aan dat als ik zwanger raak na de IVF je altijd met 7 weken voor je eerst echo komt :D.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heee Babii, als ik jou niet had.:D

Kiki, jouw berekening in je banner... vanaf wanneer heb je gerekend ivm cryo tp?

Meiden, kennen jullie dit verschijnsel? Afgelopen dinsdag heb ik de tp gehad en zit nu dus rond de innesteling. Sinds zaterdag, maar vandaag heel erg, heb ik het gevoel van een naderende ongi. Vanmorgen na een behandeling bioresonantie was het weg, maar nu komt het stiekempjes weer terug. Ook heb ik sinds zaterdag gevoelige tepels. Alsof ze de hele tijd stijf zijn. Pffff... ik raak hierdoor er meer mee bezig dan ik zou willen.

19. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met de berekeningen uitgegaan van mijn laatste menstruatie. Bij de meeste sites moet je dit aangeven om de datum te berekenen. Ik weet namelijk niet zo heel goed hoe ik het anders moet berekenen!

Ik had bij mijn laatste tp stekerige buikpijn rond de innestelling. Hoop zo voor je dat het een super goed teken is!

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hey meiden,

Hoe is het hier??

Hier alles goed, probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar wat is dat lastig zeg. Heb de hele tijd steekjes, krampjes enzo en vanmorgen ging ik een luier verschonen (werk op een kdv) en stond me toch een partij te kokhalsen en mijn collega's maar lachen haha....

Groetjes,
    Jolanda

Deel Deze Pagina