Zeehondje nog maar 2 dagen te gaan en je mag hopelijk knal positief testen!! Timon, wat voor werk doe je dat je ook het weekend moet?Het is wel veel werken nu even maar dan gaan de dagen wel lekker snel voorbij door de afleiding! Babii vandaag jou start!! Succes meid!! Wij hebben een heerlijke nacht gehad, Myrthe wilde gisteravond eerst niet slapen omdat papa er niet was (die had een etentje) en we brengen haar altijd samen naar bed toe. Daarna was ze om half 1 wakker helemaal overstuur en om half 4 weer maar toen had ze dr bedje ondergespuugd. Gelukkig is ze niet ziek maar kwam het denk ik door het hoesten ofzo want ze is wel super verkouden. Groetjes, Jolanda
Ik heb gisteren weer getraind met de handbal...heerlijk was 't. Zit er aan te denken om toch maar eens een wii aan te schaffen met dat fittplus programma...kent iemand van jullie dit? Zit nu hele avonden alleen thuis achter de tv of laptop en misschien dat ik dan wat actiever wordt Nu lekker met een bakkie thee voor de laptop. Voel me echt goed en vrolijk....heb ik anders nooit tijdens het spuiten hahaha. Trouwens nog iets vreemds. Ik spuit 225 eh puregon en kan dus 4 x doen met een ampul van 900 eh. Heb nu 8 dagen gespoten en in de ampul die erin zit zit nog echt heel veel, makkelijk voor een keer spuiten nog. Ik nadenken gisteren of ik een dag vergeten was, maar dat ben ik echt niet...weet het heel zeker...Vindt het zo vreemd! Nou ja, hou ik weer wat over voor een evt volgende poging (die er natuurlijk niet hoeft te komen omdat deze gaat lukken) Meiden op de wachtbank; ben nog steeds druk aan het duimen hoor!! Wie mag er nu als eerste testen?? Vindt eigenlijk dat iemand even een lijstje bij moet houden
Hoi meiden, Ik wil jullie even een hart onder de riem steken!! Ruim 1,5 jaar geleden zijn mijn man en ik in het ziekenhuis terrechtgekomen omdat we na 1 jaar proberen niet nog niet zwanger waren. Na alle verplichte onderzoeken in het ziekenhuis (heeft bijna 1 jaar geduurd), zijn we gestart met iui. 1ste poging moest afgebroken worden omdat ik veel te veel eiblaasjes had. De maand erop bleek ik een cyste te hebben en mocht ik dus niet aan een nieuwe poging beginnen. Daarna hebben we nog 5 pogingen gedaan maar allemaal zonder resultaat. Na onze zomervakantie afgelopen juni zijn we overgegaan op ivf. Erg spannend allemaal! Punctie was erg pijnlijk, met name de napijn!! Uitendelijk hebben we 2 embryo'tjes terug laten plaatsen....en.....van 1 ben ik nu bijna 10 weken zwanger!!!! Heb in de ruim 2,5 jaar heel vaak de moed laten zakken en gedacht....het is niet voor ons weggelegd. Maar meiden, wonderen bestaan, je moet altijd hoop blijven houden en dan komt het geluk echt wel naar je toe!!!! Heel veel succes allemaal en zal voor jullie duimen dat jullie heel snel een positieve test in handen mogen hebben. Liefs
Daffie, ik had precies hetzelfde met 125 EH puregon. Ik helemaal in paniek! Heb toen de rest van de spuit opgespoten en nog eens 25 van een nieuw ampul (want zo had ik het berekend). Volgende dag verpleegkundige gebeld en die zei dat je altijd af moet gaan van de pen. Er zit ook altijd meer in een ampul, soms wel 100 EH. De pen stopt vanzelf wanneer er echt niets meer in zit, en dat moet je dan onthouden en de rest bijspuiten met een nieuw ampul. verder wel makkelijk he, die pen! Dat naaldje voelde ik bijna niet...
Timon, ik heb nu voor het eerst een emmytje sinds vandaag. Ik vind het maar eng haha! Zit ie wel goed vast? Kan ik wel springen en rennen? Haha, ik weet wel dat dat kan hoor maar ik vind het maar een rare gewaarwording. Hoe lang duurt het voordat zo n emmy zich ingenesteld heeft? En moet jij ook nog die bolletjes gebruiken? Ik vind dat een beetje eng nu ik weet dat emmy er zit. Sorry dat ik zoveel vraag..
All, Even een ego, want ben nu gestressed . Eerste spuit zit er weer in, Gonal 150 IE, doodeng kan ik zeggen met mijn naaldenangst ..... *zucht* nu maak ik me alleenweer zorgen of er uberhaupt wel een bevruchting komt in het IVF lab en of me BMS het wel trekt. Wat een onzekerheid! Stel er komt heel geen bevruchting??? Niet goed dit, maar ben er aardig gestressed van .....
Lieve Babbi; die onzekerheid hebben we allemaal gehad hoor Probeer je nu te concentreren op het spuiten en het stap voor stap te nemen. En idd als er geen bevruchting komt, stappen ze over op ICSI. Was het met jouw man's/vriends zaad verder goed? Meid, ga keihard voor je duimen.... 123; thanx voor je antwoord meid, stelt me weer wat geruster Ik begin mijn eierstokken ondertussen wel weer te voelen, dus er groeit zeker wel wat
Ben zo bang elke keer als ik naar de wc ga dat ik bij het afvegen bruinverlies heb. Vorige keer 12 dagen na eisprong (dat is vandaag) begonnen en heeft 5 dagen geduurd tot echte ongi kwam. De keer daarvoor gingen we ook op zondagochtend testen en toen had ik bij het afvegen precies spotting. Wel de test gedaan maar natuurlijk negatief. Nu ben ik zo bang om morgenochtend hetzelfde mee te maken. Lekker avondje tv kijken en dan morgen er maar het beste van hopen!
Dank jullie wel lieve meiden!!!! Vindt jullie zo lief . @ Zeehondje, natuurlijk ben je bang om negatief te testen, dat is ook logisch meis.... Zou raar zijn als je dat niet had hihi. Ik hoop heel erg dat je morgen positief test, want het is je zo gegund! @ Daffie, ja ik ben gewoon onzeker haha. Mijn man ze zaadonderzoek was de laatste keer goed. Hij had 81 miljoen zaadjes waarvan 51% goed beweeglijk, dat is goed toch? Ben gewoon bang dat ze niet door het eitje heen zwemmen in het labaratorium. Maar goed, jullie kennen die onzekerheid ook. Daarbij heb ik met 75 IE altijd maar 1 eitje zitten en spuit nu 150 IE dus ben bang dat er niet veel gaat groeien . En dan dat BMS, zucht gaat dat wel groeien???? Lets hope! Donderdag eerste FM en neem aan als me BMS niet goed groeit dat ze Progynova bijgeven.... Poe, jouw eierstokken zijn dus aardig aan het rammelen . Hopen dat er een paar prachtige volgroeide eitjes zitten meis. Vanaf wanneer voelde jullie dat er eitjes groeiden? Ik ben nu nog licht ongi, maar heb vandaag de 2e spuit egzet. Normaal voelde ik het vrij snel, maar spuit nu natuurlijk een hogere dosis.
Helaas negatief vanmorgen. Nog geen ongi, maar ik verwacht hem wel deze week. Ga nu niet meer hopen op alsnog een positieve test.
Getsie zeehondje Had het zo gehoopt voor jullie... Wat is het toch oneerlijk verdeeld in deze wereld! Babbi; gewoon je angsten en onzekerheden bespreken tijdens de FM hoor, dan kunnen ze die hopelijk wegnemen. Ik moet straks handballen, maar denk dat ik mij eierstokken wel flink ga voelen. Voel ze nu namelijk al terwijl ik niks doe hahaha. Ze steken echt met die eitjes erin. Vooral als mijn blaas vol zit. Morgenochtend weer een FM en hopelijk weet ik dan zeker of ik woensdag de punctie krijg.